Stránka 1 z 5

Napsal: úte 22.01.2013 11:24
od DaweTDS
Vím,že už je tady toho dost napsáno a proto se zeptám jen jestli je tady někdo ,kdo to turbo měnil a vytahoval to vrchem (bez sundání ventilovýho víka) a kde nezavazeli hadice od klimy.
Nebo je to pravidlem,že ty hadice zavazí a musí se vypustit klima a oddělat hadice.
Pokud ta klima opravdu zavazí,tak co se musí oddělat ,aby to mohlo jít spodem.
Vyčetl jsem snad něco o stabilizátorech,svěšení motoru atd,ale je to takový všechno chaotický a jeden píše to a druhý zase tohle..
Díky za info.
p.s. Chystám se dát jiné turbo a tak to svoje bude na prodej. 100% stav.

Napsal: úte 22.01.2013 11:52
od rooc
proč měníš turbo.., co je 100%...? to nějak nechápu

Napsal: úte 22.01.2013 11:54
od VRsix
bude davat asi vetsi

Napsal: úte 22.01.2013 12:37
od DaweTDS
VRsix píše:bude davat asi vetsi


Tak tak. Přijde tam 2260 z E60.

Napsal: úte 22.01.2013 12:42
od Vesa88
Jak je to pak vykonove? A jde to bez uprav nebo co je potreba upravit? :)

Napsal: úte 22.01.2013 13:01
od DaweTDS
Vesa88 píše:Jak je to pak vykonove? A jde to bez uprav nebo co je potreba upravit? :)

pár blbostí + čip.
Výkonově to půjde kolem 280ps ,ale já chci 250ps z ohledem na spojku a ostatní věci.

Napsal: úte 22.01.2013 13:11
od Vesa88
To je celkem slusne a vypada to ze smysluplne...skoda ze mam automat, ten by to uz asi chudak nerozdychal :)

Napsal: úte 22.01.2013 13:16
od DaweTDS
Vesa88 píše:To je celkem slusne a vypada to ze smysluplne...skoda ze mam automat, ten by to uz asi chudak nerozdychal :)


No to asi jo...ikdyž :D ta 2260 bude mít ještě lepší spodek jako origo turbo a nahoře dodá dost vzduchu ,aby to jelo.
No a k tomu přehození? vytahoval už to někdo? vrchem nebo spodem?

Napsal: úte 22.01.2013 22:31
od suchos
Ja se taky chystam na vyndani turba, pac ho mam v kopru, vidim to, ze pujde snad horem vytahnout, musi! Kolik penez by jsi chtel za to tvoje turbo? Kolik ma namotano?

Napsal: úte 22.01.2013 23:36
od DaweTDS
suchos píše:Ja se taky chystam na vyndani turba, pac ho mam v kopru, vidim to, ze pujde snad horem vytahnout, musi! Kolik penez by jsi chtel za to tvoje turbo? Kolik ma namotano?

No já se zatím poptával i jinde a prý je to lepší spodem.Jen se povolí stabilák a posune se dopředu...Ještě na to budu muset kouknout.
Pokud vše půjde dobře,tak bych ho chtěl přehodit teť v sobotu a jestli se bude 2260 chovat,tak jak myslím,tak bych to svoje za 5-6tis prodal.
Najeto mám 193000,ale podle dia je tam 323000. Auto je z itálie a tak už asi bylo i měněno.

Napsal: stř 23.01.2013 01:04
od all
Jde to vrchem bez sundání víka. Nemusej se demontovat trubky klimy.
jediné co mi moc nejde (trvá to dlouho) povolit matice na výfuku :-D to je ojeb.

Napsal: stř 23.01.2013 02:27
od triogenn
Tak jak to dopadlo?Plánuji podobnou úpravu na mé 525d (130kw),ale zatím nevím jaké turbo by bylo nejvhodnejší pro použití.Má někdo přehled o označeních fénů v jednotlivých motorizacích?Píšeš o turbu 2260 to je turbo z e60 je to tak?

Napsal: stř 23.01.2013 09:50
od DaweTDS
all píše:Jde to vrchem bez sundání víka. Nemusej se demontovat trubky klimy.
jediné co mi moc nejde (trvá to dlouho) povolit matice na výfuku :-D to je ojeb.


No já mám i zvedák a tak jsem si říkal,že výfuk sundám spodem a turbo se uvidí.Prostě nechci hrabat do klimy.Pokud to jde,tak by to bylo super.

Napsal: stř 23.01.2013 09:57
od DaweTDS
triogenn píše:Tak jak to dopadlo?Plánuji podobnou úpravu na mé 525d (130kw),ale zatím nevím jaké turbo by bylo nejvhodnejší pro použití.Má někdo přehled o označeních fénů v jednotlivých motorizacích?Píšeš o turbu 2260 to je turbo z e60 je to tak?


