Stránka 1 z 2
Napsal: ned 16.12.2012 15:08
od jiriik
Zdravím,
Tak tu mám další problémek! Potřeboval bych poradit jestli se s tím někdo nesetkal. Pocituji snížení výkonu a dravost auta. Když je auto v tahu zrychluje do 2500-2800ot stejně ale v rozmezí 2800 - 3000ot škubne a jde citit nárust výkonu a zrychlení, ale trvá to vzdy chvilku... od 3000 do 3500ot zase zrychluje stejně, ale zase přijde pásmo 3500ot a auto zase škubne a má snahu přidat, zrychlit tak jak by asik mělo jet... a pak se to opakuje asik cca ve 4000ot... Nesetkal se s tím někdo ? Nějaká rada ? Mohla by to dělat váha vzduchu, že posílá špatné udaje ? nebo co uděla pokles výkonu a chvilkovéj nárust. Zvedla se mi i spotřeba... cca 10l/100km dalková i město.
Model E60 530d 160KW
díky všem.
Napsal: ned 16.12.2012 15:12
od m.deejay
...jak je na tom DPF, vzhledem k nárůstu spotřeby?
Napsal: ned 16.12.2012 15:21
od jiriik
m.deejay píše:...jak je na tom DPF, vzhledem k nárůstu spotřeby?
mám rok 2004 ještě bez PDF
Napsal: ned 16.12.2012 16:06
od Axel
Mam sice e39, ale vcera mi to zacalo delat uplne tosame. Vaha nebo cerpadlo kdovi...
Napsal: ned 16.12.2012 16:11
od jiriik
Axel píše:Mam sice e39, ale vcera mi to zacalo delat uplne tosame. Vaha nebo cerpadlo kdovi...
Tak čerpadlo to by bylo pěkné ... no mechanik řikal, že když se odpojí váha vzduch a pojede to stejně, že je špatná...Odpojil jsem ji a žádná změna... Diagnostika ukáže něco ?
Napsal: ned 16.12.2012 16:12
od Velvetek
Zahulí to při tom skoku nárustu výkonu?
Napsal: ned 16.12.2012 16:15
od Velvetek
jiriik píše:Axel píše:Mam sice e39, ale vcera mi to zacalo delat uplne tosame. Vaha nebo cerpadlo kdovi...
Tak čerpadlo to by bylo pěkné ... no mechanik řikal, že když se odpojí váha vzduch a pojede to stejně, že je špatná...Odpojil jsem ji a žádná změna... Diagnostika ukáže něco ?
Tomu bych tak nevěřil, může to jet stejně a stejně to váhou nebude. Tu si zkus od někoho pujčit, než ji koupíš. Samotným odpojením to nezjistíš...
Napsal: ned 16.12.2012 16:16
od jiriik
Velvetek píše:jiriik píše:Axel píše:Mam sice e39, ale vcera mi to zacalo delat uplne tosame. Vaha nebo cerpadlo kdovi...
Tak čerpadlo to by bylo pěkné ... no mechanik řikal, že když se odpojí váha vzduch a pojede to stejně, že je špatná...Odpojil jsem ji a žádná změna... Diagnostika ukáže něco ?
Tomu bych tak nevěřil, může to jet stejně a stejně to váhou nebude. Tu si zkus od někoho pujčit, než ji koupíš. Samotným odpojením to nezjistíš...
Taky pravda...
Napsal: ned 16.12.2012 16:48
od Velvetek
Něco podobného jsem řešil u 3.0d 150kw, psal jsem o tom tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0
Téma není mé, ale chlapi tam taky původně řešili váhu, která to nakonec není...
Napsal: ned 16.12.2012 17:03
od Axel
Kourivost je u me tak nejak v norme, obe ceradla jsem menil pred rokem, vaha ma nejlepsi za sebou a cidlo na sani uz pravdepodobne taky. EGR jsem odpojil na hrubo, cili bez cisteni, takze jenom odpojit a podtlakovou hadicku ucpat zatkou. Turbo jsem menil pred 40000. Tankuju jenom drazsi stavu a prichucuju VIFkem.
Napsal: ned 16.12.2012 17:30
od jiriik
Počtu to a uvidím, ale už mě to nebaví

pořád něco se sere

Napsal: ned 16.12.2012 17:40
od matiz
To ti verim ze te to moc nebavi, ale na druhou stranu co lze cekat od 8 roku stareho olitaneho ropaka? Ze bude bez jezdit bez investic dalsich pul mice ?

