Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.02.2013 07:38
od milo
vcera jsem preparkoval na zahrade, jedno kolo bylo trochu v doliku. zacalo pumpovat nivo, nejak jsem to neresil. kdyz ale neprestaval jet kompresor ani po par desitkach sekund, bylo mi to divny. najednou se ozvala rana a levy mech v pr....

mechy jsem daval pred 3 lety nove. je mozne, ze se nivo zblaznilo a prepumpovalo to? nebo by mech ten tlak mel vzdy vydrzet a byl proste vadny (+ mraz atd.)? auto nebylo vubec nalozeny

e39 touring 530d predFL

Napsal: pát 08.02.2013 16:31
od rooc
No vevim jestli ten malej kompresor da takovej tlak aby to buchlo

Napsal: pát 08.02.2013 16:36
od matiz
da...

Napsal: pát 08.02.2013 17:25
od rooc
No pokud ano tak to asi nasere kdyz uz mas po zaruce...:-/

Napsal: pát 08.02.2013 17:54
od milo
radeji pominu tu anabazi, kdyz jsem novy mechy kupoval v AUTECu, slozil tam zalohu, cekal nekolik tydnu a najednou AUTEC nebyl... nastesti jsem mechy po temer 2 mesicich dostal.

Napsal: pát 08.02.2013 17:55
od rooc
Ja jsem delal v lete mechy taky a cekal jsem na ne pres 2 mesice... To me slo trefit

Napsal: pát 08.02.2013 19:24
od mravenec
dva měsice toho rovnou vyráběli.Objednával jsem je cartecu a do týdne jsem je měl.Kouknul bych na čidlo to mělo nafukování zastavit.

Napsal: sob 09.02.2013 15:11
od zverbo
mravenec píše:dva měsice toho rovnou vyráběli.Objednával jsem je cartecu a do týdne jsem je měl.Kouknul bych na čidlo to mělo nafukování zastavit.
Ja som objednaval z Nemecka a to len koly tomu ze som potreboval mechy SPORT a tu som ich nemohol zohnat a ked aj ano cena zavratna, dosli mi za tri dni az domou kurierom.

Nivo som skumal pretoze predchadzajuci majitel mojej 528i nechal vymenit mechy za tlmice a struny koly tomu ze sa mu zdalo dat za spatny mech vela penazi tak to nechal vymenit za pevne pruzenie.
Ja som to naopak prehodil zase naspet lebo som menil na aute komplet podvozok za S705A cize M sports suspension II z 540i a ktomu to som objednal mechy SPORT samozrejme a AAA bomba vstko maka ako ma JUCHUCH ale dost ma pritom znervoznovalo aby mi mechy nevybuchly a tak po zistovani ze:

nivo a mechy maju vzduchovy ventil koly preplneniu
nivo tlakuje na zaklade expanzky ktoru strazi cidlo zdvihu a tak mech dostava iba tlak potrebny na zdvihnutie ktory je nastaveny podla potreby.

Akurat som si nechal u Snejka zmenit svetlu vysku zdvihu podla mojich 18" na co najmenej to slo a pohoda.

Raz ked som isiel z Norska a v Nemecku na dialnici pri asi 230km auto na hupe huplo a palubak hned Nivo inactiv ale po preklikuti nic a doteraz nic, diagnostika cista.

Napsal: sob 09.02.2013 19:08
od milo
no nic, s autem musim kazdy den jezdit, takze zitra tam hodim provizorne muj stary mech, necham to napumpovat na rozumnou vysku a vyhledove se pustim do vymeny cidel atd... doufam, ze to nebude ztracet tlak, kdyz bude pojistka venku :lol:

Napsal: ned 10.02.2013 13:21
od milo
tak super, mech je ve vyborne kondici. problem je v prorezivele expanzni nadobe... pekny "jezek v kleci" ji vyndat ven na zemi :twisted:

Napsal: ned 10.02.2013 13:27
od zverbo
Ja to psal, koukni na expanzku.
V BMW nova 83euro.

Napsal: ned 10.02.2013 13:29
od zverbo
Zistim ci sa daju prehodit lava za pravu a ked tak ti ju darujem jednu mam, stav po nalakovani dobra ale nutno osetrit, ta druha je v prdeli uplne ma uhnite spojky.

Napsal: ned 10.02.2013 13:35
od milo
koukam, to se konstrukterum neco podarilo. nechapu proc neni umistena v kufru v tom miste jak je pristup k mechum... misto tam na to je. mozna kvuli hluku z niva a potazmo komfortu?

Napsal: ned 10.02.2013 13:40
od zverbo
dalo sa to riesit aj krytom alebo tak nejak ale to vies jak to, je to len zelezo aj ked kuvane BMW.

Napsal: pon 18.02.2013 20:46
od milo
opraveno, prozatim jedna strana, jak bude lepsi pocasi, preventivne vymenim i stranu druhou. dal jsem nadobu do mista pod tapecem, vzhledem k tomu, ze mi auto stalo na zahrade pekne zahrabany do bahna... jinak nechapu, proc v tom miste jiz neni puvodne :)

nivo napumpovalo auto nahoru a vse OK.

Napsal: pon 18.02.2013 21:30
od zverbo
:palec:

Napsal: úte 19.02.2013 13:32
od JaraX
s tím nivem u pětek je prdel, to je takovy ultra kurvítko.
ono stačí když odejde jedno čidlo a pak při každým otevření dveří připumpuje a pak buuuuuum.

zlaty hydraulicky nivo u E38, to byl aspon bezporuchovej system. nevím kterej kokot ten kompresor vymyslel.

Napsal: úte 19.02.2013 13:53
od zverbo
JaraX píše:s tím nivem u pětek je prdel, to je takovy ultra kurvítko.
ono stačí když odejde jedno čidlo a pak při každým otevření dveří připumpuje a pak buuuuuum.

zlaty hydraulicky nivo u E38, to byl aspon bezporuchovej system. nevím kterej kokot ten kompresor vymyslel.
kompresory su ok - mechy, expanzky a cidla su kurvaren

Napsal: úte 19.02.2013 17:23
od JaraX
no u e60 jde jeden kompresor za druhym.