Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.01.2013 13:29
od Noaen
Zdravim Panove

muj palubni pc mi hlasi chybu Einspritzanlage coz ze nastala chybe ve vstrikovaci jednotce.Auto s touhle chybou je schopne jezdit,co jsem dohledal na nejakem foru tak psali ze ted jezdi v nouzovem rezimu a tudiz ani nema ten vykon jake by melo mit, coz pocituju jelikoz to vubec netahne.
Znamy co ma tdso v oplu mi tvrdil, ze mi odesel ridici vstrik.Pozna to pry podle zvuku, ze to zvoni jako prase.Snad to tedy neni vstrikovaci cerpaldo, ale to bych poznal pry na uniku nafty,motor by nedrzel otacky, cukalo by to.
Proto jsem byl auto napichnou na diagnostiku, na které jsem zjistil nemilou vec a to ze se nelze spojit s RJ motoru :( diagnostika se spoji s ABS i klimou ale s motorem ne a ne spojit. Takze nemuzu presne kontatovat poruchu,coz je problem a proto Vas zadam o rady.Zapojeni diagnostiky musi byt spravne kdyzz to komunikuje s ostanima jednotkama, ale proc ne s tou motorovu?
Tak kde muze byt chyba, ze by v zasuvkove skřini?Nemohl by nekdo vyfotit tu svoji?Mechanik mi tvrdil ze tam chybi nejake piny?Pri diagnostice se vybirala 20 pin zasuvka.Loni v srpnu tam nechal predchozi majitel chipnout auto na 127kW, tak ze by udelali neco spatne pri tom meneni chipu?Slo by vymenit ridici jednotku za jinou a zkusit napichnout znovu?
Prosim poradte.Vim ze opravy tech rj a veci kolem elektriky jsou dost finančně nakladne.

Napsal: stř 23.01.2013 17:48
od kubito
v te zasuvce nejsou vsechny piny obsazeny. stejne k diagnostice staci poue tri piny aby to komunikovalo.

Jakou diag jste pouzily?

Napsal: stř 23.01.2013 20:41
od beny-maser
osobně bych vyzkoušel jinou diagnostiku,jinak je to prý celkem běžná věc že jednotka nekomunikuje mě na e34 pro změnu nekomunikovala jednotka na pytle,jinou ŘJ seženeš bezproblému zde v inzerci kolem 1tis kč.

Napsal: čtv 24.01.2013 12:59
od Noaen
bylo to napojeno pres diagnostiku Bosh kts 570
no a kdybych teda vymenil tu RJ tak bych ale musel v ni preletovat nejaky spoj kvuli imobilizeru , aspon mi to tvrdil autoelektrikar

Napsal: čtv 24.01.2013 13:12
od kubito
to je zajimave ja svou kts jsem nemel problemy asi s jednim bmw. podle me vymena rj nepomuze nebude to primo v ni.

Napsal: čtv 24.01.2013 13:51
od Noaen
tak v cem muze byt zdrada? kdyz ne v te zasuvkove skrini, diagnostika komunikuje s jinacima jednotkama ale ne s motorovou? v tom aute je meneny motor, tak je mozne ze treba neco nezapojili a proto to nekomunikuje? od motoru vede svazek 3 kabliku a jeden z nich neni zapojen a nwm kde prijde, sundal jsem sani abych se podival kde ho zapojit a nemuzu na to prijt.zkusim ho vyfotit

Napsal: čtv 24.01.2013 19:07
od Lucifer
Zkus sehnat někoho s starým počítačem kde je COM port fyzicky. Tam nainstalovat i třeba jen inpu a zkusit to. Jinak co je to za rok ? Zjistím ti čísla a barvy drátů popřípadě pošlu schémata aby sis mohl prozvánečkou zjistit jestli jsou diagnostický linky dovedený na jednotku.

Napsal: čtv 24.01.2013 21:20
od Noaen
je to 96
pockej tak jestli te dobre chapu, potrebuju sehnat starsi software s portem?
nainstalovat ipnu?
jinak ti budu vdečny za ty schemata :)

Napsal: čtv 24.01.2013 22:55
od Lucifer
No začal bych tím odkud jsi na klubu tu pár lidí je kteří mají diagnostiky na starší auta ;)

Zítra se ti na to mrknu :wink:

Napsal: pát 25.01.2013 00:44
od Noaen
Jsem z Severni Moravy, konkretne Frýdek-Místek.
Muze mit vliv na to ze tam byl meneny motor?
Na te diagnostice mi to napichl ted nwm jestli pres 2-3 piny v diagnostic skrini.Jeste jsem chtel zajet do jednoho servisu a ten snad mi tvrdil ze ma prechodku na tu kulatou zasuv skrin co tam je.

Napsal: pát 25.01.2013 02:56
od darklord
Holt potrebujes ADSko, s OBD ti motor nenapichne. Hadam sa najde niekto v okoli kto ti s tym poradi. Keby nie tak pridi do brna a pozerem sa na to.