Stránka 1 z 1
Napsal: úte 30.04.2013 18:19
od all
Nevím kde už bych hledal nebo co už bych dělal.
E60 je rok 2005 / 5mesíc
Závada: auto nastatruje a pak samo chcípne, nebo nestartuje,ale točí.
když auto točí a nestartuje je na CR liště téměř nulový tlak, ale ani se netočí čerpadlo v nádrži. Je ovládáno EKP 2 modul spínání a ten seplej není. pokud sem zajistil tlak nafty, stejně na CR lište stejný prd, jako předtím.
Diagnostika: "čistá" až na chybu žhaviček a chybu: Control unit internal error 7 (watchdog)
všiml sem si že jednotka již není původní....
Napsal: úte 30.04.2013 19:33
od all
ještě bych měl napsat že hlavní mot. relé je vyměněno

Napsal: úte 30.04.2013 22:49
od HonzaX
No zatím to vypadá na vadu jednotky. Jaký je přesně kód závady v DDE?
Napsal: stř 01.05.2013 00:35
od all
zítra napíši kod.
podle zjišťování po lidech co mají díly se DDE 5.0 pro 160kW dost prodávají a volaj jim servisáci, že auto nefunguje po výměně zas jede jak má, tak nevím. No e60 je trošku nepovedená (teď budu u majitelů v oblibě) ale tohle mě zklamalo dost, pokud umírá takhle jednotka....
Napsal: stř 01.05.2013 00:43
od HonzaX
No spíše mam zkušenost s tím, že se v té jednotce třeba někdo mohl rejpat. Chiptuning, úprava SW, úprava skutečného počítadla km, změna win a HW čísla atd... Samovolně moc neodchází, sem tam nějaká, ale že by to bylo nějak masově jsem nezaslechl.
Napsal: stř 01.05.2013 01:24
od all
no je z ní vše sloupáno, už byla zozebíráná, je na ní fixem napsaný 530d e60 (jak z vrakoviště)
v ISTA/D mi to píše že byla kodovaná 2008 auto je ale rv. 2005
čipuningem to neprošlo
takže jak píšeš. pravděpodobně nějaký blbec....
Napsal: stř 01.05.2013 12:22
od matiz
Klasika, nevim proc to svadis na nepovedenou e6x kdyz to bude spis predchozima majitelama a zakorenenou vlastnosti kupovat deset let stare polovraky ktere maji na budiku 130k. Nemyslim ten konkretni vuz, ani jsem ho nevidel, ale celkovy nas narodni pristup. Rict ze cyptjunyngem to neproslo, je pomerne velmi odvazne, dopuje se snad vsecko co ma RJ a turbo. Predpokladam ze to auto melo nekolik majitelu a v podstate je uplne jedno jestli ji nekdo stocil nebo dojebal cokoliv jineho.
Poradit ti neni co, protoze nemas vybaveni. Kdybys bys mel, neptal by ses. Pokud prehrajes auto a nevis co v nem je za vyjebavku, uz taky nemusis vubec nastartovat. ISSS by ti mohl napovedet, ale durazne ti doporucuju udelej si zalohy DDE a CAS nez se do neceho budes poustet. Pripadne si naklonuj druhou DDE a vyzkousej. Neexistuje jednoznacna " lecba " teto nemoci, jelikoz nevis co za prekvapeni muze jeste nastat.
Na to kdy byla kodovana se vykasli, to je naprosto nezajimavy udaj z tohoto uhlu pohledu, taky mam auto 2007 a posledni flash byl v roce 2012. Spis to znaci ze kdyz bylo delane cele auto, ze se o nej nekdo staral a dopraval mu u nas nadstandartni peci. Tim ze je DDE bez stitku, znamena to jedinne. Umrtveni puvodni DDE. Nejcasteji pri tuningu map, cinske kabliky jsou velmi oblibene, bohuzel maji umrtnost jednotek neprimo umernou cene -)) Dalsi alternativa je tuning najetych km.
Verim ze dnes je u lidi s kvalitnim vybavenim tuning km nezjistitelny, no bohuzel byly doby kdy po zasahu cas auta odjezdila par stovek km a CAS KO...
Napsal: stř 01.05.2013 13:16
od all
Na tvou reakci sem čekal

jako odborník víš co já nikdy vědět nebudu.
odpovědi jsou:
Auto je firemní, mělo a má jediného majitele, je to auto holky

proto ten odvážný odhad o čiptjůningu , má najeto cca 180tis bylo jen jedinkrát v servise u odborníků po natankování benzínu. kdy se auto zastavilo hned za cca 200metrů a vypnula klíček. Pak se děli věci

