Stránka 1 z 2

Napsal: pon 13.05.2013 13:03
od Frax
pomůže tohle, enbo je to nějaká blamáž ?

http://auto.bazos.cz/inzerat/23887889/B ... irbagu.php

Napsal: pon 13.05.2013 13:16
od Hanz
blamaz to neni, je to dioda 1n4002, odpor 56kOhm a kondik 100pF paralelne v baleni s odpovidajicim konektorem a slusnym obalem...
imo pokud clovek neni ochotnej shanet tyhle soucastky a pajet, neni asi o cem...

Napsal: pon 13.05.2013 20:56
od MP666Q
Brácha to ted dělal cena cca 5Kčs !!! Podotykam že sem kopil na aukru a nefungovalo za 350 Kčs.

Napsal: úte 14.05.2013 08:15
od Frax
mě INPA píše, že je chyba právě v tý dečce jak píše ten v tom inzerátu...

Napsal: úte 14.05.2013 11:37
od matiz
Jedinne spravne reseni je koupit novou decku. Je to velmi nebezpecna zalezitost pokud je sedacka obsazena, dojde k narazu a probehne crash telegram, tak leti pytel ven. Vzhledem k tomu ze osoba sedici vedle nemusi byt pripoutana, tak ji napinaky pasu nepritahnou a v krajnim pripade ten pytel muze zlomit vaz. V tom nejlepsim ji jen pekne domlati hubu.

Navic ta decka nestoji desetitisice. Pokud se jedna o E6x, lidi, nedelejte z tech aut zbastlence. Kdyz se neco dosere, opravte to korektne.

Napsal: úte 14.05.2013 17:55
od smocek
v pripade nahrezeni decky tema trema soucastkama si jednotka mysli, ze na sedacce nekdo sedi nebo nesedi? ja jen kdyby pri bouracce melo dojit k vystreleni pytlu, tak jestli k tomu vubec dojde =))

Napsal: úte 14.05.2013 19:34
od darklord
matiz píše:Jedinne spravne reseni je koupit novou decku. Je to velmi nebezpecna zalezitost pokud je sedacka obsazena, dojde k narazu a probehne crash telegram, tak leti pytel ven. Vzhledem k tomu ze osoba sedici vedle nemusi byt pripoutana, tak ji napinaky pasu nepritahnou a v krajnim pripade ten pytel muze zlomit vaz. V tom nejlepsim ji jen pekne domlati hubu.

Navic ta decka nestoji desetitisice. Pokud se jedna o E6x, lidi, nedelejte z tech aut zbastlence. Kdyz se neco dosere, opravte to korektne.
Prosimta, akym sposobom by decka danu nepriputanu osobu zachranila? Kedze pokial viem tato 'oprava' sposobi jedine to, ze jednotka airbagu dostava imrvere signal ze na sedacke niekto sedi. Podla mna najhorsie co sa stane je ze vyleti airbag aj v situacii ze tam nikto nesedi a to uz je beztak jedno.

Napsal: úte 14.05.2013 19:37
od smocek
to darklord: radsi at pytel vyleti, i kdyz tam nikdo nebude =))

Napsal: úte 14.05.2013 20:32
od matiz
Ve chvili kdy je sedadlo obsazene a nejsou zapnute pasy by mel pytel strilet mensi intenzitou, v jiny casovy okamzik, nebo vubec. Aby te nezabil ten streleny polstar kdyz budes mit hlavu pul metru od pristrojovky.

Napsal: úte 14.05.2013 21:20
od HonzaX
Myslim si taky že to je blbost to něčím nahrazovat, ta dečka stojí okolo 2500,- i s daní a dávat tam něco v hodnotě 5kila aby to nefungovalo korektně mi nepřijde moc dobré. Práce je zhruba 1h až 1,5 hodiny. Každopádně jednotka airbagů si bude myslet že máš obsazené sedadlo, takže opravdu bude střílet i když tam nebude nikdo sedět. a druhá věc je že ti bude pořád svítit a gongovat že tam někdo sedí a není připoutaný.

Napsal: úte 14.05.2013 21:23
od e155
Jinými slovy - kdyź tam někdo sedí a je pŕipoutanej, tak střelí normálně? Tím pádem je to z mého pohledu naprosto jedno a nechápu, co zde řešíme. V autě se mi vážou všichni. Když tam nebude nikdo sedět, tak ať to klidně bouchne. Když už to bude bouračka, že střelí airbagy, tak se mi to už stejné nevyplatí spravovat.
Mám to tak v E46tce a nic nesvítí a negonguje.

Napsal: úte 14.05.2013 21:29
od HonzaX
Když tam někdo sedí a je připoutaný tak to funguje normálně, i když připoutaný není, tak taky funguje tak jak má, se spožděním jednoho stupně ten pytel neudělá tak tvrdý. Rozsvícení kontrolky pásů a gongování dělájí auta od E60/61/65 a dál, starší auta to dělájí jen ty co jsou dotažené s ameriky.

