Stránka 1 z 3
Napsal: úte 08.01.2013 22:43
od WITT
Zdravim
Predem se omlouvam, za zalozeni dalsiho tematu (v sekci X5 jsem zalozil neco podobneho).
Chci si koupit X5 E53, jenze po rozhlednuti jsem se postupem casu zakoukal do E60. Vim, ze ty auta jsou totalne jiny, a je to mensi ulet. X5 ma porad + v tom, ze kastle je poctiva plecharina. U E60 jsou to ruzne lehke slitiny hliniku, horciku a zinku tusim, take jsem se docetl, ze pripadne opravy po havarii jsou opravdu drahe ..
Proste za ty penize , co bych dal za X5 bych mohl mit novejsi moc hezkou petku.
Dotazy bych mel tedy nasledujici - servis oproti X5 - drazsi?
Kvalita zpracovani lepsi/horsi?
Bezpecnost oproti X5 ? Petka ma vice deformacnoch zon, ale oproti poctivemu plechu?
Servis? X5 se da u sikovneho mechanika, ale petka ? Moc elektroniky?
Napiste mi k tomu prosim svuj nazor, pripadne me varujte, reknete co bych mel vedet pred koupi ...
Xdrive by mozna byl ve vyberu, ale neni to podminka ..
Motorizace nejspis 3.0d
Na tu BEZPECNOST koukam hodne, silnice plna idiotu a preci jen v SUV se clovek citi bezpecneji .. ale opak muze byt pravdou a E60 muze byt bezpecnejsi?
Napsal: úte 08.01.2013 23:12
od rooc
Napsal: úte 08.01.2013 23:21
od WITT
Tak ze 7er je na servis nekde trosku jinde nez 5er vim, taky nejsem zadnej manazer, takze 7er by byla uz asi zbytecna, nehlede na to ze E60 se mi vzhledove libi mnohem vic - zlatej stred.
Napsal: úte 08.01.2013 23:22
od VRsix
bohuzel je to tak

presne tohle se za chvili dozvis
Ja bych vyzdvihnul to, ze e60 je o generaci dal, je to auto uplne nekde jinde.
Napsal: úte 08.01.2013 23:25
od Jendix
já bych se u X5 bál servisu, co jsem slyšel, je to ještě malinko horší než u 5er.. ale zase na druhou stranu znám člověka co koupil x5 s 400tkm a docela si to chválil..
ono je to taky že e53 je v podstatě e39, e60 je interierem taky o trochu jinde.. a ty různý slitiny hliníku apod. , já bych to neviděl tak negativně.. hlíník je u e60 střecha a díly na předku, zase třeba kapota nezačne hned tak reznout po sekancích od různých kamínků..
mě se třeba x53 dřív líbila taky.. dneska mi ale přijde taková trochu krabicoidní.. e70 vypadá líp, ale zase je to o trochu jinejch financích..
Napsal: úte 08.01.2013 23:35
od rooc
nej bude..., proje´d se v tom..., a uvidíš co tě víc chytne..., za mě.., nač si kupovat gazíka, když nejsem hajnej..., navíc ta x5 stejně nikm nevyjede...(zkušenosti z x6) co se bezpečí týče.., jak jsi psal v jiném vláknu.., mě střelila baba čelně v céčkovém mercedesu(tím jsem jel) ona nějakou 407...nebo co to bylo.., peugeot na sračku...urvané kola...atd..a ten mercedes šel i nastartovat..tu to bude podobné
Napsal: úte 08.01.2013 23:41
od VRsix
Co se tyce servisu, hlavne zalezi na tom, na jaky kus natrefis, jak byl servisovan a jak se s nim zachazelo.
Napsal: úte 08.01.2013 23:45
od rooc
[quote="WITT"]Tak ze 7er je na servis nekde trosku jinde nez 5er vim, taky nejsem žádnej manažer, takze 7er by byla uz asi zbytecna, nehlede na to ze E60 se mi vzhledove libi mnohem vic - zlatej stred.
to buď v klidu s tím manažerem...., to tady není větší polovina majitelů.., jen si na to hrajou

