Stránka 1 z 1
Napsal: úte 19.03.2013 18:58
od Kubaa
Ahoj.
Vite nekdo s jistotou jake dily jsou jine a jake stejne u Alpiny b10 vychazejici z e39.
Pokuju i po tech 3,3 co je zde na bazaru a par lidi me odrazovala ze je to hrozne specificke a jsou drahe dily a problemovy servis. Pritom dle toho co jsem se docetlj hlavni rozdil v motoru, sani, kat, vyfuk. Plus vetsi brzdy a narazniky. V tom problem nevidim. Co dal?
Napsal: úte 19.03.2013 19:34
od pragdejf
motor je prakticky stejnej, teda tim myslim, ze to neni takova propast jako mezi normalnim bavem a ///M, brzdy muzou bejt milionkrat jiny, az te naserou, tak se daj nahazet z normalni 528, taky to ubrzdej. mozna naky podvozkovy dily, ale taky zamenitelny za standart. je to smutny, samo se daj kupovat origo alpina, ale stoji to za ty prachy?
jinak vymena oleje a podopny pakarny se delaj uplne stejne.
Napsal: stř 20.03.2013 11:52
od PITAK
Tady máš takový alpina ETK v pdf. Ty kratší čísla jsou přímo díly alpina, takže jiný
http://www.thealpinaregister.com/downlo ... b103.x.pdf
Napsal: stř 20.03.2013 13:52
od korado
od E39 sa odlisuje nasledovnym: kovane piesty Mahle, zdvih valcov, riadiaca jednotka, tlmiče, pera, šport. podvozok, dvojita koncovka výfuku, predný spojler, poťahy, kolesa majú skrytý ventil, ale hlavne jazdnými vlastnosťami. Fakt to ťahá od 1000 otáčok. Ako nejaké biturbo. Nezabudajme, že má 1530 kg, čo je menej ako 520i.
Takze celkovo sa Alpina B10 od BMW E39 odlisuje:
-kovane piesty Mahle
-ojnice
-ulozenie klukovky (Gehäuse)
-zotrvacnik
-hlava valcov
-vackova hriadel
-sacie potrubie
-tlmice
-pera
-riadiaca jednotka motora
Jazdi lepsie ako BMW vdaka nizkej hmotnosti (od 1530 kg) a zvysenemu vykonu a krutaku.
Skopirovane zo slovenskeho bmwklubu

Napsal: stř 20.03.2013 14:07
od Filozof
Kuba: Ale hlavně alpinu dávat do LPG je barbarství ... měla by bejt origo BMW alpina a hotovo.
540i klidně
ale jinak je to každého věc
... jen mi to přijde škoda alpiny jsou pojem a ideálně leštěnky v top stavu zachovávat ...
Napsal: stř 20.03.2013 14:10
od LukesE39
Filozof: moje řeč

Napsal: stř 20.03.2013 16:06
od Kubaa
Ano. Na tom něco je.
Asi by to dopadlo tak že by alpinka byla jen na leto bez LPG samo a nechal bych si k ni passata B5. Díky za názory
Napsal: stř 20.03.2013 18:11
od soukupadam
a co 4,6? má to cenu nebo radši rovnou emko?
Napsal: stř 20.03.2013 18:12
od soukupadam
a co 4,6? má to cenu nebo radši rovnou emko?
Napsal: stř 20.03.2013 19:39
od Hanz
jednu V8 B10 po fl ve full jsem projizdel a hodne dobre svezeni, treba s e60 neporovnatelne, oproti e39 M5 to jezdi za pakatel a je pohodlnejsi... M5 je dle me takovej neurvalej hotrod a Alpina Bolt v saku

Napsal: pát 22.03.2013 19:37
od PITAK
korado píše:Nezabudajme, že má 1530 kg, čo je menej ako 520i.
Rozdíl ve hmotnostech je jen kvůli metodice měření a né že by byla alpina odlehčovaná. Alpina udáva hmotnosti dle DIN, kdežto BMW podle EU (takže s řidičem + nějáke zavazadlo atd.).
Napsal: pát 22.03.2013 19:42
od korado
Filozof píše:Kuba: Ale hlavně alpinu dávat do LPG je barbarství ... měla by bejt origo BMW alpina a hotovo.
540i klidně
ale jinak je to každého věc
... jen mi to přijde škoda alpiny jsou pojem a ideálně leštěnky v top stavu zachovávat ...
Prečo by to malo byť barbarstvo? Ak si dobre pamätám, sám jazdíš na PLYN (niekde v inom topicu som to videl). Je to normálny atmosférický R6, ktorý plyn bez problémov znáša. Iste je to ALPINA, ale keďže je to auto na denné jazdenie a viackrát do roka spraví niekoľko tisíc kilometrové trasy po celej Európe úspora je značná. Takže takéto "teoretizovanie" mi nepríde celkom na mieste
Ešte čo sa týka hmotnosti, neviem presne ako to je, ako sa to meria alebo ako je to uvádzané. Ale fakt je, že to auto ide ako keby malo o pár sto kíl menej ako klasická E39.
Napsal: pát 22.03.2013 20:01
od Don
myslel tuctove auto proc ne, ale alpina, to by bylo lito i me

Napsal: pát 22.03.2013 21:43
od Filozof
Don píše:myslel tuctove auto proc ne, ale alpina, to by bylo lito i me

Don to pochopil jak jsem to myslel.
Navíc píšu at si každej dělá co chce. Každého věc jen jsem řekl svuj názor.
Alpina mi přijde vyjimečná ...někdo to bere třeba jen jako auto ale já ne.
Stejně tak všechny M3 bych do lpg nedával ... atd. jsou to auta jako pojem.
ale je pravda že jsou lidi co to neřeší a alpiny mají v LPG ale mě je to u těchto aut trochu proti srsti vrtat do nich ...atd.
Vidím že prodáváš pěknou alpinku v LPG tak chápu tvůj postoj k tomuto...
LPG mám a do všech řad BMW bych je dal pokud je to tuctový model a ne sběratelský kus.

Napsal: ned 08.05.2016 23:45
od ericV8
ahoj, nevi nekdo, zda-li mohu pouzit rozvodovej retaz z e39 540i m62 - 4,4i na alpinu e39 b10 m62 4,6i ?? podle toho co jsem uz ruzne nacetl, tak snad ano, ale nejsem si uplne jisty. diky za rady