Napsal: úte 19.02.2013 20:52
Nazdárek..založím nové téma protože sice jsem o tomto problému tu už přečetl fůru a sám už i několik témat založil i přizpíval do jiných ale je mi jasné že jinak by můj problém vpad v zapomění...
nicméně o co jde: včera jsem se pustil do výměny žhaviček (jedná se o 530D e39 2002/1)...sundal sání a věci k němu návazné...vytočil krásně žhavičky. Jedna z nich dle měření ohmetrem byla přerušená...natočil nové..dotáh momenťákem jak maji být dotáhlé....A abych autu dopřál tak jsem vytáh EGR ventil..vyčistil jej v tech benzínu a nakonec odskoušel těsnost.. a těsní výborně (provedeno skouškou nalití tech. benzínu ze strany od výfuku)..další bylo vymontování váhy vzduchu (jen tedy její vnitřní části) a řek jsem si že ji dopřeju a očistil jsem ji vatičkou (na čištění uší) namočenou v tech.lihu..spíše přesně řečeno..vyčistil jsem tu destičku která je vidět uvnitř. Za další jsem vymontoval ze sání čidlo tlaku které je "zezadu"..bylo trochu jakože ucpané mě připadalo takovým tím karbon mazutem..tak jsem jej lehce prošťouch jen bužírkou z drátku a nakonec profouk pusou tam a zpět....Samozřejmě jsem zkontroloval i podtlakové potrubí a hadičky které jsem měnil všechny minulý rok. Vše jsem smontoval..i zkontroloval...motor chytá teď výborně (schválně jsem vytáh auto z garáže abych to odskoušel aspoň v -4C. Vše se tvářilo výborně až na to že když se to pěkně ohřálo tak tomu jakože malinko šlápnu do kopce abych stíhal na silnici rozjetejm autům....a ejhle..motor vůbec netáhne...
jede to jen cca do 90po rovině do kopce jen 60...trošičku jakože pocukává ale fakt jen malinko..jinak rpostě ten tah je omezenej vlastně už hned od rozjezdu. Já jsem to nepoznal hned za 4 km páč vždy jedu pomalu abych to ohřál. Jinak nádrž je skoro plná..do dneška to jezdilo uplně normálně výborně prostě jako bejk..
Otázka tudíž zní a defakto se to dá snadno dohledat...myslím si že jsem asi "zku..rvil"váhu vzduchu tou očistou lihovou vatou., a nebo propích to čidlo tlaku tou bužirečkou. Na diag jedu až v sobotu. Váhu vzduchu jsem neskoušel odpojovat., Díkec za rady ..vaša hadica

nicméně o co jde: včera jsem se pustil do výměny žhaviček (jedná se o 530D e39 2002/1)...sundal sání a věci k němu návazné...vytočil krásně žhavičky. Jedna z nich dle měření ohmetrem byla přerušená...natočil nové..dotáh momenťákem jak maji být dotáhlé....A abych autu dopřál tak jsem vytáh EGR ventil..vyčistil jej v tech benzínu a nakonec odskoušel těsnost.. a těsní výborně (provedeno skouškou nalití tech. benzínu ze strany od výfuku)..další bylo vymontování váhy vzduchu (jen tedy její vnitřní části) a řek jsem si že ji dopřeju a očistil jsem ji vatičkou (na čištění uší) namočenou v tech.lihu..spíše přesně řečeno..vyčistil jsem tu destičku která je vidět uvnitř. Za další jsem vymontoval ze sání čidlo tlaku které je "zezadu"..bylo trochu jakože ucpané mě připadalo takovým tím karbon mazutem..tak jsem jej lehce prošťouch jen bužírkou z drátku a nakonec profouk pusou tam a zpět....Samozřejmě jsem zkontroloval i podtlakové potrubí a hadičky které jsem měnil všechny minulý rok. Vše jsem smontoval..i zkontroloval...motor chytá teď výborně (schválně jsem vytáh auto z garáže abych to odskoušel aspoň v -4C. Vše se tvářilo výborně až na to že když se to pěkně ohřálo tak tomu jakože malinko šlápnu do kopce abych stíhal na silnici rozjetejm autům....a ejhle..motor vůbec netáhne...

Otázka tudíž zní a defakto se to dá snadno dohledat...myslím si že jsem asi "zku..rvil"váhu vzduchu tou očistou lihovou vatou., a nebo propích to čidlo tlaku tou bužirečkou. Na diag jedu až v sobotu. Váhu vzduchu jsem neskoušel odpojovat., Díkec za rady ..vaša hadica