Napsal: úte 08.01.2013 23:49
od m.deejay
VRsix píše:Co se tyce servisu, hlavne zalezi na tom, na jaky kus natrefis, jak byl servisovan a jak se s nim zachazelo.
...přesně tak, moc bych se zajímal o předchozí servis-tzn chtěl bych vidět faktury, prostě doložit servis, protože to koupit např. s najetýma 180tis km a za cca 10-20tis km řešit dpf,turbo,sání,podvozek,žhavení,egr apod. není dokupy zrovna levný...
Napsal: úte 08.01.2013 23:54
od WITT
Presne o to jde .. do lesa sice obcas jezdim, propadl jsem hledani s detektorem, ale to se da poresit, do terenu nepotrebuju. A zase jezdit vetsinou mesto s X5 nebude asi sranda a prave mam tu myslenku jestli to neni zbytecnost. A taky jak pisete, 5er je novejsi, hezci, na tu dovolenou si s tim taky zajedu v pohode .. (o kombiku neuvazuji, ten se mi nelibi). Ale jak rikam, bezpecnost u me hraje velkou roli. A zase abych nekde nenabral srnu a pak nedal za opravu polovinu ceny auta. Asi by bylo nutne havarijko v tomhle pripade.
Vyhody ktere mam co se tyce servisu u 5er nevyuziji, u X5 bych to využil, elektroniky je mene a v pripade nejake kolize treba se zviretem by nebyl problem. U 5er jedine odborniky.
Napsal: stř 09.01.2013 00:03
od milannn
pocit větší bezpečnosti budeš mít určitě v X5, ale já to samé řešil nedávno... a uvědom si, že X5 je vyšší a težší, to znamená, že má delší brzdnou dráhu, v zatáčce má větší odstředivou sílu, takže nebude tak dobře sedět na silnici jako pětka. Takže z toho pohledu je pětka bezpečnější auto a když tě někdo sestřelí kamionem, tak je to stejně jedno:)))) jo a servis možná nebude drahší, ale opotřebení všech dílů, tj brzdy, tlumiče, desky je mnohem rychlejší...
ale jak tady zaznělo, jdi se v tom projet a co se ti bude líbit víc, tak to si kup.... já mám E61 a taky mi to je k hovnu, jsem sám s přítelkyní, předtím jsem měl E90 a zbalili jsme se všude v pohodě, ale prostě to auto se mi líbí, tak ho mám:)
Napsal: stř 09.01.2013 00:09
od m.deejay
WITT píše:Presne o to jde .. do lesa sice obcas jezdim, propadl jsem hledani s detektorem, ale to se da poresit, do terenu nepotrebuju. A zase jezdit vetsinou mesto s X5 nebude asi sranda a prave mam tu myslenku jestli to neni zbytecnost. A taky jak pisete, 5er je novejsi, hezci, na tu dovolenou si s tim taky zajedu v pohode .. (o kombiku neuvazuji, ten se mi nelibi). Ale jak rikam, bezpecnost u me hraje velkou roli. A zase abych nekde nenabral srnu a pak nedal za opravu polovinu ceny auta. Asi by bylo nutne havarijko v tomhle pripade.
Vyhody ktere mam co se tyce servisu u 5er nevyuziji, u X5 bych to využil, elektroniky je mene a v pripade nejake kolize treba se zviretem by nebyl problem. U 5er jedine odborniky.
...bezpečný to je :
http://www.autembezpecne.cz/cz/s58/c151 ... %282004%29
...sedan má kufr dost velkej-jeli jsme na dovolenou ve čtyřech a co se tam poskládalo jsem se až divil...na běžnej servis až tak odborník být nemusí...pokud se jen "otlučou" plechy, tak to je ještě v pohodě-díly se dají sehnat za dost dobrý peníze, v tom bych neviděl až takový rozdíl oproti jiným autům,horší je když se hnou víc nosníky,tam už je horší oprava a to nezvládne kdejakej klempíř...
Napsal: stř 09.01.2013 12:13
od speedfred
tak momentálne mám e61 525d a pred ní som mal e53 4,4+ LPG
povedal by som na servis to je cca rovnaké,ale e61 sedí na ceste ako pribitá(mám DD) a to je neskutočný rozdiel.5er lepšie brzdí a zatáča,ale to je asi váhou. V 5er mám výbavu ktorá sa do X5 ani nedávala, a chlapi vravia,že v 5er je vzadu viac miesta,alebo sa im tam aspon lepšie sedí.
Kufor tragický u oboch.
X5 bola tvrdšia,vyššia celková váha, ale super rozhlad do strán (super spetné zrk.) a pocit bezpečia.
Za X5 sa otočím vždy a kludne by som sa k nej vrátil,ale už iba po FL.
Napsal: stř 09.01.2013 12:49
od WITT
speedfred: Diky moc za postreh .. Asi budu muset vyzkouset jedno na nejakej cas, a kdyztak po case vymenit.
Napsal: stř 09.01.2013 12:53
od VRsix
E60