Prvotni vec diagnostika, kontrola vstriku, neco tam bude. Bezhlave meneni cehokoliv zpravidla nema veky vysledny efekt.
Napsal: ned 16.12.2012 17:45
od jiriik
matiz píše:To ti verim ze te to moc nebavi, ale na druhou stranu co lze cekat od 8 roku stareho olitaneho ropaka? Ze bude bez jezdit bez investic dalsich pul mice ?

Prvotni vec diagnostika, kontrola vstriku, neco tam bude. Bezhlave meneni cehokoliv zpravidla nema veky vysledny efekt.
Tak je mi jasný, že to bude mit mouchy, ale kdyby to aspon nebylo co měsíc

měl jsem i starší auta v nafte a nikdy jsem neřešil tolik poruch... dám to nějak do kupy a pujde do světa a at si tam dělá co chce

Napsal: ned 16.12.2012 18:35
od matiz
Kdyz to das dokupy, utopis v tom prachy tak uz to snad nikam neposilej, ne ? nevim sice co za mouchy to vsecko melo, ale snad to nebude tak hrozne.
Napsal: ned 16.12.2012 18:50
od Axel
Podivej se treba na me... Moje e39 uz me stala 320000

Jeste pade bych potreboval

Napsal: ned 16.12.2012 22:40
od hubajzed
OT: Dej to do kupy a nech si to

Moje prvni auto byla Alfa 166 koupil jsem ji zahucel do toho za bambilion, a po posledni oprave (elektrika) sem rekl dost a prodal to

Kdyz jsem na to ted chlapikovi prodaval kola co mi zbyli tak za rok jezdeni a 30000km menil jen olej 2x

Napsal: ned 16.12.2012 23:46
od jiriik
matiz píše:Kdyz to das dokupy, utopis v tom prachy tak uz to snad nikam neposilej, ne ? nevim sice co za mouchy to vsecko melo, ale snad to nebude tak hrozne.
No celkem dost, ale navíc mě ted trápi ten pokles výkonu a něco v převodovce nebo kde... cinká když řadím mezí R a D tak to vždy cinkne jak skleničky... a na to nemůžem přijít co to je
Napsal: pon 17.12.2012 00:21
od rooc
mám uplně to samé na jedná e61 s manuálem.., měnila se hardy spojka ale nepomohlo to..už jsem o otm četl i na zahraničních fórech ale jelikož se to nezhoršuje...nikdo to moc neřešil...prostě to začne cinkat..a cinká to..

Napsal: pon 17.12.2012 09:33
od jiriik
rooc píše:mám uplně to samé na jedná e61 s manuálem.., měnila se hardy spojka ale nepomohlo to..už jsem o otm četl i na zahraničních fórech ale jelikož se to nezhoršuje...nikdo to moc neřešil...prostě to začne cinkat..a cinká to..

Tak tak... mám taky novou hardy spojku a cinká pořád...Převodovka řadí pořád stejně...No mechanik řikal, že to dělá už diferenciál nebo kardan ...Ale víc mě teď se*e, že to nejede jak má
Napsal: pon 17.12.2012 13:15
od rooc
tyjo to bude nějaká blbost uvidíš...váhu vzduchu prostříkej čističem na brzdy...vyměň věechny podtlaky...vyčisti egr a zkus sání...tky můžeš mít přidřené klapky..., tak je buď vyčisti, nebo je vyhoď...a to auto musí jet jak z praku