Na 525d je pravděpodobně GT2052 a nebo 2056V. Tam je potenciál kolem 200ps.
Záleží jakej chceš výkon... Ta 2260 je z modelu E60 a je to ještě s podtlakovou ovládací baňkou.Další už to měli řešené elektricky.
Já ho měl na Omeze 2,5TD a tam přestal mazat motor,tak jsem si turbo skoval a teť je jak najitý :D proto ho tam dám.
Musí se jen vyměnit čidlo tlaku,aby to mohlo tlačit 1,5-1,6baru a nepadalo to do nouzáku a ještě upravit jednotku.
Tak uvidíme co z toho vypadne.

Napsal: stř 23.01.2013 11:55
od jararak
chalani ako sa potom sprava 2260 v mestkej prevadzke? nieje tam velka turbo diera? alebo ako je to turbo riesene? ma lepsi spodok aj vrch? ake upravy sa tam este robia? davate tam downpipe? IC sa pouziva z coho? pravdepodobne nesadne kus za kus. Neblbne potom MAF?

inac k povodnej otazke, odpojit stabik, prvy diel vyfuku von, za nim turbo. vrchom sa mi to nepodarilo, tocil som s nim ako s jezkom v klietke a aj tak nic.

Napsal: stř 23.01.2013 12:19
od DaweTDS
jararak píše:chalani ako sa potom sprava 2260 v mestkej prevadzke? nieje tam velka turbo diera? alebo ako je to turbo riesene? ma lepsi spodok aj vrch? ake upravy sa tam este robia? davate tam downpipe? IC sa pouziva z coho? pravdepodobne nesadne kus za kus. Neblbne potom MAF?

inac k povodnej otazke, odpojit stabik, prvy diel vyfuku von, za nim turbo. vrchom sa mi to nepodarilo, tocil som s nim ako s jezkom v klietke a aj tak nic.

Když jsem měl turbo z E39 530d (GT2556V) na Opel omega 2,5td (bmw motor),tak byl celkem blbej spodek.Plnej tlak (1,7baru) byl kolem 2500ot a když jsem tam dal GT2260V, tak spodek se o dost zlepšil a už v 2000 to tlačilo 2 bary.Má menší výfukovku (= lepší náběh) a větší kompresor (= lepší vrch). Tím usuzuju,že to bude teť pro mou E39tku lepší.
IC řešit nebudu. downpipe nevím co je a MAF je myslím váha ne?
Funguje to a je to vyzkoušený jen výměna turba a čidla tlaku a čip.
Když čiper ubere na spodku,tak vydrží i spojka.Jinak vše série.
Spojka chodí do kopru až přes 280ps a tak já jít nechci.Jak už jsem psal,že chci kolem 250ps.

Napsal: stř 23.01.2013 15:12
od jararak
downpipe je prakticky potrubie od turba s minimalnymi zahybmi bez katov - tzv decat. vyhoda je ta, lebo seriovo ma 530d strasne blbo vyrieseny kat, je tam rozdvojka kde sa potrubie deli na 2 male rurky a hned zatym tie velke nechutne katy.

Napsal: stř 23.01.2013 15:52
od DaweTDS
jararak píše:downpipe je prakticky potrubie od turba s minimalnymi zahybmi bez katov - tzv decat. vyhoda je ta, lebo seriovo ma 530d strasne blbo vyrieseny kat, je tam rozdvojka kde sa potrubie deli na 2 male rurky a hned zatym tie velke nechutne katy.


Katy půjdou pryč. Ještě nevím jestli je jen vybouchám a obal zachovám a nebo nahradím trubkou,ale pryč půjdou určitě.

Napsal: stř 23.01.2013 16:54
od cmelak
Když jsem měnil turbo já na své E39 530D, vyndal jsem ho vrchem ale odpojil jsem hadici od klimy, stejně jsem to chtěl naplnit znovu, byl to sice taky ježek v kleci ale podle mě nejrychlejší způsob, pokuď ti nezáleží na klimě.

Napsal: stř 23.01.2013 18:12
od DaweTDS
cmelak píše:Když jsem měnil turbo já na své E39 530D, vyndal jsem ho vrchem ale odpojil jsem hadici od klimy, stejně jsem to chtěl naplnit znovu, byl to sice taky ježek v kleci ale podle mě nejrychlejší způsob, pokuď ti nezáleží na klimě.

To právě záleží..mě funguje a tak bych do toho nechytal.
Je zajímaví,jak to někomu vrchem jde a někomu ne :D já to hodím zítra na zvedák a kouknu to zespodu,kolik je tam místa.