Stránka 1 z 1
Napsal: úte 12.02.2013 20:11
od Eddmaster
Čau všichni, dneska se mi stalo to, že při jízdě mi cuklo auto, sundal jsem nohu z plynu, poté přidal plyn, tak to cuklo znova. Najednou se rozsvítilo žhavení, padly otáčky a motor vypnul. Samozřejmě nastartovat už nejde, pořád svítí to žhavení a startér točí rychle (až možná moc rychle), ale motor nechytá.
Mám to v servise, zítra to dají na diagnostiku a uvidíme. Jen mě napadlo, jestli nemá někdo podobný problém/zkušenost.
Abych věděl, na co se připravit
Díky
Napsal: úte 12.02.2013 21:42
od Eddmaster
takže nikdo? Tak sem aspoň hodím v pátek, co tomu bylo....
Napsal: úte 12.02.2013 21:49
od talio2
Eddmaster píše:takže nikdo? Tak sem aspoň hodím v pátek, co tomu bylo....
Stalo se mi to samý, ale u VW Passat, podávací čerpadlo v nádrži
Napsal: úte 12.02.2013 23:50
od starML
Ta žlutá kontrolka se spirálou žhavení má dvě funkce. Pokud je motor studený a v klidu, tak signalizuje žhavení a když nažhaví, tak zhasne. Rozsvícení při chodu motoru je jeho druhá funkce, kdy signalizuje chybu DDE a nejčastěji to je chyba v dodávce paliva.
Takže pokud bylo paliva dost, tj. v nádrži více než 15-20 litrů paliva, chyba pravděpodobně bude ve středotlakém čerpadle přibližně ve středu vozu viz.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 díl č. 9. Že by se takto fofrem ucpal nebo zamrzl filtr nepředpokládám.
Pokud bylo v nádrži okolo 15 litrů paliva a nefunguje čerpadlo paliva v nádrži
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 díl č. 1, tak to středotlaké čerpadlo už nestíhalo tahat naftu z nádrže a motor chcípnul. Proto je to podávací čerpadlo v nádrži viz. Palivová čerpadla a tlaky
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... E9&start=0 , dost podrobně jsem to tam rozepsal.