Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.04.2013 20:12
od kubito
Ahoj, jak vsichni vime automaty od GM montovane do e39 jsou k nicemu, pri najezdu kolem 300 tis uz ta prevodvka neumi radit a chtela by repasy....
Denska jsem byl za jednim chlapkem ktery dela pravodovky a repas vcetne hydromenice vyjde cca na 30tis a to dle meho nema cenu protoze ten automat stejne potom odejde.....
takze jak bude lepsi pocasi a trosku vice casu chystam se swapnout do me e39 manual.
Takze toto tema bude prosim jen o dane prestavbe a poprosil bych aby tu byli jen konstrukcni komenty ne ty typu da to moc prace, neudelas STK atd to me nezajima!!!!!
co menit:
prevodovka
pedaly
posilovac?
preprogramovat EWS
kardan
diferak
spojka
jinak si myslim ze by to melo jit je me jasne ze to da praci ale ja sem trpelivy clovek a mam na to prostory taklze mi to nevadi.
Tudiz je tu clovek ktery to delal a muze rict nejake konkretni rady?
Diky Kubito
Napsal: úte 02.04.2013 20:25
od BOOST
Uživatel "Pindour" tuto přestavbu před pár lety dělal, já se na ní chystám hned jak se umoudří počasí, díly už mám v garáži.
Napsal: úte 02.04.2013 20:40
od kubito
dobra co jsi nakoupil? ja to chci taky provest v nejblizsi dobe jak se to pocasi spravi...
Napsal: úte 02.04.2013 21:54
od BOOST
kubito píše:dobra co jsi nakoupil? ja to chci taky provest v nejblizsi dobe jak se to pocasi spravi...
Jsou potřeba pedály brzdy a spojky, spojkový váleček, komplet spojka se setrvákem, převodovku s komplet kulisou řazení, držákama a kůží kolem fofrklacku, fofrklacek, kardan, diferák a poloosy.
Řídící jednotku motoru a program v ní s dokódováním manuálu budu řešit právě s Pindourem.
Napsal: úte 02.04.2013 21:55
od Vesa88
Tusim ze se potrebujes: Prevodovku, setrvak, spojku, pedaly, kardan, diferak (jen kvuli pomeru). Co jsem se o tom bavil s par lidma, tak vyndavat automat kdyz je v rezimu P, aby nebyli problemy u manualu sestartovanim, jinak by to vsechno melo jit v pohode. Ale je to jen co jsem slysel, nemam to vyzkousene a chtel bych do toho jit uz kvuli spotrebe, ten automat zere jak zjednanej

Napsal: stř 03.04.2013 07:48
od kubito
dobra tohle vse uz jsem si sehnal cekla jsem to i drazsi to me moc potesilo. v cem je jiny ten diferak ze se taky meni jen pomer? co mas ty? 3.15 nebo 2.9?
myslim ze je jeste potreba plynovy pedal nebo jeho potenciometr.??
O spotrebu mi tak nejde ale manual aspon vydrzi a muj automat za chvilku pujde uz do

Napsal: stř 03.04.2013 08:04
od Vesa88
Hele o plynovem pedalu nic nevim. Kdyz pry nechas diferak z automatu na manualu, tak auto bude mit mensi zrychleni, ale pojede vetsi rychlosti

Na kolik te to vsechno vyslo?

Napsal: stř 03.04.2013 09:14
od kubito
jen tak ze zvedavosti jak jste resily prepis v papirech?
cena dilu bude zhruba 1/3 opravy toho automatu takze vic nez super.... jeste jsem se do toho nepustil zatim vsechno resim predbezne....
Napsal: stř 03.04.2013 09:15
od PITAK
Diferák určitě potřebuješ. Manuál ho má více do rychla. Převod má 2,35.
Napsal: stř 03.04.2013 09:32
od kubito
dobra diferak s poloosama je jasny...
Napsal: stř 03.04.2013 19:50
od cmelak
Tak až to budeš dělat tak udělej nějakou fotodokumentaci, taky by mě zajímalo jak je to složitý a s čím je potřeba se poprat.
Napsal: stř 03.04.2013 20:53
od VRsix
Nechce se mi verit, ze by naklady byly 1/3 co repas automatu

Napsal: stř 03.04.2013 21:20
od kubito
tak divej byl jsem u chlapka co dela ty automaty a rikal me ze ten repas vcetne menice montaze odskouseni atd bude cca 35tis ale muze to byt i vic podle toho kolik se bude menit spalenych lamel atd atd
potom jsem se ptal dalsiho co dela automaty a ten mi rekl 40-50tis
oba se shodli ze to stejne neni na porad ze to proste nevydrzi.
Ja pomalu nejezdim a nesetrim to takze to je pro me k nicemu... (ano mel jsem si koupit manual hned ale za ty prachy to neslo...)
vsechny dily co potrebuji na prestavbu jsem sehnal z jednoho auta a za cenu do 10tis...
Ano v te cene neni moje prace ale to neni podstatne ja ten cas si na to udelam a prostory nejsou vubec problem...