Stránka 1 z 1

Napsal: ned 17.03.2013 18:44
od blinker
dělá to po demontáži, přetěsnění a vrácení vstřikovacího čerpadla, 525TDS rv 1995.

Tady jsou fotky jak je natočenej klínek čerpadla když je motor v HÚ http://blink.rajce.idnes.cz/e34_tds_11_ ... CN1162.jpg

Hulí to nespálenou naftu, takovej šedej kouř, pod výfukem už je černý kolo od sazí. Když se to po dlouhym točení nastartuje, tak musim podporovat plyn a i tak ten zvuk je hrůza, jak pustim plyn, otáčky spadnou a chcípne.

?? help plíz :?: :lol:

Napsal: ned 17.03.2013 20:01
od starML

Napsal: ned 17.03.2013 20:06
od beny-maser
na ten klínek musíš koukat když to máš uvnitř, takhle zjistíš prd.

Napsal: ned 17.03.2013 22:38
od blinker
beny-maser píše:na ten klínek musíš koukat když to máš uvnitř, takhle zjistíš prd.
tak počkej, ty bys poznal jeslti jsou skočený rozvody jen kdyby bylo čerpadlo popovysunutý tak aby byl vidět klínek? to snad není takovej rozdíl jako když je to venku.. :?:

Napsal: pon 18.03.2013 08:16
od beny-maser
poznáš to zepředu na rozvodovým kole,podle drážky na klínek,
sice je to tds,kde to není potřeba tak úplně přesně nastavit,ale nesmí se to zase přehánět,jinak to bude lemra líná.

Napsal: pon 18.03.2013 12:35
od blinker
tak jsem zkusil dát dávku na plno, chytlo to a po chvilce se motor roztočil do plnejch otáček a nešel chcípnout, musel jsem přes rychlost a brzdu... vypadalo to jako kdyby se to čerpadlo profouklo - někdo tu el. hlavu předemnou přetěsnil silikonem, tak jestli se tam kousek nedostal? to by asi zasralo vstřiky co? potom jsem ubral a chod motoru celkem rychle v pravidelnejch sekvencích kolísal od cca 1000 do 1500 otáček. Pak jsem ještě trošku ubral a drží se volnoběh na 1200... Jinak přetrvává to, že auto chytne - chcípne a naskočí až třeba napotřetí. :oops: ?

Napsal: pon 18.03.2013 19:18
od beny-maser
rozvody? je to furt stejný,napřed musíš mít rozvody ok!

Napsal: pon 18.03.2013 20:20
od blinker
beny-maser píše:rozvody? je to furt stejný,napřed musíš mít rozvody ok!
čoveče to chcípání vidim spíš na imobilizér... :(

Napsal: pon 18.03.2013 23:17
od smocek
todle vypada, jak kdyz mas spatne nastaveny rozvody... ten dym a chod motoru ;)

Napsal: úte 19.03.2013 11:35
od blinker
rozvody, nový materiál kolem 10k ... to jsem zas něco koupil... nebo se nechaj jen nastavit ty starý? Neznáte nějakýho mechanika z vysočiny, od havl brodu co nejblíž náhodou?

Napsal: úte 19.03.2013 11:36
od blinker
rozvody, nový materiál kolem 10k ... to jsem zas něco koupil... nebo se nechaj jen nastavit ty starý? Neznáte nějakýho mechanika z vysočiny, od havl brodu co nejblíž náhodou?

Napsal: úte 19.03.2013 12:38
od starynovy
ty nepotrebujes nastavit rozvody, potrebujes nastavit predvstrek, miestni propagovali ze to ide na ucho, tak do toho, na to videu co si sem dal ho mas strasne velky, uplne mimo.. hyb cerpadlom smerom od hlavy kym to nebude mat aspon nejaky normalny zvuk. :roll:

Napsal: úte 19.03.2013 20:06
od beny-maser
jo přesně,jediné čím to můžeš zachránit je čerpadlo co nejdál od motoru,ale pochybuju,že ti budou stačit drážky.
Imo je dlbost to by to vůbec nechytlo.

Napsal: úte 19.03.2013 21:19
od blinker
beny-maser píše:jo přesně,jediné čím to můžeš zachránit je čerpadlo co nejdál od motoru,ale pochybuju,že ti budou stačit drážky.
Imo je dlbost to by to vůbec nechytlo.
čerpadlo co nejdál od bloku - nechyte ani náhodou, začne se chytat, až tak když je čerpadlo přibližně v půlce rozmezí. šel jsem po malejch kouskách a musim zase nabíjet bohužel...