Stránka 1 z 4
Napsal: čtv 25.04.2013 10:50
od actcz
Jakou dobrou diagnostiku koupit, aby uměla téměř vše.
Vím, že je nejlepší GT One, ale je tu někdo, kdo by mne naučil s ní pracovat?
Popřípadě, existuje nějaký manuál???
Mám Carsoft a ten stojí upo za prd...
Díky Ady
Napsal: čtv 25.04.2013 12:01
od hubajzed
INPA + NCS Expert a umis vse

Napsal: čtv 25.04.2013 22:19
od HonzaX
GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
Napsal: pát 26.04.2013 08:59
od actcz
Uf!!! To vůbec neznám....

Vím, že je GT1 už stará, ale BMW umí nejlíp ne?
Co stojí taková DIAG a kde ji seženu?
Kdo mne s ní naučí dělat?
Díky Ady
Napsal: pát 26.04.2013 09:32
od HonzaX
Těch postarších verzí je plnej internet, s nějakým rozumným adaptérem je to za pár korun. Jinak pořizovací cena proti staršímu GT-1 je uplně minimální.
Jinak když si ten tool nainstatluješ tak je k tomu i podrobnej návod. GT hlavně neumí F řady, končí tak v polovině produkce X5, novější jednotky prostě už nezná.
Napsal: pát 26.04.2013 11:41
od Miguel
GT1 je podle typu auta cca do 2009 což normálně stačí, Fka jezděj do autorizáku. Kdo mě s tím naučí pracovat? Praxe je jedinej učitel. Návod na obsluhu je jedna věc a vědět co děláš a proč je věc druhá.
Napsal: pát 26.04.2013 18:50
od hubajzed
Kabel si koupis tady na foru asi za par korun a software dostanes ke kabelu "zdarma". Ja se prvni naucil pouzivat INPU, je to nastroj kterym udelas vsechno a je to super svizne oproti DISu, ISISu atd..a Pokud zvladnes NCS expert uz udelas cokoliv

Napsal: pát 26.04.2013 19:04
od RomanM3
sakra chlapi ja se snazim rozbehat inpu na win7 a nevim si s tim rady. dokaze tady nekdo sesmolit nejaky navod? jinak tyto sw vpohode stahnes z netu. kabel mam kkl uz z drivejska jen jsem k nemu priporidil redukci na kulatou bmw zasuvku
Napsal: pát 26.04.2013 23:52
od HonzaX
Jakou verzi INPI chceš instalovat ? Nové verze standart tool 2.11 a 2.12 běhají na win7 v pohodě dokonce 2.12 i na 64bit.
Napsal: sob 27.04.2013 11:53
od sobol
HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Napsal: sob 27.04.2013 12:15
od HonzaX
sobol píše:HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.

Napsal: sob 27.04.2013 12:54
od sobol
HonzaX píše:sobol píše:HonzaX píše:GT-1 už je dávno za zenitem. Souhlasím s tím že nejlíp uděláš když si seženeš BMW Experten/standart tool což je INPA NCSExper, WINKFP, NFS popřípadě E-sys
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.

tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
Napsal: sob 27.04.2013 12:59
od HonzaX
sobol píše:HonzaX píše:sobol píše:
si myslim ze vubec nevis o cem je rec,prej za zenitem....to muze rict jenom nekdo kdo o tom vi uplny ho...
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.

tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
Napsal: sob 27.04.2013 13:02
od sobol
HonzaX píše:sobol píše:HonzaX píše:
Nechci se tu hádat s někým kdo o tom opravdu ví hov..., jako ty, GT- už nějaký pátek používám ve spojení s OPPS. A jelikož dělám i F auta tak mi je GT-1 k prdu. A jestli se o diagnostiku člověk vážně zajímá tak nebude schánět GT-1 které neumí vyčíst ani paměti 2. tříd, potažmo Historienspeichery. Ale to asi takovej ubožák jako ty nepochopí. S ostrou verzí Experten tool přímo od BMW uděláš vše od E28 po nejnovější F auta. A pokud o tom opravdu něco víš, tak se dá virtualizovat i ISTA-D/P jestli teda vůbec víš co to je.

