Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.05.2013 13:04
od Sweden
Je mě tak napadlo nechá se vypustit kontrétní měch nebo se musí vypustit celá vzduch.soustava někde u kompresoru?řešil to už někdo?
Napsal: úte 14.05.2013 14:19
od milo
tak vidim 2 moznosti:
1) pres diagnostiku - ale to asi jen komplet system
2) mechanicky - odpojit pojistku niva a nahore u mechu odsroubovat tlakovou hadicku (na e39 jsem to tak delal, snad to bude na E61 podobny)
Napsal: úte 14.05.2013 18:54
od Sweden
jednodušší je sundat dekl pod konpresorem a jsou tak dvě vysokotlaké hadičky se sřoubením na desítku klíč.Levá strana červená pravá modrá,stačí pomalinku vyšroubovat a daný měch se vypustí.Na měchu nic není,pouze v horní části přívod ke kterému se samozřejmně nedostanete pokud je měch pod tlakem
