Stránka 1 z 2
Napsal: úte 12.02.2013 19:53
od Raadii
Jak má správně prosim vás fungovat zamčení při rozjezdu? Respektive, jak se auto má nebo nemá odemknout při zastavení a vypnutí motoru? Docela mě otravuje, že když zastavim a chci si vzít zezadu z auta věci, tak si musim klíčkem auto odemknout, protože při vystupování odemknu jen dveře u řidiče klikou a ostatní zůstávaj zamčený.
Napsal: úte 12.02.2013 20:55
od tom955i
nevim co mas za tip, ja ma E61 me se to nastavuje v menu na palubce, jeden klic mi zamika a druhej ne, kdy zastavim a chcipnu to tak auto zustane zamceny a bud musim dvakrat zatahnout za kliku, nebo odemknu vse najednou vypinacem na pristrojovce
Napsal: úte 12.02.2013 20:58
od Dan td
Pokud to má být e39 a je to originál a ne třeba přes Magicar, tak auto se zamkne po rozjezdu. Po zastavení se samo neodemkne, můžeš buď otevřít jednotlivé dveře zevnitř tak, že zatáhneš za kliku dvakrát po sobě, nebo celé auto čudlíkem vedle ovládání varovných blinkrů.
Aby se to celé odemklo po vypnutí motoru nastavit nejde. Jde ale tuto funkci zrušit, chce to lepší diagnostiku nebo někoho, kdo dělá kódování, potom to nebude zamykat samo vůbec.
Napsal: úte 12.02.2013 21:14
od Fx
Nevím jestli to jde nakódovat třeba NCS Expertem, ale pokud máš automat, tak tam to jde trochu očůrat:
http://englishisnotmysubject.blogspot.c ... k-mod.html
Napsal: úte 12.02.2013 21:15
od Raadii
Aha, tak to mam správně. Nevim, přijde mi to trošku nedomyšlený, ta funkce jako taková je dobrá, ale když si to pak musim po zastavení sám odemykat, tak to mě trošku sere. Mam za to, že třeba u Mercedesů novějších odemkne všechny dveře zatáhnutí za kličku u řidiče i u spolujezdce, ale už si to přesně nepamatuju.
Napsal: úte 12.02.2013 21:16
od Raadii
Automat mam, akorát je to e46, tak jestli je to stejný jako u e39?
Napsal: úte 12.02.2013 21:19
od Fx
Nakódovat to jde u Mini R50, R52, R53. Ale u BMW co mám výpis funkcí, tak ne.
Jestli je to u E46 stejné nepovím, ale když se tím pročteš, je to ovládané kostrou. Takže asi proč ne. Na to ti ale bude muset odpovědět někdo jiný. Automat mám chvíli a v tomhle jsem se ještě nevrtal.
Napsal: úte 12.02.2013 21:35
od kamikaze5100
Mě to u e60 funguje tak že když se rozjedu tak se zamkne. A odemkne se až když se vytahne kliček ze spinačky. Vypnout motor nestači. Myslim že je to super funkce.
Napsal: úte 12.02.2013 21:43
od Raadii
No přesně tak by to bylo ideální, možná tak to maj ty Mergly, ale tohle, že to zůstane zamčený je celkem na hovno

Napsal: čtv 14.02.2013 16:26
od nuny
Chlapi, jak je to s odemknutím auta při nehodě? Jezdil jsem tři roky k nehodám, neumím si představit, že se nedostanu k posádce, která nemůže odemknout

.... pokud se auto neodemkne po nehodě?, tak tuhle "vymoženost" já bych nechtěl

Napsal: čtv 14.02.2013 16:30
od Fx
Jednotka centrálu je napojená na crash senzor, takže by auto měla odemknout. Navíc při klíči v zapalování se nepovoluje safelock, takže auto jde zevnitř mechanicky otevřít (neodpojujou se táhla). Každopádně to ideální není, vesměs je to závislé na napájení a funkčnosti všech komponent. Doba ale pokročila, holt čistě mechanická záležitost to už asi nikdy nebude.
Napsal: čtv 14.02.2013 16:32
od matiz
pri narazu se vysila crash telegram ktery aktivuje pytle a samo ze i odemyka auto. Ve zlomku vteriny je kara odemknuta.
Napsal: čtv 14.02.2013 17:46
od zverbo
matiz píše:pri narazu se vysila crash telegram ktery aktivuje pytle a samo ze i odemyka auto. Ve zlomku vteriny je kara odemknuta.
e39 sa po rozjazde zamkne ale už neodomkne, jedine vytiahnutim kluca alebo tlacitkom LOCK DOOR
- ide naprogramovat ze sa zamkne po zaradeni 2q
-- ide naprogramovat po prekroceni rychlosti od 10 az 30
--- pri naraze sa e39 odomkne MAM VLASTNE SKUSENOSTI aj ked len buchne dozadu aj tak sa odomkne
e46 to iste presne
mame doma jak e39 /dokonca dva plne funkcne kusi/ a manzelkynu e46 kazda funguje inak
ked som si nechaval nastavovat svetelne efekty na svojej e39 tak sa ma manik opytal ci chcem aj naprogramovat prave toto, preto viem ze to ide takto.
len niekoho kto ti to urobi uteba unas to robia dvaja
Napsal: čtv 14.02.2013 17:52
od nuny
Fx píše:Jednotka centrálu je napojená na crash senzor, takže by auto měla odemknout. Navíc při klíči v zapalování se nepovoluje safelock, takže auto jde zevnitř mechanicky otevřít (neodpojujou se táhla). Každopádně to ideální není, vesměs je to závislé na napájení a funkčnosti všech komponent. Doba ale pokročila, holt čistě mechanická záležitost to už asi nikdy nebude.
Asi tak to vidím i já...

