Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.06.2013 05:52
od Couloo
Čau, budu řešit repas turba na e39 ale doma se mi válí turbo z E60 a tak kdyby pasovalo, tak bych nechal zrepasovat první to a pak bych jen přehodil kus za kus abych teda nemusel z autem stát a čekat. Má s tím někdo zkušenost ? Díky za rady
Napsal: úte 18.06.2013 07:24
od DaweTDS
Couloo píše:Čau, budu řešit repas turba na e39 ale doma se mi válí turbo z E60 a tak kdyby pasovalo, tak bych nechal zrepasovat první to a pak bych jen přehodil kus za kus abych teda nemusel z autem stát a čekat. Má s tím někdo zkušenost ? Díky za rady
Více méně pasuje z E60 to co má ještě podtlakovou regulaci.
Musíš to mít i s přívodní a přepadovou trubkou na olej (turbo je lehce jinak potočené) a taky by jsi měl sehnat ten bajonet na výstup turba.
Jinak je nutný soft ! nebo nutný...no nutný není,ale to potom nebudeš mít pěknej spodek (i tak bude o něco horší než origo turbo) a nahoře by jsi nevyužil ten potenciál.
Já ho tam mám a max spokojenost

249ps 575Nm zatím

Napsal: úte 18.06.2013 07:46
od zverbo
Trosku poradim ANO ide to manzelka ma e39 142kw rok 2000 a turbo z e60 530d z roku 2004, jedine co ti ostane su zvody ja som vymenil aj IC z 740d e38 2001, nechal som vyrobit v AGRE v Žamberku prieruby od IC do turba a nasledne z turba do Vahy vzduchu samozrejme.
Potrebujes aj regulator este ktomu nemusi byt original ale musi byt vedsi.
SOFT JE POTREBA inak auto nevie ze turbo je ine!
Upravia ti vsetko od nastartovania az po omezovac, kazdu jednu stranku mapy NIE ČIPOVANIE ale nabeh turba podla otacok a efektu az po samotny omezovac, potom je natebe aby turbo efekt pracoval ako ty chces od xxx otacok.
Takto sem dosiahly 163kw BEZ ČIPOVANIA ale + cip a mas 190kw
Investicia ale stoji to zato - manzelka ma sice 530d na dochadzanie do prace ale staci nato uz len 540i, ani 530i ju neda.
Napsal: úte 18.06.2013 09:23
od DaweTDS
zverbo píše:Trosku poradim ANO ide to manzelka ma e39 142kw rok 2000 a turbo z e60 530d z roku 2004, jedine co ti ostane su zvody ja som vymenil aj IC z 740d e38 2001, nechal som vyrobit v AGRE v Žamberku prieruby od IC do turba a nasledne z turba do Vahy vzduchu samozrejme.
Potrebujes aj regulator este ktomu nemusi byt original ale musi byt vedsi.
SOFT JE POTREBA inak auto nevie ze turbo je ine!
Upravia ti vsetko od nastartovania az po omezovac, kazdu jednu stranku mapy NIE ČIPOVANIE ale nabeh turba podla otacok a efektu az po samotny omezovac, potom je natebe aby turbo efekt pracoval ako ty chces od xxx otacok.
Takto sem dosiahly 163kw BEZ ČIPOVANIA ale + cip a mas 190kw
Investicia ale stoji to zato - manzelka ma sice 530d na dochadzanie do prace ale staci nato uz len 540i, ani 530i ju neda.
Máš nějaký graf?
Jo a proč z turba do váhy vzduchu? ta hadice pasuje parádně..Jo možná myslíš k egru ne?
Já auto již měl načipované a po výměně turba byl výkon 206ps takže nižší než původní (jelo to i pocitově hůř)
Napsal: úte 18.06.2013 09:58
od hadice
..čao...chlapáci jaké má mít to turbo číselné označení...me totiž onehdá doporučili nové turbo s tímto číslem 454 191-3...od té doby auto jezdí odspodu mizerne...kolega zverbo muj príbeh zná tak nejak...a vsechno nové podtlaky taky....furt stejné...
Napsal: úte 18.06.2013 10:25
od DaweTDS
hadice píše:..čao...chlapáci jaké má mít to turbo číselné označení...me totiž onehdá doporučili nové turbo s tímto číslem 454 191-3...od té doby auto jezdí odspodu mizerne...kolega zverbo muj príbeh zná tak nejak...a vsechno nové podtlaky taky....furt stejné...
Tohle je turbo z E60
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5021S.aspx
a tady origo E39
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5015S.aspx
snad to nějak pomůže.
Napsal: úte 18.06.2013 14:18
od zverbo
DavneTDS: jestli mate zajem skocim Kopeckemu pre presnej popis prace co delal, brzdu pred a po mam, kto chce tak SZ email a poslu, hadice sice pasuje ale nerezova s odporem vzduchu 0,236 miesto plastu s odporom 2,693 za 150kč je myslim varianta dobra.
Hadica: mam turbo a je dobre pokial chces tak ti ho prehodim a uvidime co to urobi /to povodne z manzelkynej 530d/