Napsal: pát 26.04.2013 20:02
Ahoj kluci,
rozhodl jsem se dnes udelat dobry skutek a podelit se s ostatnimi ohledne seroucich se CCC jednotek v nasich petkach. Jedna se o modely z predfaceliftu, LCI uz jsou ok. Myslim, ze se to bude do budoucna nekomu hodit, co bych za to dal, nez jsem si to vsechno nastudoval. Informace jsou posbirane z netu a moje vlastni zkusenost. Zverejnuju proto, aby se nekdo nenechal ojebat, jako se to mohlo stat me, nezjistovat dale a koupit za 15tis. na vrakovisti, vzdyt nova stoji 68tis. bez DPH...
Problem popisu laicky, takze pripadne uvitam, pokud nekdo uvede priciny na pravou miru. Jedná se o to, ze v CCC jednotce odchazi jakesi spoje, ktere nejsou klasicky letovane a jejich oprava je velice komplikovana. U me se to projevovalo neustalym restartem. Pokud byla jednotka po ranu studena, nabehla. Po dalsim startu uz ne. V konecne fazi uz nenabehla vubec.
Projev zavady:
- vubec nenabehne - cerna obrazovka
- neustaly restart - logo BMW - cerna obrazovka - logo BMW - cerna obrazovka
Reseni:
- koupit starsi jednotku
- koupit starsi z faceliftu (LCI)
- koupit novou
Koupit starsi jednotku:
Dle meho obrovske riziko. Muze fungovat mesic, rok nebo dva. Muzete to po chvili resit znovu. Dalsi riziko v tomto smeru je, ze kdyz jednotku koupite strasi, muze mit uz zminenou vadu. Ceny pouzitych jednotek se pohybuji od cca 4tis. do 15tis. Pokud potrebujete doklad a jste jeste k tomu platci DPH, rozhodne se to nevyplati.
Koupit starsi z LCI:
Riziko pomerne male, jednotky drzi a nemaji tuto vadu. Nevyhoda je, ze pokud nevymenite panel ovladani topeni, bude to vypadat blbe, protoze tlacitka maji jiny tvar. Muzete to vymenit i s panelem ovladani topeni, ale je to dalsi vydaj a je potreba prepojit nejake draty. Ceny techto jednotek jsou v radu 8tis. az 14tis. Pokud potrebujete doklad a jste jeste k tomu platci DPH, rozhodne se to nevyplati.
Koupit novou:
A tady se dostavame k tomu nezasadnejsimu. Podle cisla dilu moji jednotky mi ji v BMW nasli za 68tis. Kc bez DPH. Jeji prodej byl ukoncen a byla nahrazena jinym cislem dilu, ktery stoji kolem 18tis. Kc vc. DPH!!! V Renocaru se da sehnat s 10% slevou a u Schindelare dokonce za 16 400Kc vc. DPH. Mam poptane nemecko i rakousko, zatim mam info z nemeckeho autorizaku, kde stoji 500EUR bez dane cca 15,5tis. vcetne DPH. Cislo dilu je 65839123087.
Co se tyce montaze, je na cca 30 min svepomoci, ale jednotku je potreba nakodovat pro dany typ vozidla. V BMW za celou montaz s kodovanim chteji 2-3tis. coz mi prijde rozumne.
Zaverem, na jednom vrakovisti za ni chteli stejne jako stoji nova od BMW se zarukou! Nenechte se ojebat
A co hlavne, mate to se zarukou, ktera je tady sakra dulezita!
Nejsem vsevedouci, takze kdo k tomu ma co rict, sem s tim.

rozhodl jsem se dnes udelat dobry skutek a podelit se s ostatnimi ohledne seroucich se CCC jednotek v nasich petkach. Jedna se o modely z predfaceliftu, LCI uz jsou ok. Myslim, ze se to bude do budoucna nekomu hodit, co bych za to dal, nez jsem si to vsechno nastudoval. Informace jsou posbirane z netu a moje vlastni zkusenost. Zverejnuju proto, aby se nekdo nenechal ojebat, jako se to mohlo stat me, nezjistovat dale a koupit za 15tis. na vrakovisti, vzdyt nova stoji 68tis. bez DPH...
Problem popisu laicky, takze pripadne uvitam, pokud nekdo uvede priciny na pravou miru. Jedná se o to, ze v CCC jednotce odchazi jakesi spoje, ktere nejsou klasicky letovane a jejich oprava je velice komplikovana. U me se to projevovalo neustalym restartem. Pokud byla jednotka po ranu studena, nabehla. Po dalsim startu uz ne. V konecne fazi uz nenabehla vubec.
Projev zavady:
- vubec nenabehne - cerna obrazovka
- neustaly restart - logo BMW - cerna obrazovka - logo BMW - cerna obrazovka
Reseni:
- koupit starsi jednotku
- koupit starsi z faceliftu (LCI)
- koupit novou
Koupit starsi jednotku:
Dle meho obrovske riziko. Muze fungovat mesic, rok nebo dva. Muzete to po chvili resit znovu. Dalsi riziko v tomto smeru je, ze kdyz jednotku koupite strasi, muze mit uz zminenou vadu. Ceny pouzitych jednotek se pohybuji od cca 4tis. do 15tis. Pokud potrebujete doklad a jste jeste k tomu platci DPH, rozhodne se to nevyplati.
Koupit starsi z LCI:
Riziko pomerne male, jednotky drzi a nemaji tuto vadu. Nevyhoda je, ze pokud nevymenite panel ovladani topeni, bude to vypadat blbe, protoze tlacitka maji jiny tvar. Muzete to vymenit i s panelem ovladani topeni, ale je to dalsi vydaj a je potreba prepojit nejake draty. Ceny techto jednotek jsou v radu 8tis. az 14tis. Pokud potrebujete doklad a jste jeste k tomu platci DPH, rozhodne se to nevyplati.
Koupit novou:
A tady se dostavame k tomu nezasadnejsimu. Podle cisla dilu moji jednotky mi ji v BMW nasli za 68tis. Kc bez DPH. Jeji prodej byl ukoncen a byla nahrazena jinym cislem dilu, ktery stoji kolem 18tis. Kc vc. DPH!!! V Renocaru se da sehnat s 10% slevou a u Schindelare dokonce za 16 400Kc vc. DPH. Mam poptane nemecko i rakousko, zatim mam info z nemeckeho autorizaku, kde stoji 500EUR bez dane cca 15,5tis. vcetne DPH. Cislo dilu je 65839123087.
Co se tyce montaze, je na cca 30 min svepomoci, ale jednotku je potreba nakodovat pro dany typ vozidla. V BMW za celou montaz s kodovanim chteji 2-3tis. coz mi prijde rozumne.
Zaverem, na jednom vrakovisti za ni chteli stejne jako stoji nova od BMW se zarukou! Nenechte se ojebat

Nejsem vsevedouci, takze kdo k tomu ma co rict, sem s tim.
