Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 07.02.2013 17:44
od Krasavec
Jedu jedu a najednou sviti baterka pak jedu jedu a auto stoji bez energie auto jaem.dotlacil na parkoviste a nevim co s tim, nejaka rada E39 touring 523i 98 ?????????

Napsal: čtv 07.02.2013 17:46
od rooc
altík.., řemen.., řemenice...?

Napsal: čtv 07.02.2013 18:00
od venca750
tak tak,pokud vidis remen,videl bych to na alternator,loni v zime se mi to stalo a letos brachovi.na novou baterku ujedes tak 15km pri zhasnutejch svetlech,vypnutym radiu mozna 20.Takze pokud to nemas daleko domu tak tam hod jinou baterku a dojed s tim.a pak repase altiku,pokud teda nemas pretrhlej remen..

Napsal: čtv 07.02.2013 18:09
od ARMAN
to se mi stalo když mi chcipl alternator nebo lepe uhliky alternatoru a přestal dobijet, myslel jsem že baterka(přes rok stala vybita) to ma za sebou tak jsem koupil novou a za den-dva se stalo to same :roll: až ji nabiješ tak zkus se podivat na bc kolik nabiji alternator když motor pracuje.. nebo u e34 se do ta nevim jak u e39

Napsal: čtv 07.02.2013 20:55
od Krasavec
Po trech hodinach zase nastartoval ujel jsem 2km a konecna zapeklite ..

Napsal: čtv 07.02.2013 20:57
od Fx
To bude to dobíjení. Baterka se po dvou hodinách lehce vzpamatovala, ale ne na dlouho (aby taky jo).

Napsal: čtv 07.02.2013 21:30
od kizby
KO alternátor, vyndej ho a nech zrepasovat, vyjde to za rozumnou cenu a máš jistotu že bude ok.

Napsal: pát 08.02.2013 08:09
od Filozof
kizby píše:KO alternátor, vyndej ho a nech zrepasovat, vyjde to za rozumnou cenu a máš jistotu že bude ok.


tak tak alternátor jednou jsem taky zažil ...super bylo že jsem dojel ještě 32km od toho co začla svítit baterka a dobíjení....

bud to jsou uhlíky nebo diody či altík spíše to vidím na uhlíky ty odcházej pravidelně...
nejlepší je fakt repas - máš klídek na dlouhé roky a navíc to nestojí palbu jako novej ...

Napsal: pát 08.02.2013 15:25
od Krasavec
No já jsem taky zvědavej, vidím to už taky na uhlíky. Dal jsem to do servisu, ale začínám se bát, že budu čekat jak dlouho na opravu ...

Napsal: pon 11.02.2013 20:53
od Krasavec
Vyřešeno, kompletní repas alternátoru (naštěstí mi udělali dobrou cenu za 2000 i s prací)

Napsal: čtv 11.04.2013 00:10
od cheprer
Tak si to tu zpětně čtu a mě se to stalo vPraze v centru tak mě odtáhli n a Pankrác do reno car BMW cena opravy 21.000 :( :D E60 2003

Napsal: čtv 11.04.2013 06:38
od Filozof
cheprer píše:Tak si to tu zpětně čtu a mě se to stalo vPraze v centru tak mě odtáhli n a Pankrác do reno car BMW cena opravy 21.000 :( :D E60 2003


co bys čekal české rádoby odborné firmy ala RENOCAR si účtují 10ti násobek běžné opravy ...v nemecku se vsadím by to udělali za 3tinu penez v origo BMW.

A běžnej servisák v dílně co dělá altíky ti to udělá za 8stovek.

Kdo to nezná bohužel platí jak mourovatej....i u takové defakto banality.

Já osobně jsem měnil uhlíky za pár desetikorun a byl klid.

Napsal: čtv 11.04.2013 08:25
od jezour
Jo, ty uhlíky vyjdou asi na 80Kč. :D

Napsal: čtv 11.04.2013 09:01
od magyar
Keď už je tu to téma, viete doporučiť niekoho na repas v Prahe a okolí? Nepotrebujem to, ale mám rád svoj kľud, tak premýšľam preventívne... :lol:

Napsal: čtv 11.04.2013 10:34
od hurvajs77
[quote="Filozof"co bys čekal české rádoby odborné firmy ala RENOCAR si účtují 10ti násobek běžné opravy ...v nemecku se vsadím by to udělali za 3tinu penez v origo BMW[/quote]Silně pochybuji, že v Renocaru měnili uhlíky. Viděl bych to na nový alternátor + práce.

Prostě ne všichni, si umí s autem něco udělat, vyndat alternátor a třeba ho i rozebrat, vyčistit a dát nové uhlíky. Na podobných službách firmy žijou. Nehledě na to, že v autorizáku neopravují, ale v drtivé většině vyměnují za nové díly, resp. fakturují je...

Napsal: pát 12.04.2013 18:12
od pragdejf
no co, nahodis novvej altik, starej si das pod kabat, nechas opravit a za bura bouchnes na aukru. investice 500 a timpadem zisk 4500. ja bych byl bohatej mechoš :lol:

Napsal: pát 12.04.2013 22:48
od Filozof
pragdejf píše:no co, nahodis novvej altik, starej si das pod kabat, nechas opravit a za bura bouchnes na aukru. investice 500 a timpadem zisk 4500. ja bych byl bohatej mechoš :lol:


uvažuješ správně tak nějak to funguje všude. :lol:

nebo lépe koupíš novej origo za 1540kč vyměníš za starej - naučtuješ 16 500kč plus práce dohromady za 20 tis kč a ten starej opravíš zá pár set a prodáš jako renovovanej za 8tis :lol:

klasika v čr.