Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.01.2013 16:12
od code
V úterý jsem na autě vyměnil tlumiče, pružiny, stabilizátory tak jsem byl rád že zase můžu jezdit a po ujeti 40km auto zdechlo a nechce nastartovat. Startér normálně točí, ale ani náznak, že by auto chtělo nastartovat.
Jsem domluvenej na diagnostiku od kamoše, od toho se asi odpíchnu dále. Nějaké návrhy teď? Jinak co se mně stalo před tady tím zdechnutím, tak že jsem měl nastartovaný asi 2 hodiny na volnoběh na místě, pak jsem se chtěl rozjet a auto zdechlo a už nechtělo nastartovat. Tak jsem to neřešil přišel k autu za 3 hodiny a normálně chytlo.
Díky za rady
edit: Super
návod na výměnu čerpadla je zde -
http://www.youtube.com/watch?v=apOHpW_K ... Se6w02hpsw
--
BMW E39 528, 96
Napsal: čtv 24.01.2013 19:16
od LukesE39
Čidlo vačky, klikovky..? Ty diag ukáže.
Napsal: pát 25.01.2013 02:16
od darklord
Diag ukazala hovno, vyblulo to akurat nejaku chybu s ASC/EML. Vysledok bude skorej palivove cerpadlo v prdeli.
Napsal: pát 25.01.2013 08:41
od Birkoff
Čerpadlo jsem řešil před týdnem. Je jednoduché vyzkoušet jestli dává. Tím bych začal. Mě ale nechalo na cestě, prostě po 10 km přestalo dávat. Je pravda, že už před tím taky nenastartovalo.
Tip: Vyndat palivové relé v kufru a natvrdo proklemovat drátem aby bylo napětí v konektoru čerpadla (nebo připojit z jiného zdroje přímo na konektor čerpadla). Odpojit hadičku a napíchnout tam vlastní do externí nádobky. A je to hned jasné.
Napsal: pát 25.01.2013 08:58
od Filozof
Mě se loni stalo že jsem dojel na chalupu a už nenastartoval ...byl jsem bezradnej vše v pořádku čerpadlo frčelo ...vše jsem proměřoval ...startovalo ale nechytlo....
Víš co to bylo ... ? Sračka voda a humus z benzínky SHELL tady ve Vyškově ...
Díky za vodu v -15C to bylo úžasné, zjištění přišlo až v teplé garáži kde rozmrzla voda v trubkách a nádrži a my na sebe koukali, že najednou vše funguje ...
Netankoval jsi u nějaké značkové benzínky ? Kde rádi přidávají vodu do benzínu ?
Nebo pak čerpadlo ? Zjisti si které je relé od čerpadla a pak jdi od pojistek po relé až k čerpadlu zda funguje ...
Pak laborovat zda nějaké čidlo neodešlo jak tady píše...
Pokud je diagnostika čistá vypadá to na čerpadlo nebo vodu v něm či nějakej zkrat na místě kde by to člověk nečekal.
Mrkni na svíčky zda hážou jiskru a palivo zda jde do válců to je základ....
Napsal: pát 25.01.2013 16:21
od code
Takže jsem zkoušel čerpadlo a při startování netlačí benál, takže je to jasný.
Jdu shánět nějaké jeté čerpadlo, nevít jestli je pro všechny benzínové šestiválce stejný? Nebude problém to vyměnit, když mám v nádrží kolem 60 litrů?
Napsal: pát 25.01.2013 19:24
od Filozof
code píše:Takže jsem zkoušel čerpadlo a při startování netlačí benál, takže je to jasný.
Jdu shánět nějaké jeté čerpadlo, nevít jestli je pro všechny benzínové šestiválce stejný? Nebude problém to vyměnit, když mám v nádrží kolem 60 litrů?
je to stejné na všechny R6 koupíš za ccA dva litry kdekoliv ... blbost kupovat originál totiž stojí asi 12tisic... prostě vatu...
třeba zde ...
http://autodily.mjauto.cz/bmw/5-e39/528 ... 80129.html
se dívám do náhradních dílu a ještě tam vidím předběžné čerpadlo ...tak jsem z toho jelej nemá dvě čerpadla 528i ? To je nějaká blbost ne ?
Napsal: stř 30.01.2013 12:42
od code
Tak to bylo opravdu čerpadlem, výměna šla pěkně, jen ta finální vrchní krytka s gumovým těsněním tam nešla moc nasadit (video čas 2:57).
Čerpadlo, který tam bylo bylo nějaky no-name, koupil jsem za 500,- Kč starý origo bmw a frčí

.
Koupil jsem ho tu -
http://www.bmw-nd.cz/ , doporučuju

Napsal: stř 30.01.2013 13:24
od darklord
No a uz teraz hadam budes vediet ze u toho posraneho Unicornu nemas tankovat. Na to nechcela ist ani skodovka.
Napsal: stř 30.01.2013 13:29
od code
Filozof píše:...startovalo ale nechytlo....
Víš co to bylo ... ? Sračka voda a humus z benzínky SHELL tady ve Vyškově ...
.
To: darklord, čili je to jedno, Opel, Ford, Fiat i Mazda na to jezdili, tak by v tom byl čert aby na to nejezdilo BMW.
Napsal: stř 30.01.2013 13:52
od fornax
Jednou jsem v Brně na vídeňské natankoval u Unicornu naftu do svýho starýho tds a po 5km začalo škubat projel jsem takhle celý čechy a při cestě zpět jsem natankoval u Měřína na Shelce a pak to teprve přestalo.

