bibikuba píše:Jakej je rozdíl v těch verzích???
Rozdíl je v INPALOAD.EXE a datech pro auta :
- cca v roce 1999 vyšla verze 447 s Ediabas 6.43 a uměla E31,34, 36, 38, 39, 46, 52, 53, 60, 65, 83, 85, Mini R50, RR1
- cca v roce 2004 verze 5.00/5.02 s Ediabas 6.47 a 7.02 a byla přidána auta E63/64-5er/6er, E66/67-7er, E70,71,72-X5, E85,86-Z4, Mini R52,55, 56,57, E81,82,87,88 -1er, E90,91,92,93-3er, F10-5er, F01-7er a RR2. Tyto verze byly šířeny jako EA-80 a EA-90, přičemž jediný rozdíl byl v tom, že verze 80 byla s podporou němčiny a 90 s podporou angličtiny. Jazyk se sice dal přepnout v INPA.INI, ale výsledky byly v uvedeném jazyce, už se nešířily společně obě jazykové mutace.
- cca v roce 2010 verze 5.06 + Ediabas 7.03, auta skoro stejná, zásadní rozdíl je v aktualizaci dat pro řídící jednotky ve složkách :
C:\Ediabas\ECU,
C:\INPA\CFGDAT a SGDAT,
C:\NCSEXPER\DATEN a SGDAT, které je možno získat z tzv. SP-Daten ze současného systému ISIS (ISTA/D+ISTA/P), poslední verze aktualizací je v48. V podstatě na všechno stačí verze 5.02, jde o nejaktuálnější data pro nejnovější auta. Ale na starší auta je třeba používat starší programy a Ediabasy, protože starší auta nezvládají nové scripty atd. Verze software auta se dnes udává jako tzv. I-Stuffe. Prostě diagnostický program musí být přiměřený roku výroby vozu. Takže používám INPA 4.47, 5.02 i 5.06 a Ediabasy 6.47, 7.02 i 7.03 a několik interface.
Pokud Ti INPA 5.00 na Vista a Tvém autě funguje, tak buď rád. Pokud chceš dělat všechny BMW, které dnes jezdí po ulici, budeš potřebovat aktualizovat data viz. výše a mít interface, které podporují režimy ADS, K-Line, DCAN a oranžovou diagnostickou hlavu.