Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.01.2013 14:36
od palkos10
Jednoho dne ráno se mi stalo, že mi nešlo zamknout auto dálkou, tak jsem si řekl je potřeba vyměnit baterku..ten den večer se mi stalo asi 2x, že při startu se mi motor točil ale prostě ne a ne chytnout, tak jsem si myslel že by to mohlo být imobilizérem, když jsem měl problém i ráno s tim klíčem. Doteď jezdím na náhr.klíč bez dálky, ale taky se mi párkrát stane, že to prostě nechytne. Žhavící svíčky mám nové a v -20 mi to auto chytalo krásně a do dne kdy jsem nemohl zakmnout auto dálkou, a nezní to tak, že to nechce chytnout kvůli žhavení, motor se točí jak blázen ale prostě žádnej impuls na chytnutí...chci se zeptat nesetkal se s tím už někdo? Myslel jsem si, že vyměním baterku v klíči a bude to ok, ale když mi to dělá i s náhr. kde baterka není... mám 525D E39 r.v.2000 díky moc za veškerou pomoc
Napsal: pát 11.01.2013 14:46
od Miguel
Co se děje zjistíš na diagnostice. Baterka v klíči je pouze na centrální zamykání. Pokud točí a nechytne může to bejt od vstřiku až po nějaké čidlo.
Napsal: pát 11.01.2013 14:53
od palkos10
co imobilizér? neví někdo kde přesně je a jestli on nezabraňuje blokaci natočení?
Napsal: pát 11.01.2013 15:05
od Miguel
se špatným immo by ti ani netočil startér, ale pokud se v tom chceš hrabat zbytečně tak jednotka EWS je pod kastlíčkem jak je diagnostická zásuvka.
Napsal: pát 11.01.2013 15:09
od palkos10
no známý mechanik mi to chtěl napíchnout jednou na comp a nemohl najít konektor nic, takže taky hádanka docela u mýho auta..aby jsme to na tu diagnostiku vůbec dostali

Napsal: pát 11.01.2013 15:12
od butthead740
palkos10 píše:no známý mechanik mi to chtěl napíchnout jednou na comp a nemohl najít konektor nic, takže taky hádanka docela u mýho auta..aby jsme to na tu diagnostiku vůbec dostali

copa mas za auto ?
Napsal: pát 11.01.2013 15:20
od Fx
Baterka v klíči nemá s nastartováním nic společného. Pokud máš slabou baterku v autě nebo horší hlavní relé ŘJ motoru, potom je možné, že se rozhodil plovoucí kód mezi jednotkou imobilizéru a motoru. Potom jsou trvale zavřené vstřiky. Diagnostika ti to vypíše a pokud to daná diagnostika umí, jde to i napravit (ale příčinu problému to neřeší, jenom to napraví způsobenou škodu).
Diag. zásuvka je buď v motorovém prostoru (kulatá), nebo u řidiče v kastlíčku u levého kolena (OBD2).
Kdyby to bylo klíčem, tak to netočí startérem, takhle, pokud máš podezření na imobilizér, to může být leda ten rozhozený plovoucí kód. V r. 2000 byla v E39 jednotka EWS3 s plovoucím kódem, takže možné to je.
Napsal: pát 11.01.2013 15:21
od Miguel
tvůj rok 2000 může mít ještě kulatou 20PIN v motorovém prostoru a nebo v levo pod volantem v kastlíčku OBD2
Napsal: pát 11.01.2013 15:27
od palkos10
slabá baterka by také mohla být příčinou?
Napsal: pát 11.01.2013 15:29
od Fx
Mohla. Pokud je baterka OK, tak diagnostika, ale od někoho, kdo tomu rozumí... Člověk, který ani nenajde zásuvku, by ve mně moc důvěry nebudil.
Napsal: pát 11.01.2013 15:45
od palkos10
on dělá všechny auta, neni vyloženě jen na BMW a muj typ ještě neměl asi, on jí hledal v motoru i v kasliku ale nenašel jí..no díky za rady, povím mu kde to hledat, ale v motoru tam opravdu nic nemám, jedině tan kaslík u řidiče..zkusím vyměnit také baterku, ale podle mně kdyby byla vybitá baterka, tak mi problikává světlo a chytá mi to špatně ne? Mě to točí jak má, vše ok, jen to nechytne..až třeba na po 4..no díky chlapi zatím

Napsal: stř 16.01.2013 00:13
od Fx
Dopadlo to nějak?
Napsal: sob 19.01.2013 14:52
od palkos10
než jsem to stačil vyřešit, tak mi auto při otočení klíčkem místo startování jen problikává palubka a cvaká mi to, takže asi ta baterka

už jí mám venku teď jen zjistit jestli je špatná a nebo jen nějaký kontakt někde, myslel jsem že bych jí dolil třeba ale je bezúdržbová, takže se mi to asi nepovede