Napsal: úte 14.05.2013 21:34
od HonzaX
To Frax: další věc je taková, jestli to máš nějak diagnosticky podložené že máš právě chybu v té dečce. Kontrolku může rozsvítit jakákoliv závada na systému airbagů.

Napsal: stř 15.05.2013 00:41
od matiz
Mam dojem ze rychlost od ktere pali pytle je neco malo pres 20km, nevim to uz presne. Jinymi slovy staci v zime male nedobrzdeni, lehky tukanec a pytle jsou venku. Ridicuv neni takova tragedie protoze se vymeni bag ve volantu, ale spolujezduv je pruser, rozerve pristrojovku a trebas zbytecne. Je mi samozrejme jedno co si tam kdo da, ale kvuli nekolika tisicum muze vzniknout mnohem vetsi skoda. A s rozervanou pristrojovkou asi nikdo chtit jezdit nebude. A pokud clovek nema vylozene stesti, jsou dost drahe., jelikoz vsichni prodejci vedi ze kdo shani pristrojovku, shani ji z jedinneho duvodu. Alespon na petku ktera ma druhou kaplicku pro idrive vzdy. Je to samozrejme kazdeho volba, ja zastavam nazor ze opravit vymenou vadneho dilu nez davat oblbovak.

Napsal: stř 15.05.2013 08:00
od Frax
HonzaX píše:To Frax: další věc je taková, jestli to máš nějak diagnosticky podložené že máš právě chybu v té dečce. Kontrolku může rozsvítit jakákoliv závada na systému airbagů.
Podložené to mám, první věc, kterou jsem si zdiagnostikoval na INPA-ě :)

Nemáte někd oodkaz na nějakej e-shop kde tu dečku prodávaj ? na ETK jsem to nenašel

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=72&fg=03

Napsal: stř 15.05.2013 21:02
od talio2
Frax píše:
HonzaX píše:To Frax: další věc je taková, jestli to máš nějak diagnosticky podložené že máš právě chybu v té dečce. Kontrolku může rozsvítit jakákoliv závada na systému airbagů.
Podložené to mám, první věc, kterou jsem si zdiagnostikoval na INPA-ě :)

Nemáte někd oodkaz na nějakej e-shop kde tu dečku prodávaj ? na ETK jsem to nenašel

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=72&fg=03
mě když tohle hlásilo auto tak prý byla chyba v hlavový opěrce a na konec to byl kabel co vedl od hlavový opěrky durch sedačku k tunelu ;-) no, hodně štěstí. Tohle je fakt takový čecháčkovství až hrůza.. poletovat a zaslepit zálepkou.. při tom dečka stojí oproti cigaretám a chlastu zanedbatelný peníze.. děs běs.. můj názor

Napsal: stř 15.05.2013 21:54
od KamilAC
Mám taky takovej dotaz. Svítí mi kontrolka airbagu, na diagnostice sem s tím ještě nebyl..
Btw.do předepínače pásu vedou nějaký kábly? Řidičův pás se mi totiž hodně pomalu navíjí.Nezasekává se,ale jde nazpět pomalu.Při trhnutí se klasicky hned zasekne. Mohlo by to být tím, nebo mám jít taky spíš po tý dečce nebo pyropatroně?

Napsal: stř 15.05.2013 22:34
od talio2
KamilAC píše:Mám taky takovej dotaz. Svítí mi kontrolka airbagu, na diagnostice sem s tím ještě nebyl..
Btw.do předepínače pásu vedou nějaký kábly? Řidičův pás se mi totiž hodně pomalu navíjí.Nezasekává se,ale jde nazpět pomalu.Při trhnutí se klasicky hned zasekne. Mohlo by to být tím, nebo mám jít taky spíš po tý dečce nebo pyropatroně?
to nevím, asi to bude chtít kvalitní diagnostiku, kdybys měl náhodou e60/61 v černý kůži tak mám jednu hlavovou opěrku vč. pyropatrony nepoškozenou na prodej :)

Napsal: pát 17.05.2013 15:07
od HonzaX
Nevím co máš za auto, ale do navíječe pasu vedou také kabely, ale až u hodně mladých aut, které mají uvolňovač. U starých aut nic takového není. To že ti navíječ jde těžce nemá nic společného s kontrolkou airbagu, takže budeš muset na diagnostiku.

Napsal: stř 22.05.2013 18:37
od RomanM3
zdravim všechny. taky se přidám do mlýna. včera se mi najednou rozsvítila kontrolka bagu na moji E39 540iat rv 16/1998. od té doby se to chovalo stále stejně - otočím klíčkem, všecky kontrolky se rožnou a zahsnou. jen ta od bagu zahsla jen asi na vteřinku a pak se zase hned rožla a už zustala svitit. Ted jsem to pichnul na diag a hlasi mi to tyhle chyby - viz dole. moc nechapu co to znamena. chyby jsem smaznul a ted po otoceni klicku uz zustane kontrolka zahasnuta...no ale jeste jsem to neprojel. píše to něco s napájecím napětím a pásem řidiče...ale moc to nechápu co je tím myšleno. poradí někdo pls?