Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.04.2013 21:02
od DestinyE34
Ciao,
mám problém s klesáním otáček. Při puštění plynu se pozastaví asi na 1400 a pak klesnou na 750. Zajímalo by mě, proč pozastaví a taky je má často zvýšené, po delší jízdě...5hodin po dálnici nechtějí spadnout pod 1400.
Kolísá i výkon, nepatrně a jde to vidět na spotřebometru v rozmezí 2 litrů.

-Je nová Lambda sonda (byla tam polská, teď je tam NGK)
-Svíčky na 70tis mají najeto 20tis
-Olej měněný
-Přetěsněné celé sání, rozebral jsem ho až po blok a zaslepil siliconem a povyměňoval hadičky kvůli možnému falešnému vzduchu.
-Filtry nové
-Katalyzátory OK
-váha vzduchu čistá a čištěná isoprophylalkoholem

Video:http://www.youtube.com/watch?v=zOnBx4a28d4

Nic mě už nenapadá, nežere olej, spotřeba normální (město 11+ dálky 9.0)


Napsal: čtv 04.04.2013 22:32
od milo
vyfuk je original, nebo nejaky neorigo? nefouka nekde?

Napsal: pát 05.04.2013 01:11
od darklord
Lambdu si dal spravnu? Predsalen je to siemens...

Napsal: pát 05.04.2013 07:56
od haCR
Máš Vanos nebo bezvanos? Mohl by to dělat malinko netěsnící těsnění vanosu...Dělá to i když by jsi odpojil váhu vzduchu uplně?

Napsal: pát 05.04.2013 11:04
od DestinyE34
Výfuk je origo, nefouká-ale prověřím ... :wink:
Lambda je správná a nemám Siemens,ale BOSCH(elektronika), teď je tam NGK cena 4.tis Kč, má stejné parametry
Vanos to není