Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 07.02.2013 17:44
od Krasavec
Jedu jedu a najednou sviti baterka pak jedu jedu a auto stoji bez energie auto jaem.dotlacil na parkoviste a nevim co s tim, nejaka rada E39 touring 523i 98 ?????????
Napsal: čtv 07.02.2013 17:46
od rooc
altík.., řemen.., řemenice...?
Napsal: čtv 07.02.2013 18:00
od venca750
tak tak,pokud vidis remen,videl bych to na alternator,loni v zime se mi to stalo a letos brachovi.na novou baterku ujedes tak 15km pri zhasnutejch svetlech,vypnutym radiu mozna 20.Takze pokud to nemas daleko domu tak tam hod jinou baterku a dojed s tim.a pak repase altiku,pokud teda nemas pretrhlej remen..
Napsal: čtv 07.02.2013 18:09
od ARMAN
to se mi stalo když mi chcipl alternator nebo lepe uhliky alternatoru a přestal dobijet, myslel jsem že baterka(přes rok stala vybita) to ma za sebou tak jsem koupil novou a za den-dva se stalo to same

až ji nabiješ tak zkus se podivat na bc kolik nabiji alternator když motor pracuje.. nebo u e34 se do ta nevim jak u e39
Napsal: čtv 07.02.2013 20:55
od Krasavec
Po trech hodinach zase nastartoval ujel jsem 2km a konecna zapeklite ..
Napsal: čtv 07.02.2013 20:57
od Fx
To bude to dobíjení. Baterka se po dvou hodinách lehce vzpamatovala, ale ne na dlouho (aby taky jo).
Napsal: čtv 07.02.2013 21:30
od kizby
KO alternátor, vyndej ho a nech zrepasovat, vyjde to za rozumnou cenu a máš jistotu že bude ok.
Napsal: pát 08.02.2013 08:09
od Filozof
kizby píše:KO alternátor, vyndej ho a nech zrepasovat, vyjde to za rozumnou cenu a máš jistotu že bude ok.
tak tak alternátor jednou jsem taky zažil ...super bylo že jsem dojel ještě 32km od toho co začla svítit baterka a dobíjení....
bud to jsou uhlíky nebo diody či altík spíše to vidím na uhlíky ty odcházej pravidelně...
nejlepší je fakt repas - máš klídek na dlouhé roky a navíc to nestojí palbu jako novej ...
Napsal: pát 08.02.2013 15:25
od Krasavec
No já jsem taky zvědavej, vidím to už taky na uhlíky. Dal jsem to do servisu, ale začínám se bát, že budu čekat jak dlouho na opravu ...
Napsal: pon 11.02.2013 20:53
od Krasavec
Vyřešeno, kompletní repas alternátoru (naštěstí mi udělali dobrou cenu za 2000 i s prací)
Napsal: čtv 11.04.2013 00:10
od cheprer
Tak si to tu zpětně čtu a mě se to stalo vPraze v centru tak mě odtáhli n a Pankrác do reno car BMW cena opravy 21.000

E60 2003
Napsal: čtv 11.04.2013 06:38
od Filozof
cheprer píše:Tak si to tu zpětně čtu a mě se to stalo vPraze v centru tak mě odtáhli n a Pankrác do reno car BMW cena opravy 21.000

E60 2003
co bys čekal české rádoby odborné firmy ala RENOCAR si účtují 10ti násobek běžné opravy ...v nemecku se vsadím by to udělali za 3tinu penez v origo BMW.
A běžnej servisák v dílně co dělá altíky ti to udělá za 8stovek.
Kdo to nezná bohužel platí jak mourovatej....i u takové defakto banality.
Já osobně jsem měnil uhlíky za pár desetikorun a byl klid.
Napsal: čtv 11.04.2013 08:25
od jezour
Jo, ty uhlíky vyjdou asi na 80Kč.

Napsal: čtv 11.04.2013 09:01
od magyar
Keď už je tu to téma, viete doporučiť niekoho na repas v Prahe a okolí? Nepotrebujem to, ale mám rád svoj kľud, tak premýšľam preventívne...

Napsal: čtv 11.04.2013 10:34
od hurvajs77
[quote="Filozof"co bys čekal české rádoby odborné firmy ala RENOCAR si účtují 10ti násobek běžné opravy ...v nemecku se vsadím by to udělali za 3tinu penez v origo BMW[/quote]Silně pochybuji, že v Renocaru měnili uhlíky. Viděl bych to na nový alternátor + práce.
Prostě ne všichni, si umí s autem něco udělat, vyndat alternátor a třeba ho i rozebrat, vyčistit a dát nové uhlíky. Na podobných službách firmy žijou. Nehledě na to, že v autorizáku neopravují, ale v drtivé většině vyměnují za nové díly, resp. fakturují je...
Napsal: pát 12.04.2013 18:12
od pragdejf
no co, nahodis novvej altik, starej si das pod kabat, nechas opravit a za bura bouchnes na aukru. investice 500 a timpadem zisk 4500. ja bych byl bohatej mechoš

Napsal: pát 12.04.2013 22:48
od Filozof
pragdejf píše:no co, nahodis novvej altik, starej si das pod kabat, nechas opravit a za bura bouchnes na aukru. investice 500 a timpadem zisk 4500. ja bych byl bohatej mechoš

uvažuješ správně tak nějak to funguje všude.
nebo lépe koupíš novej origo za 1540kč vyměníš za starej - naučtuješ 16 500kč plus práce dohromady za 20 tis kč a ten starej opravíš zá pár set a prodáš jako renovovanej za 8tis
klasika v čr.