Stránka 1 z 1

Napsal: sob 29.12.2012 11:47
od MUF_IV
Ahoj,

přestala mi INPA načítat E39, respektive načte ale pouze motor. tam vidim live data atd. Koukal jsem že zapojení na OBDII konektoru by mělo být pin.č 8 komunikace s motorem a pin.č 7 komunikace s jednotkama.. Je možné že se nějaká jednotku " kousla" a auto nejde přečíst ??? Nějaký nápad jak to otestovat?

:(

Napsal: sob 05.01.2013 16:57
od jararak
skus druhy kabel

Napsal: stř 09.01.2013 11:48
od Patrik
zkus odpojit baterku od auta nekdy pomuze i TOTO (vlastní zkušenost)

Napsal: stř 09.01.2013 12:59
od MUF_IV
Jo jiny kabel jsem zkoušel, i zcela jiné diagnostiky, všude to samé. Auto bylo přes noc odpojené v garáži a pořád totéž :(

Napsal: stř 09.01.2013 15:11
od sklenus
asi jedine kuknúť na ten kábel, či nie je niekde seknutý, inak sa mi to nezdá, žeby zničoho nič proste nešli jednotky, ak teda auto normálne funguje

Napsal: stř 09.01.2013 15:13
od Patrik
sklenus píše:asi jedine kuknúť na ten kábel, či nie je niekde seknutý, inak sa mi to nezdá, žeby zničoho nič proste nešli jednotky, ak teda auto normálne funguje
píše že zkoušel i jine diagnostiky takže kablík může zkoumat jak chce....napada me jedine urvanej drat od zasuvky obd2 funguje ti auto OK jde vsechno budíky a t d ???

Napsal: stř 09.01.2013 17:17
od MUF_IV
Jj, právě že auto funguje zcela korektně.. jestli teda není opravdu seklej někde kablík z konektoru. Je to teda Pin č. 7? a kam má vést, moc se mi nechce kuchat celou palubku...

Napsal: stř 09.01.2013 17:22
od Patrik
MUF_IV píše:Jj, právě že auto funguje zcela korektně.. jestli teda není opravdu seklej někde kablík z konektoru. Je to teda Pin č. 7? a kam má vést, moc se mi nechce kuchat celou palubku...
podle mne tam budou minimalne 4 draty v te zasuvce ne jen cislo 7 omrkni zasuvku z druhy strany jestli tam sou vsechny piny OK jestli nejakej proste nevypad na druhou stranu nic jineho me nenapada....

Napsal: stř 09.01.2013 17:24
od MUF_IV
Jj, je jich tam zapojeno cca 6, napájeni Terminál 15 jde, zem je taky OK a č. 8 - to bude DDE ta komunikuje. Zásuvku jsem měl rozdělanou a je to všechno OK, nic nevypadlé, ani známky že by se v tom někdo někdy šťoural.. Auto je obecně ve vítečném stavu bez známem " vrtání se s izolačkou", takže vylučuju cizí zavinění... :) kam ten svazek teda vede?

Napsal: stř 09.01.2013 17:32
od Patrik
osobně nevim přesně kam vede řek bych že něco do budíků a něco do jednotky motoru....ale v tom bych asi chybu nehledal.....chtělo by to GT1 diag a profíka na diagnozu. Například u VW když je připojeno neoriginální rádio (jak které) nejde diagnostikovat, nic nemáš tam něco extérnho třeba napojeného??? jen mě to napadlo u VW s radiem clarion nekuminikovalo NIC, stačilo rádio odpojit od štekru......já vim je to VW ale co kdyby......

Napsal: stř 09.01.2013 17:33
od MUF_IV
Noo.. dával jsem tam Parrota MK9200i s redukcí na rádio....že by tohle ?

Napsal: stř 09.01.2013 17:35
od Patrik
MUF_IV píše:Noo.. dával jsem tam Parrota MK9200i s redukcí na rádio....že by tohle ?
kdy sto tam dal? komunikovaly jednotky i s parotem? pokud si dal parot a pak nenacet auto odpoj ho a vyzkousej..me ten clarion taky nasral....neslo NIC bez komunikace byl to passat B5,5

Napsal: stř 09.01.2013 17:38
od MUF_IV
No tak to nevím, fakt je že od té doby jsem to na Dis nepíchal..jezdí s ním manželka a přišel jsem na to nahodou, při " větší preventivní udržbě".. tak to vyzkouším a dám vědět...

Napsal: stř 09.01.2013 17:40
od Patrik
ale napis to sem když to bude ono ne ze zase budem vedet H......

Napsal: stř 09.01.2013 18:00
od MUF_IV
:lol: čestně slibuju :)

Napsal: úte 29.01.2013 16:28
od haggycz
MUF_IV: tak jakpak to dopadlo? :)