Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.04.2013 20:35
od mobilman
Prosím poraďte E60 545i /2004 účinnost brzd - je to nomální?- brzdy jsou funkční a velmi účinné pouze z vysoké rychlosti až do rychlosti kolem 5 až 10 km/hod, kde pak přestane účinkovat posilovač a já musím dobrzdit pořádně opřený o volant. Má to tak být? U starého VW když šlápnu na brzdu v malé rychlosti tak stojím na fleku.
Napsal: úte 23.04.2013 09:28
od chip
Dokud se motor točí, tak musí být posilovač účinný. Samozřejmě to brzdí dostatečně silně až do zastavení. Už se mi stalo, že mi nedalo auto na kruháči přednost, dup jsem na brzdu a z rychlosti 30 km/h jsem pocitově stál hned na místě

Napsal: úte 23.04.2013 11:53
od Vanessa_CZ
vymen si brzdovou kapalinu
Napsal: úte 23.04.2013 11:53
od Vanessa_CZ
vymen si brzdovou kapalinu
Napsal: úte 23.04.2013 12:36
od milo
brzdy se přehřívají, možná ti vaří brzdovka - vyměnou nic nepokazíš...
Napsal: stř 24.04.2013 00:17
od mobilman
O vaření. nebo přehřátí nemůže být ani řeč, stačí když jedu 60km a pomaločku brzdím a ten konec v malé rychlosti dobržďuji natvrdo bez posilovače.
Napsal: stř 24.04.2013 07:11
od Lucass
A nemůže to být podtlakem? Nějaké netěstnost, já jsem měl něco podobnýho. Taky jsem nemohl na křižovatce dobrzdit. U mě to byl špatnej zpětnej ventil, ale já to měl na e34 tds.
Napsal: stř 24.04.2013 18:11
od mobilman
Díky Lucass za tip. To by tak odpovídalo jako by ke konci brždění docházel podtlak. Ještě jedu na svatbu potom to nechám prověřit v servisu.
Napsal: stř 01.05.2013 14:43
od mobilman
Trošku jsem to odpozoroval: pokud má auto zapnutý sytič hned po startu otáčky cca 1000 tak je to brždění přijatelné a asi bych si nestěžoval, ale jakmile klesnou otáčky na cca 500 po zahřátí, tak po rozjezdu a vyřazení na neutrál je brždění po sešlápnutí brzdy pár sekun dobré, ale pak už pedál ztvrdne a brzdím bez posilovače. Když na chvíli přestanu brzdit a nechám posilovači čas (asi 5sek) na podtlak tak opět po sešlápnutí brzdy jsem hned bez podtlaku. Tak bych to tipoval na vakuovou pumpu, ale jsem v BMW začátečník a také prý by to mohl být zpětný venti posilovače brzd - nevím zda tam vůbec někde je v ETK jsem nic nenašel. Také jsem chtěl odpojit hadici od posilovače (otáčí se docela volně doleva i doprava) ale není tam žáden šroub na povolení - nevíte fígl jak ji odpojit bez poškození odborníci? Děkuji předem za vůbec nějakou odpověď.
Napsal: stř 01.05.2013 19:46
od chip
Pořádně za ní zatáhni

Napsal: čtv 02.05.2013 08:11
od Lucass
U mě drží jenom v gumě, stačí zabrat.
Potom jdi po týhle hadici a koukni kam vede, koukej jestli není někde děravá, nebo jestli nějakej spoj není netěsný. Vakuová pumpa by měla být na dieselech a motorech s turbem, jinak by to mělo brát podtlak ze sání.
Napsal: čtv 02.05.2013 08:18
od chip
Lucass píše:Vakuová pumpa by měla být na dieselech a motorech s turbem, jinak by to mělo brát podtlak ze sání.
Až na to, že u e60 mají vakuovou pumpu i benzíny snad kromě M54.
Napsal: ned 02.06.2013 21:42
od mobilman
Tak jen pro info a také tip: byl to vadný posilovač brzd a byl mi vyměněn i s přívodním podtlakovým potrubím v autorizovaném servisu na svolávací akci pro E60 (německé vozy) starší 3 až 4 let v rámci záruky - klobouk dolú BMW
Napsal: ned 02.06.2013 23:58
od Honza325
To maji zas další svolávačku nebo je to jen pro 545i ?
Napsal: ned 02.06.2013 23:58
od Honza325
To maji zas další svolávačku nebo je to jen pro 545i ?
Napsal: pon 03.06.2013 14:17
od mobilman
Bylo to tak, že jsem si chtěl koupit v autorizovaném servisu to podtlakové vedení k posilovači i s pryžovým kolenem pro připojení k vakuové pumpě (bylo ztyřelé). Předtím jsen tam kupoval set s dojezdovkou a zvedákem a tak mě měli zaregistrovaného podla posledních 7 čísel VIN. Když jsem chtěl to podtl.vedení objednat a koupit tam mi prodejce řekl, že má pro mě dobrou zprávu (myslel jsem si že dostanu koupit jen to kolínko), že to vypadá že mi to asi vymění na záruku - po poradě se servisním technikem, že se jedná o Německé BMW a je starší 3 let bude mi to vyměněno. Zkuste se na to poptat v autorizáku - prodejce se na rozdíl od technika tvářil že by to mělo platit i na CZ prodané BMW. Závada pro kterou to měnili měla dle sdělení technika být: případné prosakování oleje z vakuové pumpy do posilovače brzd, porušená membrána posilovače brzd vlivem oleje, nečistotou, případně vody, která v zimě může zamrznout a porušit těsnost membrány posilovače a tím snížená schopnost brzd. Opravdu to při volném chodu při dojíždění ztvrdlo (BRZDOVÝ PEDÁL) a brzdil jsem i očima. Takové ifo od technika - že se chystá nebo už je svolávačka na kontrolu airbagů na Trojky BMW ??? Tak jsem mu řekl ať zavolá když to badé i na pětkovou řadu. Jinak mi vyměnili i tu průchodku toho kabelu od baterie ze svolávačky z minulého roku a také grátis. Zrovna před chvíli mi volali z BMW - zpětná vazba zda jsem spokojen s opravou - ujistil jsem je že ano a budu je všude chválit.
Napsal: pon 03.06.2013 20:36
od Honza325
Aha, tak to je dobrý, aspoň semtam jsou ty autorizáky k něčemu dobrý
Já tam asi pojedu pro nějaký díly zanedlouho, tak se zkusim taky optat o co jde a kdyžtak to sem napíšu... Díky za info