Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.02.2013 16:12
od wanted83
Zdravím,jde seřídit vstřikovací čerpadlo na diagnostice?

Napsal: čtv 14.02.2013 18:51
od k5ynd1
co si predstavujes pod pojmem seridit? abychom meli ujasnene pojmy. zakladni predvstrik a mnozstvi davky se dela mechanicky primo na cerpadle. volnobezne otacky jsou nastaveny myslim v RJ, takze to nezmenis. snad se nepletu. jinak diagnostika ukazuje aktualni hodnoty... -> takze spis kontrola co je nastaveno, pripadne zavady ;-)

Napsal: čtv 14.02.2013 20:51
od wanted83
No co se týká výkonu,tak řeším celkem dlouho.
Od doby co jsem byl poprvé v renocaru a to je pěl let,tak si myslím,že to auto netáhne,jak předtím.Turbo je ok,výměna sací hadice turba,všechny ostatní hadičky,vzduchový filtr,sítko v nadrži.Na diagnostice jsem byl asi třikrát.Jednou to ukázalo ERG ventil a nic víc.Když je teplo tak mi na volnoběh kolísají otáčky.To prej dělá hlava na čerpadle,ale repas se mi dělat nechce.Dokonce jsem aji zjištoval jestli je to skutečně tds a ne td.

Napsal: čtv 14.02.2013 21:16
od Author
Ono u TDSa udělá strašně, pokud se přesně nastaví rozvody včetně předvstřiku na čerpadle, seřídí se dávka podle diagnostiky, případně lehce doladí podle potřeb konkrétního motoru a nastaví se plnící tlak, pokud to pár desítek tisíc km nikdo nedělal.
Na pár autech sem to udělal a výsledek byl hodně znát :wink:

Napsal: pát 15.02.2013 11:05
od k5ynd1
rozvody samotne budou v pohode, samovolne by nemely skocit. spis jedine nove retezy + napinak. to by melo u kazdeho tds v dnesni dobe trochu pomoci. predvstrik je pro tohle cerpadlo nejdulezitejsi vec. davku ano, zkontrolovat pres diagnostiku -> pokud ti uz houpe volnobeh, tak povolit el. hlavu cerpadla a mirne poklepat, aby se zvysila davka -> tusim smerem ke kabine. na foru je to popsane. turbo, pokud je ok, tak plni jak ma. pokud ne, tak poradny tlak na nem neudelas, spis dotazenim westgate mu jeste zkratis zivotnost.

Napsal: pát 15.02.2013 15:37
od Author
rozvody by sice neměly skočit, ale pokud to má namotáno kolem tří kil, což většina tds má, a skontroluješ rozvody, tak jsou úplně jinde
jenom samotný nastavení vačky, s tim že podložíš pravítko, tak jak se má, udělá dost
a neznamená, když je turbo ok, že fakt nafouká ten jeden bar

Napsal: pát 15.02.2013 18:37
od sklenus
určite skontroluj rozvody, predvstrek čerpadla a dávku paliva, tá sa nastavuje cez diagnostiku posunom el. hlavy čerpadla, malo by to na compe ukázať grafy, inak tá hlava máva vybehaný potenciometer, takže keď sa jemne posunie, dostane sa kontakt do záberu a funguje to zasa správne

viac ti o tom ale povedia skúsenejší, a je tu toho na fóre viac, pohľadaj

Napsal: pát 15.02.2013 20:15
od starynovy
grafy tam niesu, toto nieje TDI a VAG pre deti :D mas tam len priamo vypisane hodnoty, pociatok predvstreku v °, mal by byt nieco okolo 2.5° BTDC, potom davka, ta ma byt origo 5-8mg/str, ale na to by som sa vysral, a nastavil max. co ten motor bez protestov pobere (bude sa hadat na volnobehu) ked tam das malo, je na volnobeh slaby, a celkovo lenivy. Tlak v sani tam je tiez, ale na to si musis zobrat kolegu, na 3-4rke plny plyn v otackach viac ako 2500RPM, pozadovany je cca. 1.1Bar. Ak ti kolisu otacky tak mas este stary typ motoru/cerpadla so spominanym potenciometrom, posuv tej hlavy tomu bezpecne pomoze, ale co sa tyka diagnostiky motoru/prevadzkovych hodnot, je to horsie, tusim to bere len EDIABAS, alebo ako sa to vola.. kabel s prevodnikom na paralelny port.

Napsal: pát 15.02.2013 22:00
od Lucifer
Sériový COM port s diagnostikou Carsoft by to měl umět taky jen mě nechce číst LIVE data mám starší typ interface a carsoft 6.1.4.

Řešil jste někdo čištění elektrický hlavy čerpadla ? Posun sice oddálí repas ale tady u francouze je psáno, že pokud motor je do 2000 línej a jak přejede 2000 už to jede. Ale když pustím plyn a hned ho přidám auto škubne a jede okamžitě naplno. Pomohlo by jen samotný vyčištění tý hlavy ?

Mechaniku zatím řešit nechci jelikož bych musel mít výměnu spojenou se spojkou hardynou komplet veškerým uložením protože už je půl auta vysypáno a vyměnit všechny díly najednou je dost obtížnej úkol (finančně).

Odkaz na čištění hlavy http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html

Popřípadě jde objednat díly té elektrické hlavy v bosch ?

Napsal: pát 15.02.2013 22:14
od starynovy
nepomohlo, starsi typ pouziva potenciometer, tie pacicky vydru uhlikovu drahu, a preto kolise (nestabilne spatnovazobne napatie), druhy typ (HDK) ma autotransformator, kde sa po jadre posuvaju zavity na kratko, aj keby to bolo po kolena v srackach tak to bude fungovat.. ten plosak sa objednat sam neda pokial viem, len cela hlava. ono je to pribodovane (da sa to ale spajkovat) no nebolo to myslene na demontaz. Jo vzdyt to pisem, carsoft ani INPA ten stary typ nedokaze diagnostikovat na live data, jedine EDIABAS.

Napsal: ned 17.02.2013 17:03
od wanted83
DÍKY moc za radu,nevíte někdo kdo má diagnostiku kterou píšete
okolí Brna?

Napsal: ned 17.02.2013 17:09
od starynovy
napis clenovi Darklord, je zo Slovenska ale tusim robi v Brne, skus sa s nim dohodnut, robil mi moje tds BJ 1992, a v pohode.

Napsal: ned 17.02.2013 21:06
od wanted83
ok,dík

Napsal: pon 18.02.2013 09:12
od k5ynd1
tu HDK hlavu jsem cistil (rozpajet, vyndat, vycistit, slozit, napajet). prace nebyla problem, vysledek zadny :-D