Stránka 1 z 2

Napsal: sob 02.03.2013 23:36
od GubaXan
Mam nabídku od známeho si pořidit BMW 525 TDS 1998 (E39) za 20 - 25 000.
Naježděno tam je 280 000km. Uvnitř je v perfektní kuži.
Pouze jediný minus je,(viz foto) že budu muset trochu pohledat zadní díly a udělat těsnení hlavy,protože trochu vykapava olej.(Uplně minimalně)

Nechci do auta cpat velké penize, chci si něco pořidit tak na rok a potom už přemyšlet nad novějším typem.

Potřebují vaší radu, mam do toho jit? Vydrží to auto rok? Nebo na co mam davat pozor při zkoušení?

Děkuji předem za všechny rady!!!! :)

Napsal: sob 02.03.2013 23:52
od ST3Pi
ne

Napsal: ned 03.03.2013 04:09
od Bufik36
Za 25 tyček ti prodám nezbořenou e36 325tds touring mpaket rv. 1998

Napsal: ned 03.03.2013 09:39
od jazet
Do toho bych taky nešel.

Napsal: ned 03.03.2013 10:42
od LukesE39
Za ty peníze je to nesmysl

Napsal: ned 03.03.2013 10:52
od nuny
.... udělat těsnení hlavy,protože trochu vykapava olej.(Uplně minimalně) ...

Předpokládám, že máš na mysli víko ventilů (ne těsnění pod hlavou?) 8O
I kdyby se jednalo jen o těsnění pod víkem, za mě určitě ne!
Zkus si spočítat cenu dílů a práce(pokud si to nebudeš dělat sám)
Jestli počítáš, že auto máš na rok, tak si kup ojetinu bez investic :wink:

Napsal: ned 03.03.2013 11:04
od GubaXan
LukesE39 píše:Za ty peníze je to nesmysl
Fakt ne? Protože ty dily bych koupil třeba z vrakoviště,vyšlo by to na 10 000- 15 000...

Ja chci něco na rok maximalně a tohle auto by to vydržet mělo ne?

Napsal: ned 03.03.2013 12:12
od Frax
nafta je na práci a do kamen, do aut to nepatřía do bmw už vůbec ne...

každa nafta od bmw je kasička, když není funglovka, kde Tě problémy neptrápí

Napsal: ned 03.03.2013 12:48
od Kail
Bla bla bla...

Tady je s tim každej hned hotovej a přitom to auto ani nikdo neviděl.Jestli je to pěkný opečovávaný,průběžně udržovaný a ty km má real,tak nevím proč ne.Když to nechá klamarád za 20tis.,tak se to za 10,max 15tis. dá do kupy a je to pořád auto za pár korun.Teda jestli je to jen plechařina.

Záleží jak je na tom celkově no,jestli je to nějaká mrdka odježděná tak to nemá cenu opravovat...

Frax: Jo jo,není nad odbornej názor,je vidět že se vyznáš . :roll:

Napsal: ned 03.03.2013 13:06
od GubaXan
Kail píše:Bla bla bla...

Tady je s tim každej hned hotovej a přitom to auto ani nikdo neviděl.Jestli je to pěkný opečovávaný,průběžně udržovaný a ty km má real,tak nevím proč ne.Když to nechá klamarád za 20tis.,tak se to za 10,max 15tis. dá do kupy a je to pořád auto za pár korun.Teda jestli je to jen plechařina.

Záleží jak je na tom celkově no,jestli je to nějaká mrdka odježděná tak to nemá cenu opravovat...

Frax: Jo jo,není nad odbornej názor,je vidět že se vyznáš . :roll:
Diky za radu!!!! Aspoň někdo se k tomu vyjadřil seriozně :)

A nevite někdo kde se to da nejlepe zjistit ,popř. opravit v okoli Prahy nebo i v Praze? Aby to bylo co nejlevnějí...

Napsal: ned 03.03.2013 13:14
od Kail
To ti neporadím,nejlepší (a zdaleka nejlevnější) je to samozřejmně svépomocí.

Nebo aspoň částečně,odstrojit,napasovat nový díl,nechat nalakovat a potom si to dostrojit,na tom nic není,jestli máš kde...Před panelákem to nejde,to chápu.

Z tý fotky to neni uplně vidět,ale zdá se že je to fakt jenom plech,kdyby byla snad hnutá kastle tak od toho ruce pryč.A taky jsi se ještě nevyjádřil k tomu motoru,co tam teče?Taky předpokládám že je to jen pod ventilvíkem - to nic není...

Se servisem ti neporadím,nic v Praze neznám. :)

Napsal: ned 03.03.2013 13:21
od GubaXan
Kail píše:To ti neporadím,nejlepší (a zdaleka nejlevnější) je to samozřejmně svépomocí.

Nebo aspoň částečně,odstrojit,napasovat nový díl,nechat nalakovat a potom si to dostrojit,na tom nic není,jestli máš kde...Před panelákem to nejde,to chápu.

Z tý fotky to neni uplně vidět,ale zdá se že je to fakt jenom plech,kdyby byla snad hnutá kastle tak od toho ruce pryč.A taky jsi se ještě nevyjádřil k tomu motoru,co tam teče?Taky předpokládám že je to jen pod ventilvíkem - to nic není...

Se servisem ti neporadím,nic v Praze neznám. :)

Abych pravdu řekl, moc se ve vnitřnostech aut nevyznam :) Tohle by bylo moje první,ale poctivě koupene za svoje penize a ne rodiču...

Ten znamý řekl,že tam trochu ukapava olej a potřebuji udělat těsnění hlavy... Nevim ,jestli řikate ,že je to ten ventil pod vikem,tak asi je to ono... On řikal,že to stoji cca 3000...

