Stránka 1 z 1
Napsal: úte 22.01.2013 22:44
od malas
Ahoj,stalo se mi to dnes ráno,jel jsem do mírného kopečku(na tempomat) a přidával jsem plyn pomocí ovladání na volantu,cca v sedmdesáti mi to najednou zdechlo,rozsvítili se kontrolky ale BC nic nehlásilo. Zajel jsem ke kraji,vyřadil a snažil se nastartovat,na poprve nic ale na podruhé chytla na drc. Než zajedu pozítří do servisu rád bych věděl zda se někomu nestalo něco podobného?(motor měl téměř provozní teplotu cca 70-80 stupňů,měl jsem ujeto cca 10km)Myslel jsem jestli to nemohla být zamrzlá nafta,ale tu aditivuju Vifem a myslím že bylo dost málo pod nulou cca -7???
A ještě druhá věc,při couvání na parkovišti mi ztuhnul brzdový pedál,a to tak že jsem málem nezabrzdil. Stalo se dvakrát,po asi 8 hodinovém stání vše zas v normálu.Jen doplním že posilovač zamrzlý není,to už mám vyřešené a ráno auto normal brzdilo(nová brzdovka). Stalo se vždy při couvání.
Díky všem za postřehy a rady
Napsal: stř 23.01.2013 10:43
od malas
nikdo nic???
Napsal: stř 23.01.2013 11:19
od e155
Chce to diagnostiku. Mé auto chcípalo a nestartovalo při vadném čidle vačky.
Napsal: stř 23.01.2013 11:22
od malas
já vím,je mi to jasný,jde mi o to zda s autem můžu jezdit,aby mě nikde nenechalo.Jinak dignostika bude až v pondělí,mechanici jsou na horách.
Napsal: stř 23.01.2013 11:43
od jararak
vakuova pumpa? je mozne ze odisla a tym padom nejak zle pretocila klapky na turbe, tie to zavrely, ak mas este aj swirl flaps, je mozne ze uzavrelo aj tie, preveril by som tieto alternativy.
Napsal: stř 23.01.2013 11:51
od malas
Klapky v sání nejsou,to bylo první co jsem zjištťoval. Myslíš že ta vakuová pumpa odstaví celej motor? Jak jsem pak nastartoval tak auto normál jezdilo,dojel jsem do práce i z práce bez problému.
Napsal: stř 23.01.2013 16:47
od bibikuba
nemáš náhodou málo ropy v nádrži-pod 15 litrů

Hádám že jo a pokud ti to zhasne tak hned nastartuješ a jedeš bez problému dál

pokud dotankuješ a vyzkoušíš bude to fungovat...
Napsal: stř 23.01.2013 17:29
od kubito
vakuova punpa by to hned cele neodstavila. Ja sem to zamerne zkousel nadrz vyjet uplne do sucha protoze jsem vse cistil a daval nove cerpadla atd... ale nikdy me to nic neudelalo to ze se rika ze by se nemelo moc jezdit pod 15 litru v nadrzi je blbost...
Ze jsi nemohl nastartovat muze to mit nekolik pricin:
ciidlo vacky
regulator na VTC
netesnost vedeni
cerpadlo pod ridicem
atd atd....
ale je to divne kdyz ti to zdechlo v zatahu me se to jednou stalo ale to se stalo v plnem zatahu (4300 ot) a to bylo tim ze jsem mel KO regulator na VTC a nemel jsem naftu.
klapky v sani i kdyby jsi je mel tak to neodstavi po vyjmuti v jizdnich vlastnostech nepoznas skoro zadny rozdil....
Napsal: stř 23.01.2013 17:31
od malas
no je pravda že včera mi to ukazovalo něco okolo 15 litrů nafty a pak jsem na podruhé nastartoval a normálně odjel do rachoty. Odpol jsem zase normálně dojel domů. A když to bude tak jak píšeš tak to znamená co????
Napsal: stř 23.01.2013 17:33
od malas
málo nafty v nádrži mi příjde taky jako blbost,minulý měsíc jsem na žebravý oko dojel krásně k pumpě,dojezd hlásil cca15 km
Napsal: stř 23.01.2013 17:41
od kubito
malo nafty to nevadi ja sem mel dojezd nula a porad jsem jel bez problemu...
az udelas diag budes chytrejsi muze to byt hodne veci a nubudu te tady nicim strasit.
Napsal: stř 23.01.2013 23:30
od bibikuba
myslím že je problém v přečerpávání

neni to blbost ale poznatek

taky vyjedu nádrž do rezervy-při normální jízdě..Pokud tomu opravdu nasypeš a máš cca kolem deset litrů tak to prostě zhasne.Netvrdím že je to tvůj problém ale chtěl jsi zkušenosti s problémem zhasínání motoru při zátahu

Vyzkoušíš snadno-nech si cca kolem deset litrů ropy v bandě a nasypej mu ve vysokých otáčkách -vymeteš pavučiny a zjistíš jestli máš stejnej problém,dobrý je třeba i při vyjíždění z kulatáku nebo v prudší zatáčce mu dát plný otáčky-pokud motor zhasne Bingo

pak natankuj a vyzkoušej to samé,uvidíš že to neudělá...Než jsem na to přišel bál jsem se předjíždět,ted už předjíždím jen pokud je dost ropy a zatim to neřeším

Jak jsem ale psal nemusíš mít stejnej problém,hodně zdaru...

Napsal: čtv 24.01.2013 16:15
od malas
To bibikuba:
Díky za názor ,ale myslím si že to můj případ nebude,tohle se mi stalo sice při zátěži,ale né při plné zátěži. Měl jsem okolo 2tisíc otáček a zrychloval jsem plynule,né z cihlou na plynu
Co ty brzdy napadá někoho něco????

Napsal: čtv 24.01.2013 22:00
od slajch
Mě ten brzdovej pedál taky zlobí, mám tam cca měsíc novou brzdovku a stejně mi to vždy po pár dnech co to stojí na mraze uplne ztuhne a trvá dost dlouho než se to rozhejbe. Do tý doby to skoro nebrzdí. Mám tam cca 25000 km nové komplet kotouče i desky, vše ATE. Obávám se, že to bude něco ohledně brzdnýho válce, nemáte s tím někdo zkušenost? Je to E39 530 touring slabší verze.
Napsal: čtv 24.01.2013 22:40
od malas
To: slajch
Jsem na tom stejně jak ty,mám měsíc a půl starou brzdovku a ve předu desky s kotoučema taky ATE. Když mi dělali ty desky s brzdovkou tak mi mechanik vyprazdňoval ten posilovač,říkal že v něm bylo cca 2litry vody,podle mě se tam ale voda zase dostala,nebo tam je nějakej trošek a zamrzá to když dost mrzne,nebo je ten posilovač už total vyrezlej

Napsal: čtv 24.01.2013 22:53
od slajch
díky za info, netušil jsem že se tam může dostat voda - vypadá to ale přesně tak. Nechám to zkouknout a dám vědět.
Napsal: čtv 24.01.2013 23:38
od malas
Napsal: pon 28.01.2013 14:09
od malas
Tak problém se zdechnutím za jízdy vyřešen,je to palivová pumpa pod řidičem.....

hlásí se o výměnu,proto jsem ještě vesele dál jezdil,příště by mě už nechala stát na místě.
Řešeno zde:http://www.servisbmw.cz/[/url] Zítra si jdu pro auto,tak hodím i recenzi