Napsal: stř 09.01.2013 15:07
od JaraX
vím že to hromada pětkařů nemužu připustit ale E65 má nižší naklady jako E60 a tak to prostě je, a to potvrdí každej automechanik kterej servisuje obojí.
zkus E65 zahrnout do výběru, možna budeš mile překvapen.
jinak mezi X5 a E60 bych zvolil určitě E60, je modernější a většinou vybavenější. pokud teda nebydlíš na horách.
Napsal: stř 09.01.2013 15:39
od jura55
JaraX píše:vím že to hromada pětkařů nemužu připustit ale E65 má nižší naklady jako E60 a tak to prostě je, a to potvrdí každej automechanik kterej servisuje obojí.
zkus E65 zahrnout do výběru, možna budeš mile překvapen.
jinak mezi X5 a E60 bych zvolil určitě E60, je modernější a většinou vybavenější. pokud teda nebydlíš na horách.
Mechos teda nejsem ale:
ekvivalentni kola k velikosti auta budou u E65 o palec vetsi -> drazsi gumy
E65 bude asi tezsi -> vetsi spotreba, ekvivalentni motor musi mit na stejny zrychleni vetsi vykon
Tlumice na tezsi E65 budou tady drazsi nez na E60 ne?
Je asi fakt, ze E65 je konstrukcne o neco starsi nez E60, takze dily si muzou byt o neco levnejsi - ale zase, tlumice musi byt masivnejsi - drazsi?
No a posledni ciste subjektivni vec

E65 uz vypada jako "stary" bavorak. V E60 (navic v m-paketu) jeste stale udelate u neznalych paradu

Napsal: stř 09.01.2013 15:41
od VRsix
uz je to tady

je to otazka vkusu, ale designove se to opravdu rovnat neda, to ti asi potvrdi 4 z 5 lidi.
Napsal: stř 09.01.2013 16:08
od speedfred
už se poprali??
Napsal: stř 09.01.2013 17:16
od JaraX
jura55 píše:JaraX píše:vím že to hromada pětkařů nemužu připustit ale E65 má nižší naklady jako E60 a tak to prostě je, a to potvrdí každej automechanik kterej servisuje obojí.
zkus E65 zahrnout do výběru, možna budeš mile překvapen.
jinak mezi X5 a E60 bych zvolil určitě E60, je modernější a většinou vybavenější. pokud teda nebydlíš na horách.
Mechos teda nejsem ale:
ekvivalentni kola k velikosti auta budou u E65 o palec vetsi -> drazsi gumy
E65 bude asi tezsi -> vetsi spotreba, ekvivalentni motor musi mit na stejny zrychleni vetsi vykon
Tlumice na tezsi E65 budou tady drazsi nez na E60 ne?
Je asi fakt, ze E65 je konstrukcne o neco starsi nez E60, takze dily si muzou byt o neco levnejsi - ale zase, tlumice musi byt masivnejsi - drazsi?
No a posledni ciste subjektivni vec

E65 uz vypada jako "stary" bavorak. V E60 (navic v m-paketu) jeste stale udelate u neznalych paradu

mě teda E60 přijde hrozně korejska, ale to jak auto vypada z venku je mi uplně jedno, ja jezdim vevnitř. vyšší kola = dražší gumy s tím souhlasím, ale to se ti vrátí na menším opotřebení podvozku, čím menší pružení gumy, tím menší guma.
většina E65 ma naštestí EDC, takže tlumiče nemusíš řešit 500 tisic km,
ja servisuju plno E65 a plno E60tek, díly stojí stejně, některy sou na E65 levnější, akorat že tem E60 je furt něco, nejčasteji elektrika, nějaky shnily draty, zatečeny do elektriky v kufru, apod, ta E60 je takova rychlokvaška a problemu je tam vic než dost, jen to srovnejte s E39, ta byla proti tomu kvalitni auto. u E65 se ti aspon nestane že ti bude vrzat volant jak debil stejně jako u každe druhe E60.
E60 je naprosto antiergonomicke auto, žadny opěrky hlavy (komfoty ma jedna ze sta)¨, žadny odvětravani, taky ma malo ktera, ovladani sedačky nelogicky umistěny, řadička pod volantem u E65 je taky velky plus.
hlavně se tam nic krom ASK nesere, nehnijou kable do kufru, nehnijou kable v předním podběhu, nezatika do jednotek anten.
každopadně co jezdí mě a kolegovi mechošovi, tak na 100tkm vychazi provoz E65ky levnějši jak provoz E60, říkejte si co chcete, todle vám potvrdí i Snejk a plno dalších mechaniků, at mi sem nějakej mechanika co dělá několik E60 a e65 napíše že se sere víc E65, jsem na takovyho zvědavej.
velkou vyhodu vidím u E60 v možnosti CIC a HUD ktery do E65 prostě nenacpu. kombik taky vyhoda.
E65 ma zase vyhody většího komfortu, vyšší bezpečnosti.