Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.05.2013 20:35
od Sweden
chci se zeptat zda to tady někdo dělal a zda se musí vyndat celé velké spodní rameno nebo zda se to dělá na tomto modelu jinak.Dnes jsem to pouze okukoval a nezdá se mi že by byla jiná možnost než komplet celý rameno ven nebo min vyvěsit.Díky za případné rady.
Díl č.2
Napsal: úte 14.05.2013 07:04
od Sweden
to tady nikdo neměnil na zadní nápravě vrzavý-zarezlý kulový axiální čepy??Na e39 je to podobný.

Napsal: úte 14.05.2013 09:27
od davcity
Měnil jsem to na e38 a rameno se nesundávalo,podle obrázku to vypadá stejně.Jen
příčné rameno č.20 se muselo vyčepovat.
Napsal: úte 14.05.2013 16:17
od sa-tan666
kdyz maš nato udelanej stahovacek tak je to krasna prace menil jsem to cca mesic z5 povolis a ten dlouhej sroub 6 vysroubujes sroub tlumice a vysroubujes sroub 8 co drzi rozperku 5 a pak už jen vymenit

Napsal: úte 14.05.2013 19:02
od Sweden
mno tak teda nevím jak vám ale pro mě to je největší mrd jakej jsem na tomhle autě zažil,a to že jsem toho zažil už dost

Obě horní ramena ven,spodní uložení tlumiče ven,pak ten dlouhej šroub,to vše celkem v poho,ale jak se dostalo na vyndání starého čepu tak prostě konec,kroužek šel ven ale zbytek ani hovno,totálně zarostlý,ale opravdu na sráč,kladivo-trubka-rány a nic.....flexa-jedna strana fik pryč opět kladivo-trubka-do toho nějaká ta chemie-rány.....a opět ani milimetr....tak jsem nasranej,asi bude muset celý rameno ven a pěkně pod lis,nebo zkusím někde splašit stahováček...na sem nasranej fest

Napsal: úte 14.05.2013 20:07
od jaradaf
Hojas ja to delal na e39 taky jsem ze zacatku do toho klatil kladivem ale vubec to neslo.Pak jsem vzal kousek sroubovice udelal jeden krouzek (na soustruhu)s prumerem toho silace a druhy vetsi dal nejaky polozky a matky a pekne jsem to stahl

a na zpatek opacnym zpusobem.
Jinam si myslim ze vytahovat zalomeny svicky je vetsi radost

Napsal: úte 14.05.2013 21:33
od davcity
čau,já jsem do každého silentbloku(granátu) bušil tak půl hodiny než povolily,samozřejmě s řádným prostříkáním sprejem na uvolňování šroubů.
Je to dřina,ale jde to.
Pro následnou montáž doporučuju dát silenbloky namrazit do mrazáku a těhlici naopk nahřát ať se roztáhne

Napsal: stř 15.05.2013 07:27
od Sweden
ono je to celkem normální že je to takhle zarostlý když je to takový léta v hliníku,ale je celkem úsměvný jak tady občas čtu že někteří experti nemaj za půl hodinu co dělat a to včetně sundání kola,holt asi mám smůlu,dál to budu řešit o víkendu tak uvidíme.S tím mrazákem to není špatný nápad,možná by to malinko mohlo pomoct při montáži nového kuláku

Napsal: stř 15.05.2013 09:55
od ardo
Udělat si stahovák a je to fakt na půl hodiny

než nějaké mlácení kladivem

Napsal: stř 15.05.2013 12:24
od Sweden
tak tak,tím kladivem to byla zhovadilost,uznávám,ale zase tak moc jsem tomu nedal

kdyby jste měl někdo nějaký náčrt stahováčku tak sem s ním.

Napsal: stř 15.05.2013 15:18
od ardo
foto