Stránka 1 z 1

Napsal: pon 13.05.2013 19:46
od Senak
Ahoj , plánoval jsem koupi 530D e61 , ale teď se mi naskytla koupě 525d, takže bych se rád zeptal na rozdíly. Papírový rozdíl ve víkonu jsem samozřejmě pochopil :). Co mě zajíma :automatické převodovky jsou schodné ? Rozdíl v provozních nákladech? Je nějaky zakladní technický rozdíl, jako například jíne nápravy? Rozdíl ve spotřebě ?A co dorovnání výkonu čipem na 160kw má někdo zkušenost? Dík za odpověd.

Napsal: pon 13.05.2013 19:59
od wiperko
Podle toho co jsem zaslech jsou 525d nejhorsi motory. jsou 2 verze 130kw a 145. 145kw se delaly od roku tusim 2007 3.0 a 130kw byly 2,5. 530d v automatu ma asi o 0,5 litru vyssi spotrebu paliva a vyssi vykon. Taky uvazuji o koupi 530d a 525 bych nebral ani za dobry prachy max na kseft :) Good luck

Napsal: pon 13.05.2013 20:02
od VRsix
Myslis 525d pred facelift, tudiz 2.5?

Pokud ano, tak prevodovka je shodna s 3.0, tudiz je pro ni krasna rezerva na upravy. Sam to tak mam. Dlouhodoubou spotrebu mam 8,7l/100km, ale s vajickama na plate rozhodne nejezdim :) Zasadni konstrukcni rozdily tam nejsou, pouze motor je 2.5 oproti 3.0.

Pokud se ti naskytla dobra koupe, tak do toho jdi. Po chipu to jede celkem hezky.

Napsal: pon 13.05.2013 20:03
od VRsix
wiperko: A kde jsi na to prisel? Mas to nejak podlozeny? :) Nebo je to jedna pani povidala?

Napsal: pon 13.05.2013 20:06
od wiperko
VRsix píše:wiperko: A kde jsi na to prisel? Mas to nejak podlozeny? :) Nebo je to jedna pani povidala?


525d pred faceliftem neni dobra, pokud nenatrefis na kus. Mam kamose co maji 5tky a asi 3 znich si to koupily a stale p*cuji... a ridil jsem to a zadnej zazrak proti 530d to fakt neni a spotreba skoro stejna.

a 525d po faceliftu je 3,0D tak jako 530d.

Napsal: pon 13.05.2013 20:09
od VRsix
Tak to pak jo, to to mas asi v merku...

Ty motory jsou konstrukcne stejny, napr. hlava je identicka s 30d.

Napsal: pon 13.05.2013 20:12
od talio2
mám 525d x-drive automat e60 a spokojenost, 145kW na to moje ježdění úplně stačí, spotřeba 7,6 .. především město , malý podíl okresek

Napsal: pon 13.05.2013 20:19
od wiperko
Kluci spatne jsem se vyjadril.
525d pred faceliftem 130kw neni zadne dobre auto a spotreba jako 530d a pritom ma motor 2,5d..

525d po faceliftu 145kw je lepsi ma motor identickej skoro na drobne upravy jako 530d a spotreba mensi jako 530d.

Sorry zle jsem se vyjadril....

Napsal: pon 13.05.2013 20:24
od VRsix
Porad jsi nam ale nenapsal, co je tak spatneho na 525d 130kW?

Napsal: pon 13.05.2013 20:29
od wiperko
VRsix píše:Porad jsi nam ale nenapsal, co je tak spatneho na 525d 130kW?


Kamosi co to maji to maji stale v servisu, termostaty, turbo, a neco s elektrikou.

takze proto jsi myslim ze to neni dobry vyber....

Napsal: pon 13.05.2013 20:39
od VRsix
Termostaty jsou stejny s 30d, turbo konstrukcne taky, elektrika stejna...

Nezlob se, ale hanis tady neco, o cem toho moc nevis a uplne zbytecne tu mates toho, co se tady na to pta. Neznas rozdily mezi 525d a 530d a pak tu pises bludy.

Napsal: pon 13.05.2013 20:52
od Senak
Ja právě slyšel že ty motory jsou skoro identicke až na nastavení víkonu a pár drobností tak fakt nevím ještě nějaký názor dík.

Napsal: pon 13.05.2013 20:56
od VRsix
a mluvis o faceliftu nebo ne?

Napsal: pon 13.05.2013 20:57
od Senak
2004 takže před F

Napsal: pon 13.05.2013 21:05
od wiperko
Senak píše:2004 takže před F


Pokud si muzes priplatit treba 10tis kc a mit 530d cko s 218bhp tak proc brat 177koni... a stejna spotreba...

Ale pokud je za dobry peniz tak to tedy ber........