Napsal: čtv 14.02.2013 18:01
od zverbo
nuny píše:Fx píše:Jednotka centrálu je napojená na crash senzor, takže by auto měla odemknout. Navíc při klíči v zapalování se nepovoluje safelock, takže auto jde zevnitř mechanicky otevřít (neodpojujou se táhla). Každopádně to ideální není, vesměs je to závislé na napájení a funkčnosti všech komponent. Doba ale pokročila, holt čistě mechanická záležitost to už asi nikdy nebude.
Asi tak to vidím i já...

To je jasne ze nie, kamosova e66 dokonca pri nehode zavola sanitku a hasicou a pri kradezi mu to dokonca posle smsku ze mu odchadza auta.
Napsal: čtv 14.02.2013 18:38
od nuny
Já si prostě myslím, že čeho je moc je prostě příliš...

(je to můj názor)
například.....
Volící páka samočinné převodovky v minulé generaci sedmičkového BMW způsobila v USA již šestnáct nehod, při nichž se zranila pětice řidičů.
Problém se tedy týká již vyběhlé limuzíny sérií E65 (krátká verze) a E66 (dlouhá) modelových roků 2002-2008. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) podrobil luxusní model bavorské automobilky průzkumu a od loňského podzimu kromě zmíněných výsledků nasbíral také padesátku stížností na bezpečnost tohoto vozu.
http://www.auto.cz/volici-paka-automatu ... ehod-66387
Napsal: čtv 14.02.2013 20:31
od zverbo
nuny píše:Já si prostě myslím, že čeho je moc je prostě příliš...

(je to můj názor)
například.....
Volící páka samočinné převodovky v minulé generaci sedmičkového BMW způsobila v USA již šestnáct nehod, při nichž se zranila pětice řidičů.
Problém se tedy týká již vyběhlé limuzíny sérií E65 (krátká verze) a E66 (dlouhá) modelových roků 2002-2008. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) podrobil luxusní model bavorské automobilky průzkumu a od loňského podzimu kromě zmíněných výsledků nasbíral také padesátku stížností na bezpečnost tohoto vozu.
http://www.auto.cz/volici-paka-automatu ... ehod-66387
Prave ten kamos z Talianska co ma teraz e66 760iL mal predtym e65 745iL a nahodou mne sa to riadilo super a aj jemu, terz mu to pripada ako M5 ktoru mal, mozno snim budem volat na skype poviem mu aby mi poslal fotky.
Inak:
BRoy
18.04.2012 12:49
No, jasně.
Typická Amerika. Blbí jak troky, líní jako vši, ale soudit se, že za jejich blbost může někdo jiný, v tom jsou kabrňáci!
A inak starsie USA CAR maju riadenie pod volantom tak neviem co je to za kokotinu, kazdy ford US ma riadenie pod volantom, policajne auta, sanitky GM, aj RAM to ma pod volantom.
Napsal: čtv 14.02.2013 22:39
od hurvajs77
Tohle jsem už četl, ale je to totální píčovina a může se to stát tak akorát stupidním američanům. Jestli někdo neumí řadit, tak tak prostě nelze za volant. To by si mohli za chvíli amíci stěžovat, že manuální převodovky, když jsou v neutrálu, tak taky může odjet auto. 7er má krásnou věc, tzv. AUTO PARK. Nehledě na to, že mám tušení, pokud opustím auto, tak se mi stejně přehodí na P.
Napsal: čtv 14.02.2013 22:54
od zverbo
hurvajs77 píše:Tohle jsem už četl, ale je to totální píčovina a může se to stát tak akorát stupidním američanům. Jestli někdo neumí řadit, tak tak prostě nelze za volant. To by si mohli za chvíli amíci stěžovat, že manuální převodovky, když jsou v neutrálu, tak taky může odjet auto. 7er má krásnou věc, tzv. AUTO PARK. Nehledě na to, že mám tušení, pokud opustím auto, tak se mi stejně přehodí na P.
tak tak a ze vam to pise majitel!!!
Napsal: čtv 14.02.2013 23:03
od hurvajs77
dobře Ty...

. Tak on je hlavně problém v američanech, jak musí být inteligentní, když potřebují psát na takové samozřejmé věci jako je třeba, co patří do mikrovlnky a co ne...
Třeba mne tohle řazení pod volantem u E65/66 vyhovuje. Nechápu proč se u F01/02 vrátily na klasickou šalt páku. Podle mne je to krok zpět. U automatu není stejně vůbec potřeba - dám D a tím to končí.