Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 25.04.2013 20:46
od kornout
Odpojily mi v servisu baterii, kvůli startéru, když vyndavaly převodovku, nyní když zapojily baterii zpět, tak auto nechce startovat, head up prý píše něco jako inicializace startu a nic to prý nedělá, nevíte někdo co to může být? K autu se dostanu až zítra, tak abych věděl, co a jak řešit.
dík za rady

Napsal: čtv 25.04.2013 20:50
od Vlasta
Neřachnul jim odpojovač baterky?

Napsal: čtv 25.04.2013 20:54
od kornout
Jak to poznám? jen prostě odpojily zápornej pól a pak to po několika dnes zase připojily. To by to auto neragovalo vůbec, ne, head up ale svítí normálně, prej, víc zatím nevím.

Napsal: čtv 25.04.2013 22:10
od HonzaX
A startér se otáčí a auto nechytá, nebo se ani startér netočí ?

Napsal: čtv 25.04.2013 22:27
od kornout
prej nic, startér netočí.

Napsal: pát 26.04.2013 00:26
od HonzaX
No jediný s čím bych začal tak měřit na startéru sv.30 a 50 a kostření motoru. Když bude chybět 30 tak zkontrolovat svorku SBK na baterce. A + pól pro dobíjení v motorovém prostoru. Když tam nebude 50, tak bych šel po jednotce CAS.

Napsal: pát 26.04.2013 07:09
od Vlasta
kornout píše:Jak to poznám? jen prostě odpojily zápornej pól a pak to po několika dnes zase připojily. To by to auto neragovalo vůbec, ne, head up ale svítí normálně, prej, víc zatím nevím.
Právě, že reagovalo, jsou natažený dva kabely, jeden tlustej ke startéru a druhej tenší k ostatním věcem. Zkuste změřit ten kabel od startéru a kontakt co je namontovanej na baterce

Napsal: pát 26.04.2013 07:27
od kornout
No já tam te´d dopoledne sfouknu, tak uvidíme, snad to poběží.

Napsal: pát 26.04.2013 09:32
od kornout
Tak píše to initilazing start inactive ..... :cry:

Napsal: pát 26.04.2013 10:15
od HonzaX
Vzhledem k tomu co píšeš, to spíše vypadá na nerozpoznaný klíč. Jestli k tomu autu máš druhý klíč tak to zkus.

Napsal: pát 26.04.2013 12:44
od kornout
Tak jsem se v tom teď hrabal a stav je následující, chyby vymazány, check kontrol je bez chyb, když je auto v kontrolkách a dáme na cívku startéru + tak to normálně chytne a běží jako by nic.
Takže mám podezření na 2 věci, buď signál od spojkového pedálu, tam je snímač na pumpě, ale vede do něj víc drátů, takže nějaké propojení jsem vzdal. Diagnostikou jem ho nikde nenašel, takže nevím jestli spíná či ne, což by mohlo být právě to, že to nedá signál ke startu. Spínače brzdy, ty jsou OK, to jsem v diagnostice našel. Spojka se právě dělala, kvůli tomu se baterka odpojovala a teď se mi zdá, že to má právě menší krok, tzn že nejde tolik sešlápnout pedál.
Druhá věc, co mě napdaá, že tam někam nejde prostě + a proto to nepustí + do startéru na cívku.
Ostatní věci fungujou normálně.

Napsal: pát 26.04.2013 13:24
od HonzaX
Status spojkového pedálu je v jednotce CAS

Napsal: pát 26.04.2013 14:03
od xdentist
A zkoušeli jste už proměřit ten kabel od baterky ke startéru jak zmiňoval Vlasta? Je nutné vzít voltmetr a změřit zda je kabel "průchozí" mezi + kontaktem na baterce a kontaktem na startéru. Z baterky na startér jde stále a nepřerušované plus (12V) - opravdu a vždy, solenoid tam pak na cívku spíná kostru... Pokud tam není 12V, tj.kabel je "neprůchozí", je v háji odpojovač kontaktu + pólu baterky...

Napsal: pát 26.04.2013 14:15
od HonzaX
pokavaď psal že při přivedení napětí na svorku 50 auto startuje a běží, tak bude + kabel od baterky v pořádku. Ale problém bude se spínáním sv. 50 z casu. Chce to udělat diagnostiku CASu, popřípadě ještě kouknout jestli tam někde není tajný vypínač. :D

Napsal: pát 26.04.2013 14:24
od xdentist
On ale nepsal na kterou svorku. Je tedy stále možné, že není napětí na hlavním silném kabelu, který napájí startér... Je potřeba aby se detailně rozepsal kam přesně když přivede 12V tak to startuje atd. Každopádně ten kabel bych změřil. Respektive pro zjednodušení by stačilo změřit, zda je 12V na kontaktu pro připojení startovacích kabelů v mot.prostoru. Dle WDS je na tom samém kabelu, který vede do startéru.. Pokud na něm 12V je a současně pak všechny kabely jsou správně připojeny na startéru, je chyba jinde, pravděpodobně pak může být v CAS jak píšeš Ty. Jak říkám, začínal bych tím nejjednodušším...

Napsal: pát 26.04.2013 14:51
od kornout
Propojovaly jsem to z nabíjecího bodu co je v motorovém prostoru, z něj vede přímo kabel na startér, co jsem koukal, navíc jsme měly auto celou dobu píchlý na kabely (taky vepředu), aby se nevybila baterie, nebo nebyl velký pokles napětí.
Já si osobně myslím, že to bude tou spojkou, to mi připadá ze všeho nejlogičtejší. Jenže já asi tu jednotku CAS nebudu moc diagnostikovat tím kabelem co mám, resp. nevím kde jí najdu mám Auto-Com CDP. Ještě zkusím známého, ten na BMW má víc diagnostik, tak to třeba najdeme.

Napsal: pát 26.04.2013 14:51
od HonzaX
No to je pravda, jsem si to asi blbě přečetl. Každopádně si to musí proměřit. Popřípadě ještě zkontrolovat tu průchodku károu co je v kufru. Je na to už nějaký pátek vydaná T.A. A kabel dole, trochu to tam hnije. Ale to by byla hodně blbá schoda náhod aby to zrovna uhnilo. :)

Napsal: pát 26.04.2013 14:56
od xdentist
kornout: odpoj z auta ty startovací kabely, baterku nech v kufru připojenou a na tom + pólu v mot. prostoru změř jestli je tedy 12V od baterky. To prostě opravdu jen pro jistotu, že z kufru jde vše jak má...

Napsal: pát 26.04.2013 21:09
od kornout
xdentist píše:kornout: odpoj z auta ty startovací kabely, baterku nech v kufru připojenou a na tom + pólu v mot. prostoru změř jestli je tedy 12V od baterky. To prostě opravdu jen pro jistotu, že z kufru jde vše jak má...
To tam jde, na tom plusovém bodě v motorovém prostoru je +12V. Startování probíhalo pak už bez kabelů.

Napsal: pát 26.04.2013 22:47
od HonzaX
jen mě tak napadlo, když bude nějaká chyba ve snímači spojkového pedálu, tak se ti na displeji ukáže hláška s piktogramem, že máš šlápnout na pedál.