Stránka 1 z 1

Napsal: úte 23.04.2013 17:19
od Rekin-e28
Ahoj,mám na autě originál centrál s DO už od výroby a rád bych ho zprovoznil.V autě byla měněna baterie a taky jsem měl vyndaný baterky v tom klíči.Mám ještě ten starý typ klíčku vystřelovací a na tento jsem nikde nenašel způsob spárování v CZ,tak jsem se o to pokoušel podle manuálu ale stejně se to nepovedlo.Máte s tímto někdo zkušenosti?Jinak klíček bliká takže baterky by měly bejt v pořádku.Díky

Napsal: čtv 25.04.2013 00:43
od HonzaX
Postup v té brožuře mi přijde trochu zavádějící. Sice už jsem tu inicializaci u e34 nějakej ten pátek nedělal ale postup by měl být následující. Vlezeš do auta, musí být zavřený všechny dveře a víko kufru. Zapneš klíček do druhé polohy (sv.15) cca na 3 vteřiny. Klíček vytáhneš, namíříš IR na vnitřní zpětné zrcátko zmačkněš a budeš držet tl odemknout a a do 3 vteřin musíš 3x stisknout tl zamknout. Správná iniciace klíče bude signalizovaná zamknutím a odemknutím CZ. Vezměš druhý klíč a bez strkání do spínačky rovnou stiskneš a budeš držet odemknout a 3x zamknout.

Napsal: čtv 25.04.2013 09:26
od aDAm_2
sry za ot. E34 a vystřelovací klíč?? 8O 8O

Napsal: pát 26.04.2013 10:29
od HonzaX
Vystřelovací jsem neřešil ale mam pocit že to je stejný.

Napsal: sob 27.04.2013 12:16
od Rekin-e28
Díky,no právě že on tenhle vystřelovací je takovej,že na něm nelze držet obě ty tlačítka najednou.Musí se zmačknout bud jedna nebo druhá strana.Právě že tento postup co píše HonzaX je na ten normální novější klíček,kterej má ty tlačítka nezávisle na sobě.Nevim no,mam tady kousek od baráku dýlera BMW tak tam zkusim jen tak na zkoušku zajít co mi na to řeknou.
aDAm-Jo je to orig. tady dávám fotku

Napsal: pon 29.04.2013 13:28
od aDAm_2
sry ale toto mě moc jako origo nepřipadá ;) žádné logo nikde a celkově je to takové divné ;) hlavně když prvně byly verze s pevným klíčem bez čipu či dálky a pak přešli na ty s čipem a vždy byly stejné a v manualu o vystřelováku nic není.

EDIT:
tak asi beru zpět, podle te foto cos dal nahoře to asi existovalo, ale byla to 5ka? Mám cz manual a tam nic takového není.

Napsal: pon 29.04.2013 15:33
od Rekin-e28
Ale to víš že je to origo.Jen to tady moc lidí asi nezná.Jde o to že mam bawo z roku 1992 a to se sem ještě nejspíš nedovážely,ty máš takový ten s bílou obálkou že jo?Já mám totiž auto dovežené z říše i s tim návodem a všelijakejma knihama.Koukni na fotky a uvěříš :wink:

Napsal: pon 29.04.2013 15:34
od Rekin-e28
Návod k obsluze

Napsal: pon 29.04.2013 15:35
od Rekin-e28
A zbytek o klíči

Napsal: pon 10.08.2015 13:09
od TOM80
HonzaX píše:Postup v té brožuře mi přijde trochu zavádějící. Sice už jsem tu inicializaci u e34 nějakej ten pátek nedělal ale postup by měl být následující. Vlezeš do auta, musí být zavřený všechny dveře a víko kufru. Zapneš klíček do druhé polohy (sv.15) cca na 3 vteřiny. Klíček vytáhneš, namíříš IR na vnitřní zpětné zrcátko zmačkněš a budeš držet tl odemknout a a do 3 vteřin musíš 3x stisknout tl zamknout. Správná iniciace klíče bude signalizovaná zamknutím a odemknutím CZ. Vezměš druhý klíč a bez strkání do spínačky rovnou stiskneš a budeš držet odemknout a 3x zamknout.
Ať jsem to zkoušel podle tvého postupu nebo podle mého návodu, stále se mi nedaří ani jeden klíč iniciovat - myslím tím dálku...odemykat a startovat jde. Mám ty klasické dvoutlačítkové klíče a v obou jsou nové baterie.. Předtím to fungovalo a celé se mi to nějak rozladilo při vybití a následné výměně autobaterie...

Napsal: pon 17.08.2015 07:31
od TOM80
Tak nikdo nemá další tip, návod?

Popř. je tu někdo z Ostravy co mi ty klíče iniciuje??

Napsal: stř 23.09.2015 12:26
od TOM80
Vyřešeno :wink:

Napsal: čtv 28.01.2016 21:20
od petr555
TOM80 píše:Vyřešeno :wink:
Poradte mi někdo mám stejný problém se stejným klíčem :D nenapsal by někdo nějaký postup co mackat