Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 14.02.2013 10:29
od petto
Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava

díky za rady..
Napsal: čtv 14.02.2013 10:45
od sobol
petto píše:Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava

díky za rady..
bezna vec,je na to pripravek,maji ho ?

Napsal: čtv 14.02.2013 10:47
od sobol
sobol píše:petto píše:Zdravím..Mám takovej problém..mám e39 530d 135kW a teď mi auto stojí na dílně kvůli výměně jednoho špatnyho vstřiku,ale nastal problém..vstřik je zakarbonovanej a nejde vytáhnout ven...nějakej nápad něbo něco co lze použít na naleptání toho karbonu? nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava

díky za rady..
bezna vec,je na to pripravek,maji ho ?

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... Aw&dur=358
Napsal: čtv 14.02.2013 10:50
od sedyvlk6
Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
Napsal: čtv 14.02.2013 11:10
od petto
sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
nějakej kontakt nebo tak něco?

Napsal: čtv 14.02.2013 11:17
od sedyvlk6
petto píše:sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
nějakej kontakt nebo tak něco?

Dnes jedu večer na dílnu tak se zeptám na číslo a večer ti ho pošlu.
Napsal: čtv 14.02.2013 13:05
od rooc
normálně to postříkat wdčkem.., nechat to přes noc.., ty vstřiky povolit(ne uplně a kousek se projet) pak to tahat na teplém motoru.., ne na studeném
Napsal: čtv 14.02.2013 13:07
od petto
sedyvlk6 píše:petto píše:sedyvlk6 píše:Existuje na to extra vytahovák ale má ho jen pár lidí a co vím tak k tobě přijedou a za každý vytažený vstřik si berou asi litr. Nevím jak je to v případě že tam pojedou jen kvůli jednomu vstřiku. Ale někdy se stane že ho natáhnou nebo urvou.
nějakej kontakt nebo tak něco?

Dnes jedu večer na dílnu tak se zeptám na číslo a večer ti ho pošlu.
jo to budeš hodnej

Napsal: čtv 14.02.2013 13:09
od petto
rooc píše:normálně to postříkat wdčkem.., nechat to přes noc.., ty vstřiky povolit(ne uplně a kousek se projet) pak to tahat na teplém motoru.., ne na studeném
on je problém že ty vstřiky už někdo dělal a dotahl je jak největší imbecil, takže je to rozdělany a není cesty z5, auto už neprojedu

Napsal: čtv 14.02.2013 13:10
od rooc
jsem si říkal.., že jsem te´d 2dny po sobě neviděl auto u baráku jak jsem jel kolem

Napsal: čtv 14.02.2013 13:18
od petto
rooc píše:jsem si říkal.., že jsem te´d 2dny po sobě neviděl auto u baráku jak jsem jel kolem

no jo, měl jsem se řídit heslem: nafta patří do kamen

no doufám že to půjde ven, páč hlava dolů a s tím spojené investice se mi vážně nechce

to je fakt jak naschvál

ale na diagnostice ten vstřik házel takovy hodnoty že sme nechápali že to auto jelo, zachvili by to bylo na díru v pístu

tak všechno zly je k něčemu dobry

nejhorší je že teď musím jezdit oktávkou

jo a až pojedeš zas někdy kolem klidně se zas stav na cígo a pokec

Napsal: čtv 14.02.2013 13:36
od rooc
já tama jezdím skoro denně

akorát si nejsem jistej, jestli na tebe mám ještě číslo

Napsal: pát 15.02.2013 09:17
od petto
a je venku, díky za rady a tipy kluci
