Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.06.2013 21:46
od Eks
Rozdělal jsem motor takže ho nemůžu nastartovat. Mám řazení tou fl. ploutví. Nedaří se mi dát neutrál abych si mohl v garáži auto postrčit. Z řadičky jsem vyndal kryt a do toho zařízení co tam je jsem strčil tyčku a zacvaknul jsem ji za záklapku. Viz foto. Nefunguje to bez klíčku ani s klíčkem. Startovat nemohu mám dole sání. Kde dělám chybu?
Ještě naokraj, jak vyčistím karbon ze sání, máte s tím někdo zkušenost?
Díky

Napsal: ned 02.06.2013 23:32
od KoZi_man
Možná se ptám jak idiot, ale není potřeba pro zařazení šlápnout na brzdovej pedál ? :) Za zkoušku nic nedáš i když by tam Nko mělo jít bez pedálu...

Ale pokud správně chápu zůstal si zaparkovanej na Pčku a cheš dát Neutral..
Zkus pedál a první polohu klíčku.


Karbon ze sání a EGR ventilu jsem čistil Petrolejem,lihem,ředidlem máčel jsem to v tom a všehcny možné způsoby přelejvání... atd.

Napsal: pon 03.06.2013 00:47
od Eks
Zkoušel jsem co se dalo s brzdou bez kličku s klíčkem v první poloze a nic. Je mi to divné, protože k tomu bazmeku co jsem odblokoval vede ocelové lanko, tudíž jsem myslel, že to bude čistá mechanika. Do toho jsem odpojil baterii protože jsem rozpojoval kabely od čidel. Jaký byl ve finále výsledek toho čištění od karbonu.

Napsal: pon 03.06.2013 00:55
od KoZi_man
No jelikož jsem nejdříve čistil ten EGR cca měsíc na zpět tak to se dalo vyčistit samostatně.

To saní jsem sundaval dnes a stále ho mam také sundané a to jsem zatim jen nechal tak, že jsem do něj nalil co jsem našel a uvidím zítra, ale nemyslím, že to bude mít extra účinek. Tam se ničím nedostanu. uvidímě, ale určitě se na to prodávají spreje atd.

Napsal: pon 03.06.2013 06:26
od DaweTDS
Já sání čistil tak,že jsem mezi sání a egr dal igelit a napustil to takovou sračkou co je na dílnách v mycích stolech..nechl to den odmočit a pak jsem vzal z kuchyně štětku na umývání nádobí a tím to pročistil...nedostaneš se všude,ale výsledek je 100 a jedna :)

Napsal: pon 03.06.2013 08:06
od Drroman
Myslim si,ze musis zapnout klicek a zmacknout startovaci tlacitko bez seslapnuti brzdy auto nezacne startovat,jen zapne kontrolky a pak by to melo jit zaradit tak jsem to delal pres vikend jak jsem menil svody,ale na pred lci.

Napsal: pon 03.06.2013 09:03
od Eks
Taky jsem to zkoušel. Všechny možnosti kromě nastartování jsem vyzkoušel. Možná je tam nějaký fígl, nevím. Nechce se mi věřit, že to funguje jen s běžícím motorem, protože to ztrácí logiku. Auto ti zdechne a potřebuješ ho někam odtáhnout nebo odtlačit ze silnice, z křižovatky a ono nic. Na druhou stranu se můžou jistit proti tomu, že když neběží motor tak auto skoro nebrzdí a volant jde kurevsky ztuha. Možná proto, ale zase proč by se dělali s tím odblokovacím bazmektem. Na před fl zapneš klíček šlápneš na brzdu a dáš v pohodě neutral.