Odborníci vyměnili CR čerpadlo, vstřiky a ŘJ motoru. pak sem se dozvěděl, že rozhrnuli nějaké plechy aby se jednotka lépe chladila a aby zas neodešla..... nechápu?
Teď mi došlo, že pokud byla měněná jednotka čip mohl být v ní v té nové....
teď doplním co mám za další postřehy.
Trochu sem nervozní z připojení jednotky do auta. na druhym menšim konektoru je napájení... cca 6 kabelů. vodiče cca 1.5 - 2.5mm a měli ošklivé připojení! bylo to zelené... zoxidovené... vyčistil sem to, trošku zmáčkl at to má kontakt, na jednotce také očistil, prostříkl odpuzovačem vkhkosti na elektrovedení , propojil zpět jednotku a vymazal po aute chyby. natočil! byl sem to projet.... cca 1km
Jásal

že asi je to ono... pak sem šel pro kryt jednotky (na plastový box) a všiml si na ní, že je prasklá.. zalepil a zatěsnil a ani sem to nenasadil na auto, tudíž sem se na autě ničeho nedotkl. a ? cca 5x zkoušel a nenatočil. asi jen náhoda, kdy jednotka byla bez napájení!
Když sem vyměnil hlavní relé, udělalo to , to samé, šly smazat všechny chyby... až na to žhavení! a natočil sem to.
pak mi to hlásilo chybu brzdových světel, tak sem zmáčkl brzdu a chcíplo to samo, krásně jako když otočíš klíčem

Napsal: stř 01.05.2013 13:28
od all
Klidně bych tě matizi pozval přez TeamViewer, aby si to omrk. Nebýt to tak daleko, neřeším to auto už bys tam měl! Samosebou to nechci zadarmo.
Jinak pro pobavení, když auto bylo v bmw servise, bylo přítelkyni řečeno: "To bude chyba jednotek... na to ani nemusíme přijít... budem je postupně menit. Předpokládaná cena může být kolem 60tis.. no ty moduly sou drahé... "
Napsal: stř 01.05.2013 15:23
od all
Dnes sem tam vrátil zpet jednotku, zavřel do boxu a zas to jezdí.... už ničemu nerozumím
20x startoval a dělal blbosti, taky sem to projel cca 2km
bez známek poruchy.
info pro matize : ano, v servise (u těch debilů) byl doporučen udělat čip! čip byl udělaný nějakým strejdou z vesnice..... musím tam doject a podívat se na něj
Jinak co jsem teď zjistil, tuhle závadu to prý dělalo víckrát.... už před rokem to zlobilo takhle tatínka přítelkyně když si to půjčil... a předtím také párkrát.....
Opravdu nikomu nevěřit

Napsal: čtv 02.05.2013 00:03
od matiz
ja jsem ted dosel domu, mam toho plne trenky, zitra mam perny den, patek taky, sobota taky. Zavolame si zitra a uvidime co s tim.
S cim bych ale ja neotalel, to je udelat kompletni zalohy jednotek. Protoze pokud je opravdu HW vadna, sesype se casem a pak mas o mnoho starosti vic. Toto ciptuneri zvladnou, jak casku, tak dde. Nevis kde je chyba, zazalohovat obe dve... Pokud teda nechces kupovat nove, jako ze nejspis nechces. Vic uz nemam dneska silu resit, sorry, jsem odvareny, drel jsem jak mezek.
Zadne sracky nepouzivej, lepsi je vypinovat a vycisit. Pouzivam izopropyl, ale zadne svinstva. Pokud je to zelenina od slova zelene, zkontroloval bych kvalitu naktimpovani na vodice, muze to byt tam a pres konektor to neuvidis, musi piny ven.
Je to e 60 nebo e 61? Ten izopropyl si ale kup, alespon litr, stoji to nejakou tu stovku. Jestli je praskly kryt jednotky, shanej hned druhy. Sice ti to problem nevyresi, ale predejdes dalsim.
Napsal: čtv 02.05.2013 00:07
od matiz
Jo ajak jsem psal o tom ze by mohla byt smotana, cest vyjimkam. Znam jednu e46 co ma namotano 130... Ale takovych je fakt malo, vetsinou se s tim proste jezdi.
Jednu jednotku s interni chybou mam pod stolem, vyresila to vymena jednotky. Prehrani nepomohlo.
Napsal: čtv 30.05.2013 21:27
od all
Jiná řj. dde 5 do které se musela překlonovat z původní.
nová ŘJ. nejde spárovat pokud není ve stavu "Virgine"
auto funguje zatím perfektně. Prý je to chyba v motorola procesoru 556

Napsal: pát 31.05.2013 08:08
od Miguel
No jasně, buď překlonovat anebo změnit ISN a pak spárovat s CASkou. Tak alespoň že už to šlape