tak se nehadej,rozumel jsem tomu co jsi napsal tak,ze gt1 je proti inpa a ncs atp. k nicemu,tak jsem jen podotknul ze s tim nesouhlasim,ono taky zalezi,co hodlas v tu chvili delat ....a navic....o F rade tady zetim nepadlo ani slovo....fouňo...
neříkám že je k ničemu, jen že už je starý a nezvládne už vše. Dlouhé roky mi stačil, teď už prostě ne.
tak vidis...
Napsal: ned 28.04.2013 10:16
od RomanM3
kabel obyč kkl (ftdi chip) - propojit piny 7 a 8 plus k tomu redukci na kulatý bmw konektor - cele te to vyjde na par stovek kc i s postou - zdroj doporucuju bmw sk. ja mam z aukra a vsecko fici.
sw pro ty, co to nemuzou rozbehat na win7 doporucuju odtud:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f99 ... t-t103023/
právě jsem to stahoval a nainstaloval podle toho návodu a běhá to krásně!sice něco je v angličtině a něco v němčině ale kdyz bude nejhur, google translator to jistí

Napsal: stř 01.05.2013 00:05
od actcz
... takže ....
stejně nevím co si vzít....
poskytne mi někdo z vás nějaké adresy na stažení programů, které jste tu zmínili?
Do SZ prosím....

A prosím přímo typ toho kabelu, aby mi to fungovalo...
... posledně jsem koupil Carsoft a dlooouho to daval dokupy, než jsem stahnul verzi, která na tom chodila....
Díky Ady
Napsal: stř 01.05.2013 01:30
od darklord
keby nahodou, jednu redukciu zrovna predavam (k tomu kkl kablu) pripadne je tam v mojich aukciach aj kabel (vcetne redukcie) pre inpu/ediabas, ovsem iba verzia pre serial port a neviem ci to ide aj s usb prevodnikom.
http://aukro.cz/bmw-diagnosticka-redukc ... 42156.html
http://aukro.cz/obd-diagnosticky-kabel- ... 25428.html
Napsal: stř 01.05.2013 09:03
od kornout
A není lepší místo KKL koupit toto
http://www.aliexpress.com/item/2012-Hot ... 27106.html
stojí to pár korun a hlavně to umí i CANový auta do řady F, ty už pak samo ne. Ale třeba E60,61 facelift už KKL kabelem nejdou, ne?
Napsal: stř 01.05.2013 12:36
od matiz
Kdyby nekdo chtel, mam velmi zachovaly thinkpad s DIS + kabel. Info za SZ.
Napsal: stř 01.05.2013 13:21
od RomanM3
no on tady zakladatel topicu moc nespecifikoval co za auta chce diagnostikovat. od toho se totiz dost odviji co za kabel a sw potrebuje.
doporucuju ti projit si nabidku od clena IceBlade, nebo tak nejak ma nick. ja mam stejny kabel jako on nabizi - ten modry - kkl. mel jsem to driv na ochcavku. ted kdyz jsem se vratil k bmw, tak jsem poridil k tomu jen redukci na kulatou zasuvku bmw, protoze potrebuju diagnostikovat E39 z roku 98. problém byl, ze na notasu mam win7 64bit. nakonec jsem našel o tom topic na bimmerforu. z tama jsem stahnul jak sw, tak je tam i solidni navod jak to nainstalovat. nejsem zadnej IT ani anglictinar a sfouknul jsem to napoprve a beha mi to, takze spokojenost. redukce me stala 400 i s postou z aukra a kkl kabel poridis kolem 500. a kdyz nakoupis od iceblade, tak dostanes i cd se sw a navod. jedna se o INPA.