Napsal: pon 03.06.2013 09:36
od JaneCk
Hele takové nové auto nemám, ale zkoušel jsem hledat. Našel jsem toto:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
A na straně 7-8 se řeší, jak zařadit N, je to tam rozdělené na auta do a od roku 2005. Ale skoro bych řekl, že jsi zkoušel vše, možná tam máš nějakou botu, ale zkus si to ještě pročíst.. :wink:

Edit:
Ještě v tom dokumentu na straně 38. toho pdfka se píše o nějakém zatlačení pojistky u páky.
Dej si v dokumentu hledat Interlock emergency release

Napsal: pon 03.06.2013 10:33
od HuNTeR
Hele co já vim,a není toho moc,tak na LCI už není mechanická ta řadička ale elektronická.Tudíž to asi funguje trošku jinak než na starý e60.Ale viděl jsem jedno LCI co přivezli se zaseknutým motorem a museli tam taky takhle vrazit šroubovák aby vyřadili rychlost.Postup máš dobře,jen zkus hledat na netu jak přesně by to mělo být.Si na správný cestě :wink:

Napsal: pon 03.06.2013 12:34
od Eks
Jsem v práci, večer v klidu se na to podívám, pak písnu. Večer jsem byl vytočenej a možná jsem něco přehlédl, protože mám malou garáž tak jsem měl auto skoro na vratech. Potřeboval jsem couvnout, abych se dostal do jámy. To nešlo tak jsem auto nadzvedl na heveru a do jámy jsem se vsoukal. Pak když jsem auto shodil z heveru tak mi samo couvlo a nešly mi pak zavřít vrata, protože ten krám nešel postrčit dopředu. Normální Kocourkov kdyby na mě někdo koukal tak se uřehtá. Nebude to chybou auta, ale mojí neznalostí a určitě to bude kravina.
Díky za rady.

Napsal: pon 03.06.2013 12:46
od mike-ee
postup máš správný a na prvním obrázku již je zařazen neutrál, neblokuje ti auto třeba ruční brzda? Vím, blbej dotaz, ale jinak nepochopitelné proč by s autem nemělo jít pohnout, žádné fígle, žádné brzdy. Prostě tam narveš šroubovák a zacvakneš ho do polohy co máš na fotce... Něco je špatně :-/

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=1VeyhBGOO78&NR=1 Jedno video ještě na závěr...

Napsal: pon 03.06.2013 13:04
od JaneCk
Eh, tak mé komentáře byly zbytečné, v podstatě se tam popisuje vše, co jsi už udělal, navíc to video z youtube to přehledně ukazuje. Takže žádný přínos ode mě..

Napsal: pon 03.06.2013 13:40
od Eks
To video jsem viděl. Já tam nemám ten zámeček s kabílkem, ale zase tam mám nějaký žlutý symbol který jsem nevyluštil. Večer na tom zapracuji.
Díky

Napsal: úte 04.06.2013 21:45
od Eks
Tak jsem s tím zařazením neutrálu nepohnul a vyzkoušel jsem snad všechny kombinace. Auto už je pojízdné tak se stavím v servise BMW, jestli mi poradí. Při montáži kabinových filtrů jsem přišel na nějaké přepínání na pravé straně pod boxem na filtry a za boxem řídící jednotky. Netušíte k čemu to slouží. viz přiložené foto
Pak ještě poslední dotaz,jak vyndám parkovací čidla z předního nárazníku. Sundavat se mi ho nechce.
E 61xD 04/2007 173kW

Napsal: úte 04.06.2013 22:10
od MP666Q
Pod tím je řídící jednotka a další věci jelikož v zadu nejsou šrouby a ničím se tam nedostaneš tak tam udělali posuvnej zámek toho si nevšímej. A to čidlo asi nevytáhneš cca po 1cm narazí do vyztuhy a konec.

Napsal: úte 09.07.2013 21:10
od Eks
Na pravé strane převodovky je za tepelným štítem seřízení lanka od nouzového zařazení Neutrálu. Měl jsem tam mezeru více než jeden cm. Po seřízení mezery na 1mm Neutrál funguje.
Tož tak.