tá výmena reťazov vyjde trochu drahšie, 2reťaze, k tomu nové lišty z bmw, dokopy to stojí v pohode do 4000, lenže je to trochu zložitejšie, ide dole hlava, takže minimálne jeho zrovnanie, nové tesnenie hlavy, nové skrutky hlavy, sada tesnení na predok motora, + práca a zrazu si ďaleko ďaleko za 10tis.
teda videl som takých expertov čo len zhodia prsia a vymenia rozvody, a že po pol roku alebo roku začne valiť olej alebo voda von z motora to neriešia (tesnenie hlavy neleží len na bloku ale aj na prsiach a pri demontáži sa väčšinou poškodí, a silikon do motora nepatrí)
dobrá rada: daj si presne nastaviť vačku, a keď už budeš pri tom tak rovno skontrolovať predvstrek, a tú výmenu rozvodov posunieš o pár desiatok tis. km
môj tip: posunuté rozvody a výfukové ventily bijú do piestu, a vačka sa pretáča "nasilu", motor beží normálne ale počuť také nezdravé cvakanie-rachotenie z vrchu motora