Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 25.04.2013 23:03
od xnovic
Ahoj.
Mám BMW e39 touring 7/2000 s nivo regulací.
Vše co popisuju bude bráno z pohledu řidiče..
Když jedu se svým autem do levotočivé zatáčky a má se zmáčkout pravý měch, tak je vše O.K. Pokud jedu do pravotočivé zatáčky a zmáčkne se levý měch, tak auto nepříjemně plave. Je to jako, když máte ušlé kolo, ale ty kola jsem kontroloval...
Mám se připravit na výměnu měchů?
Napsal: pát 26.04.2013 01:01
od all
sbíhavost a vůle na zadní nápravě a její celé uložení je v pořádku? Tlumiče?
měch by se vyfukoval ...
Napsal: pát 26.04.2013 10:14
od Meda
Strilim od boku, nemusi to byt tim, ale me tohle delal spatny cep na hornim malem raminku, stoprocentne ale jak se pise vyse, nejdrive zkontrolovat celou zadni napravu na vule, pripadne udelat geometrii..
Napsal: pát 26.04.2013 10:26
od xnovic
Díky
Za odpovědi.
Já měl nedavno auto v servisu a pak na STK, ale nikdo noc neříkal.
Během víkendu to zkusím zjistit.
Napsal: pát 26.04.2013 15:37
od all
Bohužel na stk na těhle nápravách najdou prd...
Napsal: pon 19.08.2013 15:42
od xnovic
Tak trochu problém, ale tentokrát u mojí 540i Touring.
Jde o to, že mi sedí zadek auta, ale tak, že jsou skoro schovaná i zadní kola. Více, jak 8 cm oproti předku.
Auto není na dorazu, ale je hodně nízko a přijde mi hrozně měkký.
V autě je LPG, ale místo rezervy, takže kompresor niva se dal pod dekl, za zadní sedačky.
Vždy když vlezu do auta, tak je slyšet, jak kompresor hlasitě zadrnčí a na palubce svítí self level inact.
Absolutně netuším, jak to řešit, ale hrozně mě to štve.
Dokonce i uvažuji o vyndání niva a instalace klasických pružin a tlumičů..
Díky za rady..
Napsal: úte 20.08.2013 07:25
od maxmin
V tom autě zlobili jedno z čidel, možná má jen špatný kontakt nebo konektor. Jednou už mi taky sedlo, ale pak se zase nafouklo a bylo ok. To zjistis přes diagnostiku.
Napsal: úte 03.09.2013 20:53
od xnovic
Tak podle mechanika je chyba v kompresoru. Má sice tendenci foukat, ale nefouká..