Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.02.2013 09:14
od Denny09
Mám s autem takový divný problém, když je motor studenej tak je vše OK, ujedu cca 15km jak kdy, motor se perfektně zahřeje a projeví se závada typu, že přestane motor po mírném přidání plynu táhnout přidám ještě trochu, motor pořád nereaguje na přidání, když už jsem cca v polovině plynu tak auto zabere a vystřelí, jako by bylo něco ucpaného někde, ale proč to dělá jen při zahřátém motoru? Palivový filtr vyměněný, termostaty nové, automat po repasi.
Nesetkal se s tím někdo?

Napsal: pát 08.02.2013 11:14
od butthead740
Urcite zacni diagnostikou, prosimte v kolika ti zamavala prevodovka, kolega premysli o 535d ale na foru sem toho moc nenasel..

Napsal: pát 08.02.2013 12:20
od Filozof
co DPF ? jak je na tom ?
a co vstřiky ?

určitě diagnostika 1. a pak se dá něco řešit.

Napsal: pát 08.02.2013 12:36
od Denny09
Diagnostika byla to první co jsem nechal dělat a byla zapsána nějaká chyba se vzduchem, ale cca 3 měsíce zpátky mi praskla hadice vzduchu do sání, tak jestli to nebylo kvůli tomu. Ještě doplním, že se to auto normálně rozjede od cca 2000 ot/min.
Co se týče převodovky tak mám docela smůlu, auto jsem koupil loni najel 10tis. km a převodovka v nouzáku při 140tis. km, otázka zní jestli ty km sedí, dle stavu auta, serv. knížky i majitele by sedět mněly, když se převodovka rozkuchala tak stav km odpovídal stavu vnitřností automatu, ale bohužel odešel hydroměnič a mechatronika :(

Napsal: pát 08.02.2013 12:54
od Honza325
Já měl na flek stejnou závadu na 525d e39 a u mě to bylo turbo. Nejdřív to byla jen regulace a pak šlo po čase celý turbo na repas. Tím, že auto nemělo DPF to ale bylo znát i na kouřivosti - takže závada byla o to jednodušší k rozluštění :)
Vzhledem k tomu, že máš 535d, mě napadá jedno z turb, který Ti má tlačit z nižších otáček. Ale předem říkám, že s 35d jsem ještě neměl tu čest, takže se můžu úplně mýlit, ale zkus se na to zaměřit. Zkontrolovat vedení hadic od turba atd...

Napsal: pát 08.02.2013 16:29
od rooc
Todle dela ucpane dpf, to auto nevi.., jestli ma jet nebo ne

Napsal: pát 08.02.2013 16:53
od Denny09
rooc píše:Todle dela ucpane dpf, to auto nevi.., jestli ma jet nebo ne
Taky mně to napadlo, termostaty jsem měnil teprve včera, auto mi moc netopilo a když jsem si ťuknul jakou mám teplotu během jízdy tak se pohybovala okolo 49-53 C', tudíž si myslím, že regenerace neproběhla asi hodně dlouho, když se auto nezahřálo na požadovanou teplotu. Zkusím delší jízdu po dálnici a nebo ji vyvolám diagnostikou během jízdy a uvidíme. Pokud Vás ještě něco napadne budu rád za každý postřeh.

Napsal: pát 08.02.2013 17:14
od rooc
Je to stopro tim. Mel jsem to same twplota max 53 st a regenerace dela hovno. Bojim se ze ta regenerace uz ani vyvolat nepujde, ale mozna budes mit stesti

Napsal: pát 08.02.2013 18:59
od Denny09
rooc píše:Je to stopro tim. Mel jsem to same twplota max 53 st a regenerace dela hovno. Bojim se ze ta regenerace uz ani vyvolat nepujde, ale mozna budes mit stesti
A taky ti to jelo normálně když motor byl studený? Teď jsem se vrátil po delší jízdě a kalamita, po 10km už to nejelo, respektive jelo od 2000 ot/min.

Napsal: pát 08.02.2013 19:31
od rooc
To mas este pohodu ja se dopracoval do faze, kdy mi auto nejel vic jak 130 . V dobe kdy to aspon trochu jelo tak to jelo neadekvatne k plnynu, cukalo to nechtelo to jet... Proste des

Napsal: pát 08.02.2013 19:44
od Denny09
rooc píše:To mas este pohodu ja se dopracoval do faze, kdy mi auto nejel vic jak 130 . V dobe kdy to aspon trochu jelo tak to jelo neadekvatne k plnynu, cukalo to nechtelo to jet... Proste des
No a jak jsi to vyřešil, pomohla regenerace nebo jsi ho rovnou vyhodil z auta?

Napsal: pát 08.02.2013 20:58
od rooc
Ja jsem ho 2x cistil. Bylo to na chvilku = k hovnu. Dost jsem tu o tom psal, pohledej, ted ho tam uz nemam a mam svaaaatej klid.