Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.06.2013 22:47
od jiriik
Ahoj, mám problém s 530d r.v. 2004 vždy nabiji baterku a ráno je hned mrtvá, ale tak že nejde ani odemknout auto (Baterka stará 3 měsíce) ale po nabití to pak minimálně hodinu nebo dvě funguje v pohodě - svítí, zamknout jde, klima i radio běží, ale jak chci nastartovat, tak jen točí a nechytne... Čím to je, že se mi tak vytříská baterku a auto nechytne ? Když mám klíček v druhé poloze slyšímm jak čerpadlo v nádrži žbluňkat a jak když teče nafta...ale nikde pod autem kaluž nevidím

Setkal se někdo s něčím takovým ?

Napsal: ned 02.06.2013 23:32
od xdreamerx
Je urcite baterka Ok? ze je nova (3 mesice) neznamena, ze bude pouzitelna!!
Takze, i kdyz nabijes baterku, tak nenastartujes, rozumim tomu dobre jo. Jak ti teda muze bezet klima bez zapnuteho motoru??

Napsal: ned 02.06.2013 23:42
od KoZi_man
Hele já si koupil před 3 měsici novou baterii do svoji e39 powerblock 90.

A měl jsem to sámé,, jen cca po dvou dnech.

Před týdnem jsem tam nahodil baterii s ww tuarega sice jen 80 amp, ale už je po problému.

Ono sice ti mohou prodat "novou" baterii, ale 3 roky mohla někde stát naplněná ve skladu.

Nech si změřit odběr auta potom co se auto uspí a také jestli ti baterka drží napětí.

Napsal: pon 03.06.2013 06:41
od jiriik
xdreamerx píše:Je urcite baterka Ok? ze je nova (3 mesice) neznamena, ze bude pouzitelna!!
Takze, i kdyz nabijes baterku, tak nenastartujes, rozumim tomu dobre jo. Jak ti teda muze bezet klima bez zapnuteho motoru??
No jak nabiju baterku tak auto točí točí ale nechytne... pak přes noc baterka zase vybitá... Nechám si ji změřit, ale je mi divné že to najednou ani nestartuje

Napsal: pon 03.06.2013 09:58
od matiz
Ja to napisu kratce, ale vystizne. Podle toho jak se ptas nemas sanci na to prijit, chce to alespon elementarni znalosti. Takze ti poradim nejdriv tak jak to nechces slyset. Odvez to nekam kdo tomu rozumi. Rada B jak zjistit zdali je baterka KO nebo auto. Staci k tomu multimetr s proudovym rozsahem 10A. Nejdriv dej na rozsah 10A a zamkni auto. Odber ti bude postupne klesat z nejakych cca 4A hned po zamknuti, pak klesne na neco okolo 1A a nakonec by to melo byt nemeritelne, merak by mel ukazovat na 10A rozsahu 0,01 nebo 0,00. U petky je to usinani docela dlouhe, muze byt i 40 minut.

No a jakmile zjistis ze odber je tech 0,01 tak mas baterku v prd.li. Pokud bude vyssi, mas v prd.li auto. V tu chvili shanej nekoho kdo umi s diagnostikou a rozumi BMW. Muzu ti rict ze nekdy se to pekne debilne hleda, zvlaste pokud se to stava jen nekdy, coz ale neni evidentne tvuj pripad. Je to zhdlouhavy proces zvyrazneny jeste tim, ze auto usina dlouho. Ale neni neresitelny, vzdycky se mi podarilo pomerne brzo najit zdroj problemu. Velmi ti doporucuju neodkladej to, nejhorsi varianta je ze ti kvuli tomu chcipne CCC jednotka a menis.

Nemas li do opavy daleko, muzes treba i za mnou. To ze to nestartuje muze mit hodne pricin. Zkus druhy klic a pak uz jen ta diagnostika a sesynchronizovat klice. Netrap to dlouho, pokud nechytne, je to pokazene a zadnym dlouhym startovanim se to nespravi.

Napsal: pon 03.06.2013 14:41
od mobilman
Matiz má pravdu a z jeho fundovaných odpovědí zde na stránkách i odborné zkušenosti - sám se chystám s ním domluvit na diagnostice - mám to štěstí že je z Opavy a já z Ostravy. Promiň za OT

Napsal: pon 03.06.2013 14:44
od jiriik
mobilman píše:Matiz má pravdu a z jeho fundovaných odpovědí zde na stránkách i odborné zkušenosti - sám se chystám s ním domluvit na diagnostice - mám to štěstí že je z Opavy a já z Ostravy. Promiň za OT
V pohodě, ale to budu muset asik dotáhnout na vleku, když to nejede. Matiz mohl by ses mi podívat i na mojí E46? v motoru něco mám za součást ale nevím k čemu to slouží tak nějakou radu ...