Ja mu chci zavolat a nabídnout pokud chce,tak jedině jet někam na servis, aby to zkontrolovali odbornici a řekli co a jak...

Motor - myslim,že v pořadku, sam jsem tim jezdil a zdalo se mi vše ok...


Pravě, taky bych do toho šel sam, že bych to vyměnil atd...ale bohužel nemam kde :)

Napsal: ned 03.03.2013 13:48
od LukesE39
Podle fotky to dostalo solidní prdu na zadek - vypadá to, že nejdou dovřít dveře kufru. Nárazník, plechy (asi z vrakáče, řekl bych, že nemá smysl to tahat), světlo, práce, lak.. Jen za tohle to bude cca 10.000,-

Těsnění ventildeklu stojí do 1.000,-, práce cca 500,- + hromada času s tím strávená. Pojízdné TDSo seženeš kolem čtyřiceti. Pokud má tohle v pořádku motor (čerpadlo apod.), asi by to stálo za úvahu. Ale řekl bych, že cena za tohle auto je reál 20.000,- je max., spíš 15

Napsal: ned 03.03.2013 13:57
od GubaXan
LukesE39 píše:Podle fotky to dostalo solidní prdu na zadek - vypadá to, že nejdou dovřít dveře kufru. Nárazník, plechy (asi z vrakáče, řekl bych, že nemá smysl to tahat), světlo, práce, lak.. Jen za tohle to bude cca 10.000,-

Těsnění ventildeklu stojí do 1.000,-, práce cca 500,- + hromada času s tím strávená. Pojízdné TDSo seženeš kolem čtyřiceti. Pokud má tohle v pořádku motor (čerpadlo apod.), asi by to stálo za úvahu. Ale řekl bych, že cena za tohle auto je reál 20.000,- je max., spíš 15
No ja s tim tak nějak počitam, že dily a prace vyjdou na 10 - 15000.

Jo, dveře kufru se nedaji zavřit, trochu se to tam posunulo, ale to neni nic horzneho ne? Da se to narovnat ?

Napsal: ned 03.03.2013 13:57
od Frax
PŘESNĚ JAK ŘIKÁ LUKEŠ... takhle nabořený stejně jezdit nemůžeš a bůh ví jeslti to dostalo ráno a je v pr*el jen to co vidíme z fotky, taky to mohlo dostat ránu na kolo a řekl bych, že řešit věci jako osu nebo celou těhlici je daleko nákladnější, radši přišetři na aspoň nebouraný

Napsal: ned 03.03.2013 13:59
od GubaXan
Frax píše:PŘESNĚ JAK ŘIKÁ LUKEŠ... takhle nabořený stejně jezdit nemůžeš a bůh ví jeslti to dostalo ráno a je v pr*el jen to co vidíme z fotky, taky to mohlo dostat ránu na kolo a řekl bych, že řešit věci jako osu nebo celou těhlici je daleko nákladnější, radši přišetři na aspoň nebouraný
Na kolo to ranu nedostalo a pravě bych jel na servis, aby to všechno zkontrolivali... Pokud řeknou,vše jak řika znamy,tak v pořadku... A jen budu muset dořešit tyto dily ...

Napsal: ned 03.03.2013 17:38
od Kail
No,těsnění hlavy je průser,to si musíte ujasnit o co tam jde,a s tím zadkem,tam nevim no,z fotky to nepoznáme,podle mně nejde kufr zavřít protože tam vadí světlo,ale těžko říct.

Chtělo by to někoho kdo trochu autům rozumí aby se ti na to podíval a řekl,aby jsi nenaletěl.


Kdyby se mělo řešit těsnění pod palicí (případně spíš palice,protože v těsnění je málokdy zrada...) a ten zadek byl hnutej na kastli tak to auto nemá žádnou cenu,akorát tak na díly.
Když je technika ok a ten zadek je jen plechařina,potom by to byl dobrej kup.

Víc ti bohužel neporadím,a asi ani nikdo jinej takhle po netu. :wink:

Napsal: ned 03.03.2013 18:02
od LukesE39
Podle fotky nebude problém se světlem, ale s celou zadní částí - LZ roh je prostě natlačenej dovnitř auta.. A jelikož to evidentně dostalo ránu hlavně na spodek, bude nejspíš hnutý nosník, tzn. tahání na stolici - většinou si říkají litr až dva jen za upnutí na stolici... Už takhle to podle mě nemá smysl..

No a pokud je fouklý těsnění pod kebulí, a jak říká Kail, tak nejspíš i palici, nemá to tutově smysl.. Jak jsem říkal, podívej se kolik stojej TDSa a spočítej si, na kolik Tě +/- vyjde tohle. A to ještě nevíš, kolik se toho vyskytne v průběhu oprav. Cca týden zpátky byla na bazoši E39 523i Steptronic taky řáchlá na zadek - o něco víc - za 15 tis. Prostě auto na díly. Obávám se, že tohle bude to samé

Napsal: ned 03.03.2013 19:27
od m.deejay
Jestli za to dáš 20tis, tak odhadem aby to trochu k něčemu bylo je investice dalších skoro 20tis. To už bych koupil rovnou auto někde jinde za 40tis...pravda je, že za 40tis to nebude taky žádná paráda, ale třeba budeš mít štěstí a nebudeš za ten rok co to budeš mít kromě oleje a filtrů jiní investice...

http://www.sauto.cz/osobni/hledani#_con ... 5&model=40

Napsal: ned 03.03.2013 19:28
od GubaXan
Diky za rady!!! :)
Asi toho necham, jak vidim, to nema moc cenu... Mohou to byt dost velke problemy ...