Stránka 1 z 1
Napsal: pon 18.03.2013 12:59
od golf2vr6
Napsal: pon 18.03.2013 16:02
od Frax
manuál do tohodle auta nebrat...
Napsal: pon 18.03.2013 16:14
od golf2vr6
Proc ne?
Napsal: pon 18.03.2013 16:23
od ada540i
Záleží jen na tobě co preferuješ. Já osobně jsem si koupil e39 540i v manuálu a nedokážu si představit, že bych se o tohle skvělý svezení připravil automatem ....
Napsal: pon 18.03.2013 17:19
od Frax
No většina lidí neumí s manuálem takhle silný auto řídit správně. tudíž jsou většinou v prdeli synchrony na druhém a třetím stupni ( řazení je tuhé, nebou 'chroupe')
No a potom taky je to u 540 6ti kvalt, takže ta převodovka je nerozebiratelná a vyměnit jde jenom kus za kus...
odpůrců a příznivců automatu je 50:50... zase automat ti trochu ubere na výkonu a když se vysere tak to taky zabolí, ale pořád jde opravit, kdežto novou převodovku do manuálu už asi jen těžko seženeš to do tohodle auta

Napsal: pon 18.03.2013 19:19
od Angelos
Podle ETK, jsou převodovky pořád skladem
http://goo.gl/IiujK
Napsal: pon 18.03.2013 22:06
od cmelak
Tak za cca 70k nová 6q ještě není tak nedostupný zboží když vemete v potaz že jen do repase automatu dáte 40tis a pořád to není všechno nový. Já kdybych kupoval 540 v m-paketu tak jedině v manuálu, vždyť o to trhnutí při zařazení a podřazení právě jde

Napsal: pon 18.03.2013 22:54
od Filozof
nebo za 8-15K koupíš s bouraného auta.... v klidu.

Napsal: pon 18.03.2013 23:20
od smocek
540ka v manualu se da doku**it vic nez v automatu si myslim=) takze teoreticky v automatu koupis "lepsi" kousek, pokud nekdo teda nedal zausi taky automatu.. ja osobne kupoval v lednu 540ku s automatem a naprosta spokojenost..manual bych osobne uz nechtel u takoveho objemu a velikosti auta
Napsal: pon 18.03.2013 23:26
od hadice
...manuál....problémy vznikající se špatně fungujícím automatem nikdo nepozná jen každej odhaduje a hledá nejlevnější cestu, prokluz, cukání pri řazeni..atd, každej si radši preventyvně vymění olej a pak kouká co to uní/neumí..hrabání a skoušení co to vydrží..to je fenomén rádoby polovodičů, zatímco problémy se skupinou manuálu (spojka, převodovka) pozná skoro každý... ložisko rachtá ale dá se jezdit, spojka klouže =lamela v pánu, při řazení to "chroupe" ano sinchrony v pánu= dá se jezdit dál
..zadalší nejsou to nejsilnější a nejužasnější vozy s manuálem na to pozor...co třeba 850 csi, veškerá M-ka, kdyby to byl paskvil tak by to přeci ty nejbáječnější inženýři nepustili z fabriky ....zadalší co celá řada jiných značek aut a například těškých dodávek se spoječkou z osobáku....a nevim proč by se měl vysrat komplet celej manuál když na ostatních typech se manuální převodovka nevysype jaktěživa..ano uznávám že občas se najdou i tyto porouchané převodovky ale je jasný že v běžným motoristickým životě je i vícero anomálií....
Napsal: úte 19.03.2013 01:20
od tanner540i
Filozof
nebo za 8-15K koupíš s bouraného auta.... v klidu. Very Happy
Jestli sezenes tuhle prevodovku v dobrym stavu za 15k, beru rovnou 4 kusy
a nevim proč by se měl vysrat komplet celej manuál když na ostatních typech se manuální převodovka nevysype jaktěživa..ano uznávám že občas se najdou i tyto porouchané převodovky ale je jasný že v běžným motoristickým životě je i vícero anomálií....
Tohle je prave ta vyjimka, co potvrzuje pravidlo.. Tenhle manual se proste sere, at se to nekomu libi nebo ne. Jak V M3, M5, 540i, 740i atd.
Na druhou stranu mas pravdu v tom, ze spatnej manual pozna skoro kazdej. Takze pokud se ti podari sehnat dobrej kus s dobrou prevodovkou, staci vymenit olej a nebyt uplny prase a ta prevodovka te prezije. + nezapominat na dvouhmotu
Napsal: úte 19.03.2013 08:40
od Filozof
taner: převodovky se dají sehnat co jsem viděl ale v jakém jsou stavu nevím
to je prostě kluci diskuze ... no jak bych to řekl...
Každá varianta bude mít své příznivce. Jak manuál tak automat.
A co se týče 530i vs 540i zase to samé ... R6 vs V8 beru to tak že něco má lepší R6 to jest řízení které je citlivější ale zase V8 má zátah a svezení ...
a bublání V8 je taky úžasný....
Každej at si zvolí to svoje protože je to stejná debata jako blondýnka nebo bruneta.
Myslím si že mít dvě auta vedle sebe v dobrém stavu a výbavě ... tak pak jen porovnat a uvidí se komu co lépe sedne ...
Osobně se mi líbí jak 540i v automatu i manuálu ...
Ale řízení 530i má taky svoje....
Těžké rozhodování a pro každého je důležité něco jiné.
Sám to tady budu řešit a už ted koukám na 540i na netu...jaké se dají sehnat atd.
Napsal: úte 19.03.2013 09:20
od Frax
věřim, že převodovka po repasi vydrží víc jak 200tis km a repase je za 40tis i s cestou, palivem a třema meníčkama v mekáči.
Nová převodovka manuál mno... pochybuju, že by člověk rád koupil auto za 130 a nasypal do něj 70 litrů jen tak...
jinak souhlasím, že špatnou man převodovku pozná každý s tim automatem je to takový... nevypočitatelný... kor u takhle starejch aut
Napsal: stř 20.03.2013 20:27
od hadice
...bruneta

...
....ne ne kluci pravdu díž....máte recht...sám jsem automat 740i mel skoro tťi roky...najezdil jsem s ní skoro 100tis km a bez závad....pohodlí ..hlavne když jsem pracovne jezdil....ale jako taková ta klasická dobrá jízda by me sedela víc s manuálem.....ted spíš víc záleží na stavu zbytku auta..jestli to bude rozhodující pro koupi tohoto vybraného kousku...
Napsal: ned 24.03.2013 21:43
od hadice
..tož jaká..byl jsi na lovu?....
