Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 28.03.2013 13:59
od LukesE39
EWS, v případě že točí startér ovládá vstřiky nebo čerpadlo? (když to nestartuje) Díky

Napsal: čtv 28.03.2013 14:51
od Fx
EWS samo o sobě neovládá nic kromě startéru, ale ŘJ motoru na základě správnosti kódu z EWS (dle verze EWS pevný nebo plovoucí kód) povolí, nebo zakáže zapalování a vstřikování.

Napsal: čtv 28.03.2013 17:45
od LukesE39
Děkuju - pod pojmem vstřikování si mám představit vstřiky, nikoli čerpadlo...? Resp. pokud po rozpojení hadic do vstřikovací lišty nejde palivo, nemělo by to mít spojitost s EWS..?

Napsal: čtv 28.03.2013 17:57
od Fx
Auto? Ročník? Ev. posledních 7 znaků VIN?

Napsal: čtv 28.03.2013 18:30
od LukesE39
BX31238 - děkuju :wink:

Napsal: čtv 28.03.2013 20:34
od Fx
Ha, tak podle rozkresů v ETK bys měl mít ještě EWS2, tedy s pevným kódem. Tím pádem by neměl být důvod, aby ti jednotka blokovala vstřikování. Leda by v tom rejpal INPOU někdo, kdo nevěděl, co dělá.

Relé palivové pumpy ti spíná? U tebe by mělo být umístěno v kufru pod pravým tapcem, druhé relé zepředu.

Pojistka palivové pumpy je dobrá? Taktéž v kufru pod pravým tapcem, druhá pojistka odprostřed směrem dopředu.

Napsal: čtv 28.03.2013 21:54
od LukesE39
Děkuji Ti!

Takže, zda je relé dobré netuším. Pojistka je dobrá. INPOU se v tom hrabal, ale předpokládám, že věděl co dělá. (dělal jen vyčtení chyb, nastavoval NIVO, denní svícení, v motoru nebo ASS se nehrabal)

Divné je jen to, že auto po diagu nestartovalo, pak zničehonic jo a po čtyřech dnech ježdění a cca 200 km opět nestartuje. Nicméně už jsem domluvený s místním členem Zverbo (mám ho nejblíž), který ho naloží na odtahovku a koukne na to. Prozatím je podezření na čerpadlo (nemám možnost a hlavně koule ho připojit natvrdo na 12 a vyzkoušet zda běží). Když bychom zjistili že to tím není, ale že je problém pravděpodobně v EWS (i to je, dle mého možné), tak bych se na Tebe, Fx, rád obrátil. Prozatím Ti mnhokrát díky. Ptám se tu takhle, protože se snažím vylučovat možnosti, jelikož mě zaráží, že tyhle problémy vyvstaly vzápětí po diagnostice a s tím spojené vybití baterie... A hlavně mi, ku**a nejde do hlavy, jaktože to 4 dny jezdí v pohodě, akorát ukazuje furt plnou a pak najednou nejede..

Napsal: čtv 28.03.2013 21:55
od Fx
Hele jen taková bláznivá otázka, ale MÁŠ TAM BENZIN? :lol:

Napsal: čtv 28.03.2013 22:04
od LukesE39
Není bláznivá, ale benzín tam je.. Tankoval jsem plnou před těmi cca 200 km... Natlačil jsem tam jen 40 litrů, protože viz. http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 3&start=15

Zverbo mi říkal, že čerpadlo si bere benzín z obou částí nádrže, což znamená, že pokud se mi "nepřesunuje" benzín z levé nádrže do pravé, tak to že byl problém neměl být - resp. že by auto mělo jet... :ja_nic:

Napsal: pát 29.03.2013 08:37
od Birkoff
To je velice jednoduché. Odpoj hadici co vede z čerpadla, připoj si jinou do nádobky. Vyndej to relé palivové pumpy a drátem proklemuj spínací kontakty v patici relé - tím propojíš plných 12V (pokud je pojistka OK) přímo na čerpadlo pomocí originál kabeláže, no a bude jasno.

Napsal: sob 30.03.2013 17:38
od LukesE39
Vyměněné čerpadlo v nádrži, trubky, plovák.. Relátka, pojistky, vše OK, ale čerpadlo furt nejede... :roll:

Napsal: ned 31.03.2013 09:56
od all
Diag.?
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin :-D
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu.
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla.

Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost :-D Tajný vypínač?
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag.

Napsal: ned 31.03.2013 10:29
od LukesE39
Diag.? /// nic, vše se zdá ok
máš benzín? nebo ropu? -> už to vím podle vin :-D
nejde ti už ani do palivového filtru nic....? pokud to chápu. /// nejde čerpadlo, tudíž se nemá jak benzín dostat do filtru
Diagnostikou si sepněte přez ŘJ čerpadlo a tím vyzkoušíte cestu čerpadla. /// no, jestli najdu někoho, kdo to tu bude umět...
Ohledně čerpadla mě napadá jedna zhovadilost :-D Tajný vypínač?
Každopádně to vyloučíš při sepnutí čerpadla přez diag. /// o žádném tajném vypínači nevím.. a 3/4 roku jezdilo bez zaváhání

Napsal: ned 31.03.2013 10:37
od LukesE39
Na tohle já už nemám síly, očividně je problém v elektrice. Ptám se tedy, ke komu můžu auto odvézt, kdo si na to troufá? (BMW zůstává až jako poslední možnost..)

Napsal: ned 31.03.2013 12:01
od all
asi se zajedu podívat do pardubek, můžem něco vyzkoušet a najít ;-) Máš SZ ;-)

Napsal: pon 01.04.2013 10:45
od LukesE39
All - díky Ti mnohokrát za ochotu a cenné rady po telefonu. Kamarád si s tím nakonec hravě poradil. Byl to špatný kabel mezi baterkou a relé ovládání čerpadla :)