Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.05.2013 14:31
od ruza2
Ahoj.A je to tady zase.Přišli vedra a jakmile nechám auto stát nastartovaný,nebo táhnu něco těžšího,tak na volnoběh po zastavení lehce nepravidelně problikává olej.Oleje je dost a je na něm najeto cca 5tis.Hlavní vrtule funguje,ručička teploty se je v normálu.Jakmile trochu přidám je klid.Olej tam je od BMW 5W40.Napadlo mě snad že by vadný čidlo,nebo něco přicpanýho.Ale to by dělalo neplechu pořád.Prosím o radu.Díky za reakce.530dA Tour.E39 po F.

Napsal: pát 17.05.2013 15:05
od Fx
Olejový čerpadlo.

Napsal: pát 17.05.2013 17:14
od beny-maser
rozhodně bych to řešil,jinak jednou dojedeš? Výměník oleje máš OK? není odpojený protože tekl?

Napsal: pát 17.05.2013 20:01
od ruza2
Taky pěkný.Jo kde je zhruba ten vyměník oleje?Takže závěr je asi takovej,že při větší teplotě olej zřídne,což je normální,a olejoví čerpadlo,jelikož je opotřebovaný,nedá takoej tlak.

Napsal: pát 17.05.2013 20:14
od beny-maser
vystihl jsi to přesně,pokud se ti ten olej nepřehřívá a není to nějakej fejkovej olej tak je špatný čerpadlo

Napsal: pát 17.05.2013 20:51
od HonzaX
Koukám dobré rady nad zlato. Radši nejdřív změř tlak olej, tím si vyloučíš buď čerpadlo nebo snímač tlaku. Snímač tlaku dělá taky takovou neplechu. A koukni jestli nemáš přicpaný filtr.

Napsal: pát 17.05.2013 22:13
od ruza2
To čidlo mě napadlo hned.No zejtra na to mrknu,jestli není odpojenej ten vyměník tepla oleje,a budu se psichycky připravovat na sundání vany a podívám se na filtr na čerpadle.A to čidlo asi koupím noví,šak nestojí svět.Jestli myslíš filtr jako takovej,tak ten to určitě nebude,dělalo mi to i loni,a olej měním každej rok,buď 10tis. a nebo do roka,a zase jen při vyšších teplotách.Ten co to měl předemnou byl úplný hovado,slinty co všechno na něm dělal atd.však to znáte.Cena byla výc než super,počítal jsem s investycí,a radši si to vyměním sám a poctivě.Člověk má pak takovoí ten klid na duši.