Stránka 1 z 1
Napsal: stř 23.01.2013 10:23
od VencaKonopnik
Čaute, objevil se mi problém, nevím, zda je malý nebo velký a jaké může napáchat škody. Mám úplně zrezlou nádobku + vodu v chladiči (viz. foto). Chtěl bych se zeptat, co s tím a jestli to dokážu dát do kupy sám - vylejt vodu, nějak vyčistit nebo něčim prolejt a pak jen nalít směs + vodu a hotovo nebo je v tom nějaký háček? Nerad bych něco zvoral, tak se raději zeptám. Nikde ve fóru jsem nenašel postup při výměně, tak proto zde píši.
Napsal: stř 23.01.2013 15:07
od e155
Nechci strašit, ale nevypadá takhle olej ve vodě?
Napsal: stř 23.01.2013 15:10
od VencaKonopnik
Já právě netušim, ale doufám, že je to jen rez.

Každopádně, co teď s tim?

Napsal: stř 23.01.2013 16:37
od bibikuba
Na olej ve vodě to vypadá moc světle,jak píšeš vypadá to jako rez,asi někdo nalil obyč vodu,stálo to dlouho nebo podobně.....vypustit,propláchnout,nalít nemrzku s destilkou-jiná rada asi neni..Pak uvidíš..Každopádně pokud je to jen zrzavá voda a několikrát to vypláchneš tak toho sajrajtu se těžko zbavuje

u tds je to ale zrádný,budeš muset určit jestli to je opravdu rez či začínající mastnota od oleje z motoru.
Napsal: stř 23.01.2013 17:03
od pavilion6
a nehazel jsi nahodou do chladice tu sracku na utesneni chladiciho okruhu?
ale rekl bych ze to vypada na olej...

Napsal: stř 23.01.2013 17:11
od kubito
olej ve vode :/ nema tam co zreznout natolik aby takhle vypadala chladici kapalina....
Napsal: stř 23.01.2013 19:14
od VencaKonopnik
Já to takhle už koupil.

Takže co teď s tim? Je to velkej a finančně náročnej průser, jestliže se tam fakt dostal olej? Mám tam více nedostatků a chyb, takže nevím, co dřív. Přispívat a prosit o rady tu budu asi často.

Napsal: stř 23.01.2013 19:28
od mex
Ahoj.Mám taky TDSko.Nedávno(cca rok) jsem měnil vodní čerpadlo.A když jsem vypouštěl chlad.kap,tak vypada přesně jako ta tvoje.Změřil jsem ji,jestli je mrazuvzdorná...Byla,tak jsem jí tam nalil zpátky,nebyl důvod jí tam nevrátit!A ty keci tady jako olej ve vodě prosim tě IGNORUJ

Asi neviděl nikdy jak vypadá chlad. kap + expanzka když je olej ve vodě...Tohle je romál narezivělá chlad.kap.Nic špatného,ale jestli chceš klidně si jí nech vyměnit,ale rozhodně to není žádný problém!!!!!!!!
Napsal: stř 23.01.2013 19:37
od VencaKonopnik
Tak to jsi mě dost uklidnil. Mrazuvzdorný to mám každopádně taky, takže alespoň jedna věc prozatím vyřešena a můžu řešit důležitější věci, jako například vybitou baterii.

Díky moc!
Mimochodem, když už jsme u toho chladiče, neznáte někdo odpověď na můj příspěvek zde?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Je dost možný, že to s tou vodou souvisí.
Napsal: stř 23.01.2013 19:48
od mex
Piču s vodou souvisí:D Tu hadičku zastrč jako-by do blatníku a nech jí volně a neucpávej.To tam je shválně.Třeby kdyby si tam dal hodně chladičky,nebo kdyby to vařilo,to je ok.Tvůj problém je v termostatu...Měl jsem to taky.Když jsem měl auto ohřáté a najel na dálnici tak teplota spadla,termostat byl furt otevřený,zasekává se.Jeden tady mám.A klidně ti ho vyměnim,jestli jsi teda z Prahy:) ?
Napsal: stř 23.01.2013 20:04
od VencaKonopnik
To by bylo skvělý! Z Prahy nejsem, ale koncem týdne tam možná pojedu, takže se můžeme domluvit. Více teda do SZ.

Napsal: stř 23.01.2013 20:13
od beny-maser
bych chtěl vidět jak na tds budeš mít žlutej olej
myslím si že by jsi mělo hodně lidí alespoň trochu zamyslet než něco napíšou jako "dobrou" radu.
Vyměň termostat a najdi co ti žere proud, já jsem na e34 měl třeba vadné budíky, jinak ježek topení je taky dost častý problém s odběrem
Napsal: stř 23.01.2013 20:18
od VencaKonopnik
Termostat teda určitě vyměním.

Měl bych mít v hajzlu jen baterku, už když jsem byl dělat technickou, tak řikali, že mám špatnou baterku. Já to pořád nechával bejt a teď v těch mrazech jsem to už nenakopnul. Pak jsem se rozhodl zkontrolovat baterku a musel jsem dolít skoro 2 litry destilky, takže byla dá se říct na suchu. Přes kabely nastartuju. Ještě zkusím dobít baterku a uvidím, jestli je to na novou nebo bude stačít to dolití + dobití.

Napsal: stř 23.01.2013 20:22
od mex
Třeba to koupil s mrtvou baterkou.A zimní starty,to musíš mít good batery:)Jasně,chce to nechat změřit odběr a popř.dobíjení...Joooo olej s TDS nejde dostat ani z rukou pomalu,tak si představuju jak by vypadala ta voda

To by byla Cocacola LighT

Napsal: stř 23.01.2013 20:25
od beny-maser
tak dva litry je opravdu hodně,pokud jsi jí právě naopak nepřelil,změř kolik ti to dobíjí,jestli to nedává moc,pokud je to nějaká stařešina tak jí můžeš projistotu vyměnit a nemusíš mít strach, že to budou vyhozené peníze.
Napsal: stř 23.01.2013 20:28
od mex
No jestli ta baterka má v prdeli životnost,tak jí neoživíš! Nejlépe jí nechat změřit měřákem na baterky,to ti ukáže životnost třeba 20% a nabitost třeba 50% tak to je v piči a ten přístroj ti napíše jestli je potřeba dobít nebo vyměnit.Takže ty potřebuješ aby ta baterka měla dobrou životnost popř. dobít.Ale jestli tam už je dlouho tak asi kup novou:)
Napsal: stř 23.01.2013 21:42
od VencaKonopnik
Dobře. Já bych řekl, že už dosloužila, je to originál BMW, takže si myslim, že je tam ještě z výroby, pokud ji nějakej Němec neměnil. Nechám teda změřit a uvidíme.

Napsal: ned 27.01.2013 23:12
od bawacek
uz jsi zjistil proc mas takovou barvu te vody?