Stránka 1 z 2

Napsal: sob 26.01.2013 13:13
od honzazE39
muze mi nekdo napsat pravdu jakou ma spotrebu kombinovanou na e39d 142kw

Napsal: sob 26.01.2013 13:15
od Vesa88
Auto mam skoro pul roku a spotreba ve meste normalni jizdou, nekdy tomu clovek trosku nalozi kdyz musi tak se drzim mezi 9.0 - 9.3L....

Napsal: sob 26.01.2013 15:18
od K0BLICH
Dlouhodobou spotřebu s automatem mám okolo 8.3l/100km po Vysočině. S manuálem to bude určitě méně.

Napsal: sob 26.01.2013 15:22
od malas
Jsem na tom stejně jako Vesa88,jen mám čipnuto na 155kw....

Napsal: sob 26.01.2013 16:26
od kubito
ja mam s chipem na 157kw dlouhodobou 8.8L

Napsal: sob 26.01.2013 16:30
od Vesa88
zkousel jsem jezdit fakt nechutnyho klobouka a horko tezko jsem to drzel mezi 8.5 - 9l ale to jsem si vubec neuzil ten vykon :)

Napsal: sob 26.01.2013 16:48
od roman530d
Ahoj,auto mám 4.5 roku,skutečná průměrná spotřeba cca 7.5L/100km.
Pokud je auto v pořádku a je to manuál,měl by ses vejít do 8L....
Mám najeto poctivých 303tis,motor o ničem neví....

Napsal: sob 26.01.2013 17:38
od Andre2
Mám 135kW (530dAT) a umím se s tím reálně dostat i na 6l (pal. PC ukazuje 5,4), je to samozřejmě delší trasa okrsky, v klidu.
Jezdím denně do práce 12km + nějaké přejíždění po městě přes den a i teď v zimě nemám problém to udržet reálně do 8litrů.
Na motoru je vše ve 100% stavu, převodovka po repasi (to mi taky přišlo, že malinko spotřebu sundalo).

Napsal: sob 26.01.2013 17:42
od magyar
Consumption: 9,74 l/100km 34.809 km and 3.390 l

Napsal: sob 26.01.2013 18:02
od butthead740
Ja mam 9.6 prumer, ale pride mi ze prevodovka zbytecne moc rada toci, jedu a chci predject dam plnej a zbytecne podradi o 2.. vytoci to jako blazen a pak stejne hned zas odradi o stupen vys, strasne by me zajimalo jak to radi a jede jinem 530d, ptz mi auto treba v nizkejch otackach neumi zrychlovat aniz by vecne nepodrazovalo jako magor.. do 1500ot je to jak mrtvy a pak zatlaci turbo a neco se zacne dit, nejdriv mi prislo ze to bude turbem ale treba na dalnici muzu jet v poho furt 200 a i ve 200 to krasne zacne zrychlovat.. tak nevim jestli to tam ma byt nebo je neco spatne :?:

Napsal: sob 26.01.2013 18:40
od godzi
káru mám plus mínus tři roky a podle počítače mám (nebo spíš manžela 9,1) většinou jezdí couračky /5-15 km/ a město. Když jedu někam dál /Hradec - Olomouc/ tak to bere cca 7,5 /předpisově moc nejezdim, spíš v rámci možnosti, ale zase žádná prasečina/ dálnice Hradec-Praha tempomat 160 mě to bere 7,8.
Je to 530d 142kw, najeto 208 tisíc.

Pokud se někomu zdá, že mu to řadí pozdě, nebo zase brzo, tak jen podotýkám, že se nechá nakalibrovat pedál plynu i převodovka samotná, mě to kamarád poradil a můžu říct, že to řadí líp. Pokud budete chtít, tak sem můžu hodit postup jaxe to dělá. Nic složitýho to není, když jsem to zvládnul já, tak to zvládne i cvičená vopice :D

Napsal: sob 26.01.2013 21:07
od K0BLICH
godzi píše:káru mám plus mínus tři roky a podle počítače mám (nebo spíš manžela 9,1) většinou jezdí couračky /5-15 km/ a město. Když jedu někam dál /Hradec - Olomouc/ tak to bere cca 7,5 /předpisově moc nejezdim, spíš v rámci možnosti, ale zase žádná prasečina/ dálnice Hradec-Praha tempomat 160 mě to bere 7,8.
Je to 530d 142kw, najeto 208 tisíc.

