Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.05.2013 15:10
od BMWDRIVER
Mam dotaz, vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena, tycky stabilizatoru, stabilizator vc ulozeni, cepy rizeni, sportovni tlumice a pruziny vcetne ulozeni.

Pres to vsechno se mi na nerovnostech (na dobre silnici a pri vyssich rychlostech je klid) ozyva jemne tupe tukani (nekde vule), uz nevim zda by mohla byt volna nebo vymlacena napravnice, jestli je to technicky mozne nebo jeste me napadaji loziska v kolech. Zvuk jde z oblasti praveho kola.

Pokud mate nekdo rozumnou radu nebo stejny problem, budu rad za kazdy nazor k vyreseni situace. Docela me to sere, kdyz jsou ostatni dily nove...

Napsal: pát 17.05.2013 15:36
od hurvajs77
To by mě také zajímalo. Sice jsem zatím nic neměnil, ale klepe mi přední náprava. Na rovné silnici je klid, ale na rozmlácených lokálkách mne to fakt deptá... :-(

Napsal: pát 17.05.2013 15:43
od HonzaX
Máš ARS ?

Napsal: pát 17.05.2013 17:16
od BMWDRIVER
nevim co je ARS

Napsal: pát 17.05.2013 18:33
od COM17
Ahoj mohli by zo být tyčky řízení, pod tou manžetou je to takovej kloubek, ve kterém se to dost často na našich silnicích vymlatí a pak to dělá bordel.

Napsal: pát 17.05.2013 20:42
od HonzaX
ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.

Napsal: sob 18.05.2013 17:01
od Laco19
BMWDRIVER píše:... vymenil jsem na sve E60 komplet podvozkove dily jako jsou ramena ...

Mozno som posledny co to nevedel :wink: ale "silentbloky" ramien sa dotahuju na zatazenom aute (3 x 68kg + 21kg a plna nadrz, auto o 3-4cm nizsie). Inac vraj vydrzia iba 15-30t. km.
Skoda by bolo o rok menit diely opat ak si to tak neurobil.

Napsal: ned 19.05.2013 00:33
od Drroman
Takhle se to delalo i na passatu a audine,protoze kdyz to utahnes a pak das na kola tak se ty silentbloky napruzi prave vahou auta a jsou porad napruzene.

Napsal: pon 20.05.2013 22:25
od BMWDRIVER
Tyčky jsou taky nové, díky zatím za rady, až postoupim k odstranění, hodím to sem.

Napsal: pon 20.05.2013 22:27
od BMWDRIVER
Jinak ARS nemám

Napsal: úte 18.06.2013 17:31
od avana
HonzaX píše:ARS je jinak řečený Dynamic Drive, pokud jsou všechny vůle na podvozku v pořádku šel bych po tom. U E60 byl problém občas v tom že se vysokotlaké hadice opírají někde o káru, tak to způsobovalo tupé rány od podvozku.
To je jedna věc, druhá je že když už je přední stabilizátor trochu ochozený tak se přenáší rázy do celého systému. A třetí věc. Hodně často cvakají výztuhy co jdou od předních klobouků k motorové stěně, doporučuje se je povolit a znovu utáhnout. To cvakání se přenáší jakoby od tlumičů až k motorové stěně.


ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?

Napsal: úte 18.06.2013 20:56
od Jendix
od pár lidí jsem v souvislosti s e60 slyšel o vůli v řízení, možná je to i tvuj případ..

Napsal: čtv 20.06.2013 08:07
od M4we
avana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?


Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvat :D

Napsal: čtv 20.06.2013 11:39
od avana
M4we píše:
avana píše:ARS nemám, ale když točím volantem třeba na místě, něco přitom lupne, jako by byla někde vůle. Dvakrát jsem to kontroloval na zvedáku a nikde nic, ani na STK nic nenašli. Napadlo mě buď řízení nebo uložení tlumičů, co myslíš?


Pravděpodobně to dělají čepy na řízení. Několikrát jsem se s tím setkal na různých autech. Lupání při otáčení na místě z míst pod motorem. Sundat kola, zkontrolovat, kde je nějaká čístá (rozuměj ošoupaná) část v porovnání s ostatními, nevím jak to nazvat :D


Vím co myslíš.... Snad to bude vidět, abych to mohl vyměnit, sere mě to. Ale nechápu, proč to není vidět na STK :(

Napsal: čtv 20.06.2013 15:28
od Couloo
Mam stejny problem a je to vule v rizeni. U E60 celkem bezna zavada. Takze bud repas nebo vymena za nove coz je financne nekde jinde.

Napsal: pát 21.06.2013 07:06
od avana
Couloo píše:Mam stejny problem a je to vule v rizeni. U E60 celkem bezna zavada. Takze bud repas nebo vymena za nove coz je financne nekde jinde.


Takže se musí řízení komplet vyměnit, nestačí jen ty čepy? Zjišťoval si cenu za výměnu? Dík

Napsal: pon 12.08.2013 23:57
od srek666
na zadni nebo predni

Napsal: pon 12.08.2013 23:59
od srek666
na zadni nebo predni ti to cvaka me to delala hokejka celou zadni napravu ulozeni tlumice atd jsem vymenil jen ne hokejku a kdyz to nepreslalo tak mi poradily hokejku ktera je pridelena na tehlici

Napsal: čtv 15.08.2013 18:51
od Thomas1234
Čau chlapi,
vyplňte tento krátký dotazník

http://s.click4survey.cz/b1a8f588

A třeba budeme mít levnější služby v lakovnách:-)