PS: nepisu bludy jen rikam co mely za zavady kamosy nic vic a min...

Napsal: pon 13.05.2013 21:10
od VRsix
To je jak na zakladce, on moc dobre vi, ze to ma 177koni a kdyby chtel zavodit, kouka po 535d nebo nejakym benzinu. Ty pises, ze 525d je spatny a 530d dobry, pritom to co jsi jmenoval odchazi na obou stejne...

Myslim, ze kolegu zajimaji spise zkusenosti nez domenky.

No nic, uz me to nebavi, chtel jsem poradit, misto toho se tu musim dohadovat s nekym, kdo E60 ani nema a pise zcestny informace.

Napsal: pon 13.05.2013 22:16
od Senak
Si cením, takže dík za snahu. Ještě otázečka máš držáky nápojů, popřípadě jak to řešíte, ten můj kousek je bohužel nemá to fakt nechapu že u auta za tuhle cenu se musely připlácet a už vůbec nechápu jak si je mohl někdo neobědnat.

Napsal: pon 13.05.2013 22:28
od Drroman
Mam 525 rok 2006 dokonce 120 kw a zkoumal jsem vsemozne internet nez jsem ho koupil.nenasel jsem zadne negativni reakce ve srovnani s 530itkou.je pravda,ze az tak nejede,ale i tak si myslim,ze jede velice hezky.spotreba je tak asi stejna jako 530itka,nez jsem se trochu szil s automatem tak zrala ve meste i 14l,ale ted uz jsem ve meste na 10 a mimo mesto kolem 7l.jezdil jsem i s 530itkou a nerikam,ze to neni rozdil,je a velky,ale 525 je dostacujici rozhodne to neni zadny lenoch.zrovna dneska jsem byl v servise na automaty a rikali mi,ze prevodovky na 525 jsou malinko jine,ale vlastni zkusenost nemam.

Napsal: pon 13.05.2013 23:15
od matiz
Ja vam zase neco napisu na plnou hubu, ackoliv se to mnohym nebude libit. Nejvetsi problem na petkach je, ze je dost uz starsich kousku a kupujou si je mladi kluci kteri jim davaji pekne pohulit ale potom nemaji na servis a udrzovani toho auta v plne kondici. Nejvetsi starosti mnohych petkaru, a neberte mne za slovo, nemyslim nikoho konkretniho je jak dostat z toho motoru co nejvic kobyl za co nejmin penez, idealne zadarmo. Takze prvni na rade hned po koupi je chip a vsem ukazat ze to je proste nejrychlejsi cool kara ve meste. :Pohar: Bohuzel ale ona ten chip mela uz pred deseti rokama a mezitim bylo pet majitelu :cry: A z takoveho auta udelat lestenku stoji hoooodne penez.

Delal jsem ted v poslednich dnech jednu petku z roku 2004 a reknu vam ze bych si umel predstavit ze by mi stala v garazi. Kdyz pominu spotrebni veci ktere je treba udelat a ktere majitel uz resi, nebot je mel v kufru, tak po dodani mrtvych elektrickych veci to auto je v perfektni kondici jak po elektricke strance, tak po motorove. Vim ze toho pana uvidim maximalne na nejakou letmou kontrolu nebo nejaky ten reset ktery si neudela sam.

Kazdopadne bych si zkontroloval DPF a jeho stav jestlize jim bylo auto vybavene. Pokud je vykuchany osobne se otacim a odchazim, pripadne sleva v adekvatni vysi za dpf ON :mad: Dalsi sazka na spokojene uzivani je kvalitni diagnostika pred koupi. Pokud jsou v aute zavady z doby kdy melo 80k a nyni ma o 100 vic, tak si lze udelat obrazek o tom, jak kvalitni a vsestranna pece tomu autu byla dopravana. Smutna realita je ze na mnoha autech nachazim udaj na tachometru xy a zavady zapsane o desitky tisic km vys - toto je nas narodni sport. Rekord mam prave na te petici co jsem psal vys ze by mi mohla stat v garazi, schvalne to najdu, na tachometru 192, na diagnostice 524. Ale zrovna u teto petice verim ze toto je nedopatreni ktere mohlo vzniknout i jinak nez umyslnym smotanim, a jestli to auto melo opravdu pres pul mice, tak si nekdo dal s nim takovou praci aby to zamaskoval, ze bych mu to sezral i s navijakem :cry:.

Napsal: úte 14.05.2013 09:42
od VRsix
V podstate souhlasim s matizem. Jen co se tyce ty chyby v 524, to bude podle me nejakej error, ja tam mam jednu taky v 524 a auto ty kilometry urcite nema :) Auto co ma pul milionu pozna i laik.

2drrorman: Podle ETK maji stejne cislo dilu, z vice stran mam info, ze jsou stejne. :)