Pokud se někomu zdá, že mu to řadí pozdě, nebo zase brzo, tak jen podotýkám, že se nechá nakalibrovat pedál plynu i převodovka samotná, mě to kamarád poradil a můžu říct, že to řadí líp. Pokud budete chtít, tak sem můžu hodit postup jaxe to dělá. Nic složitýho to není, když jsem to zvládnul já, tak to zvládne i cvičená vopice :D
Tak to sem hoď... :)

Napsal: sob 26.01.2013 22:39
od godzi
ok, zjistim co a jak a hodim to sem...

Napsal: sob 26.01.2013 23:15
od godzi
- zapnout klíček do druhé polohy, nestartovat, čekat 10 vteřin
- plynule, asi v průběhu jedné vteřiny, úplně sešlápnout pedál plynu a držet dole asi 5 vteřin
- pustit pedál a čekat asi 5 vteřin
- sešlápnout pedál a držet asi 5 vteřin
- pustit pedál a čekat asi 5 vteřin
- naposledy sešlápnout pedál a držet asi 5 vteřin
- naposledy pustit pedál a čekat asi 5 vteřin a vypnout zapalování
- asi po minutě nastartovat a vyzkoušet odezvu

Napsal: ned 27.01.2013 01:19
od Vesa88
Zitra to zkusim...taky mi prijde ze to zbytecne radi...Treba na dalnici od 100 - 130km/h si myslim ze neni uz potreba radit, ale automat si mysli neco jineho... Prijde mi ze ve meste by taky mohl radit driv a ne se tak tocit :)

Napsal: ned 27.01.2013 12:08
od butthead740
jo tak koukam asi mame stejne trhly automaty vsichni :roll: zitra se na to taky kouknu a sem zvedavej jestli se neco zmeni, ptz vazne mi nepride normalni aby auto radilo jak magor kdyz nemusi

Napsal: ned 27.01.2013 15:54
od Honzek525
Godzi, to co jsi sem hodil, je adaptace plynového pedálu, ne reset hodnot převodovky. Někde na foru to tu vysí, postup, stejně jako postup adaptace plyn. pedálu, psal uživatel starML (doufám že takhle je to správně). Jen mě napadlo, že to může být zimou, převodovka má zimní režim, a tudíž míň řadí, víc nechává točit jednotlivé rychlosti. Chtělo by to názor někoho sběhlejšího. Mimochodem, mám e39 530Da rv. 2002, nájezd cca 220 kkm a spotřeba kolem 9l/100km, styl - pomalu nejezdím, nerad koukám do koncových světel.

Napsal: ned 27.01.2013 17:29
od godzi
Jendo, ještě napiš jak tvoje pětka ráda konzumuje srnky :D :D

Napsal: ned 27.01.2013 19:42
od cajoch
žádnej zimní režim převodovka nemá....je adaptabilní, učí se...v zimě, dokud není motor zahřátej úplně, točí trochu víc (při malým plynu). stejně tak kolem 80 km/h řadí za 5, ale kyž jer motzor nevyhřátej nechá tam 4 a točí jí trochu víc....

nezkoumat, ono je to udělaný tak aby se vyhovělo motoru...


jinak není městoi jako město, Andre co psal tu nízkou spotřebu je tuším z Liberce...?

e39 530 DA ,má ve městě psanou spotřebu 11.6 když jede opravdu po městě, tzn semafory,, rozjíždění tak taky těch 11.5 žere....nebo si myslíte že v BMW neuměj počítat? Ty spotřeby pod 9 l ve městě sou utopie....Já jezdím po praze, snažím se využívat okruh a sem v létě na 9.5, teď v zimě když vyjedu bandu čistě po Praze tak k 11 cti...

Napsal: ned 27.01.2013 19:44
od cajoch
butthead740 píše:jo tak koukam asi mame stejne trhly automaty vsichni :roll: zitra se na to taky kouknu a sem zvedavej jestli se neco zmeni, ptz vazne mi nepride normalni aby auto radilo jak magor kdyz nemusi

to přeřazení (kickdown) je odvislý od polohy plynovýho pedálu, zkus předjíždět na 3/4 plynu a shodí to jen jeden kvalt......a jede to víc než slušně...