Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.03.2013 15:04
od KoZi_man
Zdravím, potřebuju poradit, už jsem bezradný.

Na mé e39 mi diagnostika hlasí chyby AS,ABS :

Kód: Vybrat vše

E R R O R   M E M O R Y   R E P O R T           -------------------------------------
Date:      03/27/13 13:30:09 ECU:       ASC57 JobStatus: OKAY Variant:   ASC57-------------------------------------------------------------
RESULT:    3 errors in error memory !-------------------------------------------------------------
32    wheel sensor front right
Error frequency : 255
   Vehicle speed                                2.75  km/h
   ASC passive   ABS-control passive   stop light switch off   ASC-control passive-------------------------------------------------------------
67    eletromagnetic field susceptibility
Error frequency : 255
   Vehicle speed                                2.75  km/h
   ASC passive   ABS-control passive   stop light switch off   ASC-control passive-------------------------------------------------------------
5     wheel sensor rear right
Error frequency : 255
   Vehicle speed                                2.75  km/h
   ASC passive   ABS-control passive   stop light switch off   ASC-control passive =============================================================
Koupil jsem přední i zadní pravé čidlo - s modrým konektrorem. Přední je značky SVK germany a zadní teď nevím.


Vyměnil jsem obě čidla - přední během 5ti minut zadní asi půl dne.

Přední se zdálo být nepoškozené, zadní mělo přetrhané draáty na čidlu.

Takže jsem obě vyměnil, ale diagnostika stále hlasí ty samé chyby viz. výše + chybu eletromagnetic field susceptibility.

Může mi někdo poradit co teď s tím dál?

Napsal: stř 27.03.2013 15:38
od Krasavec
Jestli máš čidla vyměněné tak nechat ty ty chyby vymazat z paměti :-)

Napsal: stř 27.03.2013 15:41
od KoZi_man
Samozřejmě čidla jsem vyměil a chyby vymazal.

Myslím, že ABS ŘJ si maže chyby sama pokud se nepletu.

Stejnak se po smazaní objeví + stále nefunguje ABS, ASC, ani tempomat - podle toho to poznám :)

Napsal: stř 27.03.2013 16:38
od Birkoff
Pokud se to stále objevuje, tak bych nejdřív změřil kabeláž (pro vyloučení chyby) a pak taky vlivem tepla rády odchází ty spoje mezi konektorem a plošňákem v jednotce ABS - ale teďka nevím který se dají opravit a který ne. Je to někde na netu i s obrázkama.

Čidlo taky nemusí správně "pulzovat" špatným uložením v nápravě. Je to vymyšleno dost na těsno a když je tam sebemenší vůle hned vyskočí chyba.

Napsal: stř 27.03.2013 16:46
od KoZi_man
První co bych teda udělal je to proměření kabelů.

Omlouvám se, ale elektrice rozumím fakt jen základ.

Jak přesně změřím jetsli jde k čidlo impuls ?

nebo jak to je tam nejde stálé napětí ne ? Je to indukce ?

Možná plácám, kdyb mě někdo navedl jak to proměřit budu vděčný.

v podstatě nefunguje pravá strana přední a zadní.

Napsal: stř 27.03.2013 17:35
od Honzek525
A nemůže haprovat jednotka ABS? Za předpokladu že jsou ta čidla v pořádku, a kabeláž také.

Napsal: stř 27.03.2013 17:40
od KoZi_man
Myslíš ŘJ jednotku abs nebo to co je v motorovém prostoru u pravého kola, jak je nádržka na ostřik?

Pokud ano, jak zjistím, abych zase nevyměnil něco co je funkční za ranec peněz.

Napsal: stř 27.03.2013 17:50
od bmw750
Mel jsem ten samy problem.Vymeneny vsechny cidla ABS a porad nefungovalo a svitilo.Zajel jsem za jednim elektrikarem a ten mi do hodiny volal,ze mu cidla,ktere jsem menil dva dny predtim nic neukazuji.Mel jsem koupeny z eBay nejake nemecke za dobrou cenu :-) -uz NIKDY!Doporucil mi koupit nove-Siemens-ted si to uz nerika Siemens,ale VDO nebo tak nejak a bylo po problemu.Vymena pak trvala asi pet minut a vse bylo zase ok.Jinak jsem mel jeste problem,ze jak mi menili to prave zadni,tak jeden sikula ho nemohl vytahnout,tak pouzil vrtacku na odvrtani a samozrejme-i po predchozim varovani-vrtackou porusil magneticky pasek na zadnim lozisku,takze me jeste pred tim cekala vymena zadniho loziska kola.

Napsal: stř 27.03.2013 17:52
od KoZi_man
67 eletromagnetic field susceptibility neni to tohle ?

Jelikož já mam na zadním pravém kole také odvrtavaný ten šroub co drží čidlo, je tam díra, až dovniř. :(

Napsal: stř 27.03.2013 18:08
od bmw750
Tak tak dalece tomu zase nerozumim.Ty cidla udajne nejdou normalne po tech letech vytahnout-je to v plastu a ten za ty roky precejenom pracuje.Po odsroubovani dvou imbusu pomalu zatahl za drat a zustal mu v ruce a ten konec cidla zustal v tom naboji nebo co.Tak musel vrtat a chtel to pak vyvrtat ven,ale tak pekne pomalu vrtal,az narazil na ten mag.prouzek.Jinak ostatni cidla sli celkem dobre,protoze byly meneny par dni predtim nebo jedno asi rok predtim.Taky mi tvrdil,ze pokud auto nebylo nejak bourane,tak by se nemelo stat,ze by se z niceho nic pokazila jednotka ABS-a nakonec mel pravdu.

Napsal: stř 27.03.2013 18:16
od KoZi_man
Ok, tak ja zkusim nechat proměřit ty čidla, do 14ti dnů je mohu obě vrátit a koupit originální.

Ještě zkusí malý test na přední starně zítra.

vemu to dobre čidlo z levé přední strany a dam ho na místo pravého a to nové čidlo dam na levou stranu, abych viděl co to dělá.

Přece nemohu koupit dvě čidla a obě vadná :D To bych prodejce osobně navštivil..

Napsal: čtv 28.03.2013 08:49
od Birkoff
Nemusí být nutně vadná, úplně stačí že nebudou přesně doléhat k tomu ložisku, byť o 1mm a je to. Pořádně očisti dosedací plochu čidlo/náboj. Pokud máš diagnostiku, tak ta umí (myslím) spustit test jednotlivých čidel (alespoň myslím, že jsem to tam viděl).