Napsal: stř 30.01.2013 13:58
od darklord
Ja mam tu samu skusenost s autom u ktoreho som si myslel ze je mu uplne jedno aky benzin do neho clovek naleje. Ale zjavne som sa mylil. Unicorn na vinohradoch je holt pumpa n ktoru uz nepojdem ani pre cigara. Asi pravom dostavaju pravidelne pokuty za kvalitu.
Napsal: stř 30.01.2013 14:03
od code
Napsal: stř 30.01.2013 15:51
od Filozof
vidíte a já bral na SHELL a byla to sračka s vodou ..prostě zamrzlo čerpadlo ....
a rozmrzlo až když jsme auto dali na pár dní do teplé garáže .... a vysáli vodu s benzínem ....
Napsal: stř 30.01.2013 15:55
od code
Filozof: Taky si nedělám naděje, že by nějaká značka benzínky výrazně horší nebo lepší..
Jinak je možný, že se mně zdá, že ot auto jede lípo po výměně čerpadla, nebo je to tím, že jsem jezdil s 44kw?

Napsal: stř 30.01.2013 16:00
od zverbo
Raz som koupil na ND 523i v lete stym ze zdochol motor a je zly taka bola aj cena, ale doma po diagnostike sice nic a hovorim si vymenim cerpadlo a uvidime, ked som kukol do nadrze uff vsetko mozne tam bolo len benzin nie, vymenil som nadrz, /inak velmi nadherna robota/ cerpadlo a filter a auto maka dodnes, majitelovy som poslal 10kč a povedal som co sa stalo, sice dost zurila le co už zivot je boj a ani za tych 10 nepodakoval.
Takze cerpadlo je svina skor su svine ty co manipuluju z benzinom. Ja tankujem vervu už asi od roku 2006 a spokojnost.
OTAZKA:
Inak by ma zaujimalo preco na Norskom benzine spravim cca o 100km viac ako na ceskom benzine? a to norsko mesto kde je spotreba vedsia a cechy dialnica kde je spotreba mensia.
HMM preco?
Napsal: stř 30.01.2013 17:08
od Filozof
zverbo píše:Raz som koupil na ND 523i v lete stym ze zdochol motor a je zly taka bola aj cena, ale doma po diagnostike sice nic a hovorim si vymenim cerpadlo a uvidime, ked som kukol do nadrze uff vsetko mozne tam bolo len benzin nie, vymenil som nadrz, /inak velmi nadherna robota/ cerpadlo a filter a auto maka dodnes, majitelovy som poslal 10kč a povedal som co sa stalo, sice dost zurila le co už zivot je boj a ani za tych 10 nepodakoval.
Takze cerpadlo je svina skor su svine ty co manipuluju z benzinom. Ja tankujem vervu už asi od roku 2006 a spokojnost.
OTAZKA:
Inak by ma zaujimalo preco na Norskom benzine spravim cca o 100km viac ako na ceskom benzine? a to norsko mesto kde je spotreba vedsia a cechy dialnica kde je spotreba mensia.
HMM preco?
vtip je v tom že máme tak rozbité dálnice že většinu energie se ztratí ve výmolech a dírách, auto dribluje po naší vozovce jako basketbalový míč na hřišti...místo aby energii věnovalo směrem dopředu hodně se jí ztratí na rozbité silnici ... no ale to je jen minimum......
horší to je ovšem s našimi zlodějskými praktikami všechno rozkrádat, odrbat a vytunelovat ... Hlavně ti co čuchli špinavým penězum...
a já tak propagoval VERVU jak jsou úžasní a oni udělají tohle....
už nevěřím ničemu....
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... -do-tydne/
Napsal: stř 30.01.2013 18:47
od mario42
Teorie o závislosti kvality paliva na životnost podávacího čerpadla vypadá logicky, ale problém bude spíš v kvalitě čerpadla. Když pominu, že mi vloni odešlo na jedné frenventované křižovatce a já následně ochromil dopravu krajského města na dvě hodiny (než přijel odtah), tak určitě stojí za pozornost to, že v autorizáku nově naistalované čerpodlo vydrželo asi dva týdny. Hned od počátku se hlásilo kňouravým zvukem a pak začlo vynechávat. Takže znovu servis a vyreklamovali to. Takže jsem dostal třetí ...