Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.02.2013 17:16
od bartpt
Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.

Jaké máte zkušenosti?

Napsal: úte 26.02.2013 17:31
od Srandik32
Já to měl na e39 s M62 motorem.Prasklý šroub napínáku řetězu.Fujtajxl :roll:

Napsal: úte 26.02.2013 17:37
od kubito
mam cca 260 tis a bez delani rozvodu e39 530D

Napsal: úte 26.02.2013 17:44
od bartpt
kubito píše:mam cca 260 tis a bez delani rozvodu e39 530D
To si na tom podobně jako já. :-)
Používám 5w30 a měním každých 15tis.

Ale dneska když jsem to viděl, tak mi to vrtá hlavou..

Napsal: úte 26.02.2013 19:23
od beny-maser
bartpt píše:Kamarád má na dílně během krátké doby už třetí "potkaný" motor 3.0D z toho 2x X5.
Prasklé vačky atd. a to prý kvůli volnému řetězu. Auta měla najeto cca 150-200tis.

Jaké máte zkušenosti?
A to byl dovoz z ciziny nebo to prasklo někomu při běžném ježdění v ČR?

Napsal: úte 26.02.2013 19:37
od bartpt
dvě X5 nové koupené tady v ČR

Napsal: stř 27.02.2013 02:08
od Donkey
ja mam 410 000 km a zatim tam neslysim zadny ševel řetězu....olej liju long live myslim 5w30 a menim co 15tisc km....
530d e39 142kw

Napsal: čtv 28.02.2013 00:09
od DawletE30
Ty problemy maji novějši typy motoru(E39 se to netyka jak 135kw tak 142kw). Většinou se to tyka novych 7er(170kw) a X5(173kw) udajně je to vyrobni chyba těchto novych motoru, po najeti 250tis se jim maji měnit rozvody nebo aspon změřit vuli. Znamej kupoval celej motor do 7er když se mu na dalnici potkal, kvuli rozvodaku a to auto měl od novoty a v okamžik poškozeni motoru měl najeto 215tis. Pak si kup auto za dvě koule :roll:

Napsal: pát 01.03.2013 18:47
od bartpt
Tak u toho motoru co se potkal naposledy se seklo čerpadlo..

Tak jsem trochu klidnější že moje E39 mě může vypéct jinak.. :D