Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 28.02.2013 09:53
od Frax
Ahoj,

nejprve pro rejpaly - vim kde je talčítko hledat i že se to tu spoustukrát řešilo, ale vyhledávací skript mě nepustil dál než na první stránk ua tam nebylo to co jsem hledal - tak proto nový topic.

Mám e39 528i rv 98 a mám problém, že na volnoběh to auto vibruje a klepe se tim celý auto. žádnej jinej problém není normálně táhne, jede po rozjezdu i malýho (5-10km/h) vibrace zmizí dělá to prostě jen když auto stojí.

Taky jsem vypozoroval, že když je zahřátý tak tyhle vibrace přicházení jakoby ve vlnách tzn vibruje vibruje.. a klid... za chvíli znova vibruje vibruje... a klid.. Nevím čím to je, vyměnil jsem cívky i svíčky ale tim to asi nebude protože to dělá stále..

Díky za rady Kuba

Napsal: čtv 28.02.2013 11:55
od Donkey
mě to delala 318i menil jsem vau vzduchu..trosku se to uklidnilo
ale po case mi to zas zacalo houpat s celym autem.Pak jsme si rikali ze bude treba nekde hadicka napraskla a ze to nasava falesny vzduch ale nikde nic....tak pak uz jsem slysel nazor ze bude ukapavat benzin z vstrikovace nebo jak to tehda ten klucila rikal a ze to muze delat to houpani .....no a pak jsem to prodal tak mi to bylo FUK :D hlavne tomu nerozumim takze nvm jestli je to vubec mozne s tim vstrikovanim :)

Napsal: čtv 28.02.2013 13:48
od DawletE30
Frax píše:Ahoj,

nejprve pro rejpaly - vim kde je talčítko hledat i že se to tu spoustukrát řešilo, ale vyhledávací skript mě nepustil dál než na první stránk ua tam nebylo to co jsem hledal - tak proto nový topic.

Mám e39 528i rv 98 a mám problém, že na volnoběh to auto vibruje a klepe se tim celý auto. žádnej jinej problém není normálně táhne, jede po rozjezdu i malýho (5-10km/h) vibrace zmizí dělá to prostě jen když auto stojí.

Taky jsem vypozoroval, že když je zahřátý tak tyhle vibrace přicházení jakoby ve vlnách tzn vibruje vibruje.. a klid... za chvíli znova vibruje vibruje... a klid.. Nevím čím to je, vyměnil jsem cívky i svíčky ale tim to asi nebude protože to dělá stále..

Díky za rady Kuba
Byt tebou bych se podivat na silenbloky motoru a pak řešil věci co se tyče motoru atd. Podle mě je maš urvane a vibrace motoru se ti přenaši do auta na kastli.

Napsal: čtv 28.02.2013 14:46
od Frax
díky kzusim ty silentbloky a dám vědět jestli se to zlepšilo

Napsal: ned 03.03.2013 12:08
od Frax
Věděl by někdo jestli je ten problém vadným dílem 4 nebo pět ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05

případně jaký silentbloky koupit ? Na eshopech jsou v rozmezí 130-2000korun tak nevim kterej je ten správnej...

Napsal: ned 03.03.2013 15:06
od Donkey
Frax píše:Věděl by někdo jestli je ten problém vadným dílem 4 nebo pět ?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&fg=05

případně jaký silentbloky koupit ? Na eshopech jsou v rozmezí 130-2000korun tak nevim kterej je ten správnej...


Kazdopadně kamo bych si kupil 4 i 5 jeto nakej kus gumy za par kacek 1300,- kus origo taksi myslim ze to pude poresit za 1000-900.....nekde u šmelinaru :)
vymenis to a budes mit zas na chvilu klid xD

Napsal: stř 13.03.2013 10:13
od Frax
vyměněny silentbloky za lemfordery spolujezdcův i řidiče a vibrace neustaly.

nějaký nápad co dál ?

Napsal: stř 13.03.2013 12:19
od Mafa
Co separátor oleje, měnil jsi ho? Nebo vyčistit volnoběžný ventil. Nedávno jsem u své 2.8 měnil separátor i s hadicema a motor má klidnější chod i volnoběh se zlepšil.

Napsal: stř 13.03.2013 13:20
od Frax
já mám volnoběh hend po nastartování v garáží kde je asi 15°C (dle BC)
volnoběh hned těsně nad tou čárkou co je mezi 0 a 1000 rpm.

zjistil jsem, že je to horší když auto točí 1500-2000 otáček, víc otáček už je normální zvuk a klepání zmizí.


Ani nevím, kde volnoběžný ventil a separátor oleje je ?

Napsal: stř 13.03.2013 15:40
od Mafa
Na volnoběžný ventil tu byl nedávno v sekci 3er myslím odkaz, jak ho vyndat a vyčistit. Je jakoby dole o něco níž než škrtící klapka tuším. Separátor je takovej černej bazmek pod sáním a vede k němu 5 hadic, má svou určitou životnost, já veděl že na mém autě nebyl 6let měněnej, tak jsem hned po koupi ho vyměnil, tři hadice jsem měl popraskané a separátor byl zakarbonovanej,tak jsem rád, že jsem to udělal. Ale jestli ti to vibruje i mezi 1.5-2tis ot. tak ti asi ani jedna z těhle věcí nepomuže si myslím, snad poradí někdo kdo ví víc :-)

Napsal: čtv 14.03.2013 14:41
od Frax
tka problém vyřešen, byla to visko spojka a vrtule, ještě něco říkal o řemenici v prdeli, pravděbodobně tu co pohání vrutli.