Stránka 1 z 2
Napsal: ned 09.12.2012 15:43
od krestak
Nevim si rady

fčera mi začal špatně startovat ale dneska po ránu jenom líně točil a nic

na třetí pokus už se startér ano neotočil
po výmněně baterie se nechce startér točit

a kontrolky naskočej ale světla taky nesvítěj

už sem zkusil třetí baterii a jednu sundanou z nabíječky

fakt nevim
nemohlo se to nějak zablokovat??????
Napsal: ned 09.12.2012 16:01
od milo
mohl zustat "prilepenej", chtelo by to zrepasovat
http://www.starterservis.cz
roztlacit se to da? (teda pokud je to manual)
Napsal: ned 09.12.2012 16:06
od krestak
zetra do něj zkusim praštit

v tejdnu točil jak splašenej ale když uhodili mrazy ta žačal mín točit

no a roztlačit nejde je to automat

Napsal: ned 09.12.2012 17:06
od Vesa88
Na Autodily Haspa jsem koupil novy starter za 3600 + jsem jim dal starej... Kdyz by si chtel kupovat novej...

Napsal: ned 09.12.2012 22:45
od Fx
krestak píše:Nevim si rady

fčera mi začal špatně startovat ale dneska po ránu jenom líně točil a nic

na třetí pokus už se startér ano neotočil
po výmněně baterie se nechce startér točit

a kontrolky naskočej ale světla taky nesvítěj

už sem zkusil třetí baterii a jednu sundanou z nabíječky

fakt nevim
nemohlo se to nějak zablokovat??????
S ohledem na průběh a pokusy o roztočení startéru s mrtvou baterkou tipuju imobilizér (rozpárovaný klíč). Pokud máš druhý klíč od auta, zkus to s prověřenou dobrou baterkou (aby sis nezneprovoznil i další klíč) s ním.
Pokud to s druhým klíčem půjde, můžu ti ten rozpárovaný klíč zas zprovoznit.
Napsal: ned 09.12.2012 23:20
od krestak
Zejtra koupim novou baterku a uvidí se

klíč druhej mam ale jde s nim jenom centrál protože jinak zablokuje imobilizér

když to nepůjde tak se ozvu

Napsal: ned 09.12.2012 23:25
od Fx
krestak píše:Zejtra koupim novou baterku a uvidí se

klíč druhej mam ale jde s nim jenom centrál protože jinak zablokuje imobilizér

když to nepůjde tak se ozvu

Tak jestli se to stalo už jednou (druhý klíč nestartuje), tak aby se nerozpadl plovoucí kód i u tohodle... Každopádně umím to opravit, takže kdyby byl problém v tomhle, tak bych ti zprovoznil ty klíče oba. Zjistíš to jednoduše i bez diagnostiky:
Pokud máš u levého kolena kastlíček na dvou šroubech (předface bez OBDII), tak ho sundej. Pokud máš už facelift, tak je to o tři šroubky navíc (2x nahoře pod lištou, 2x vespod a 1x vlevo zvenku pod krytkou) a sundáš celou levou část deklu nad nohama. Při otočení klíčem si poslechni šedou jednotku za ní. Pokud cvakne relé (povoluje start), imobilizérem to není. Pokud necvakne, je to imobilizér. Máš možnost buď to nechat u mě nebo někoho jiného, kdo to umí, opravit, nebo novou jednotku + nakódování u BMW, nebo nový klíč (ale pak ti ty první dva stejně nebudou startovat).
Dej vědět, až zkusíš tu novou baterku.
Napsal: úte 11.12.2012 19:11
od krestak
tak mi cvakne akorát to malé relé na druhou polohu klíčku

Napsal: úte 11.12.2012 19:32
od Fx
To relé, které by mělo sepnout pro povolení startéru, je uvnitř té šedé/bílé jednotky hned vedle toho tvého zakroužkování. To znamená, že auto nerozpoznalo klíč.
Napsal: úte 11.12.2012 20:45
od krestak
Je to tak točil jsem do mrtva

a že se tohle stane sem netušil

Napsal: úte 11.12.2012 20:52
od Fx
Píšu to tady pokaždé, když to řeším (nejsi první ani poslední) - tomuhle přesně se vyhněte. Jakmile je cítit, že baterka je slabá, radši BMW od rv 1995 nepokoušet a vzít to přes kabely nebo dobít baterku.
Opravoval jsem to už x-krát a teď, co udeřily mrazy, je to logicky čím dál častější...
Napsal: úte 11.12.2012 22:18
od StepanMatl
To je zvláštní, už dvakrát jsem byl s E39 530d v situaci, kdy startér vlivem slabé baterky už jen cvakal, ale klíče se nerozpárovaly...
Napsal: úte 11.12.2012 22:37
od krestak
to bud rád

u tohohle auta už jsou načatý klíče tak asi proto

Napsal: úte 11.12.2012 22:50
od Fx
Jojo, ta chyba se projeví až pokud se tohle stane opakovaně, nebo pokud se klíč nechá v zapalování až do vybití autobaterky. Vzhledem k tomu, že jediný další klíč, který od auta krestak má, to tipuju na tuhle věc na 90% - zvlášť, pokud relé v EWS3 necvakne.
Napsal: úte 11.12.2012 22:53
od Fx
Ještě mě napadla jedna nepravděpodobná možnost, ale co když... Na palubce je řazení v poloze P nebo N? Reaguje ukazatel na budíku na volič?
Napsal: stř 12.12.2012 19:56
od krestak
Na to se mrknu za chvilku

pojistky v kufru sem prošel a dobrý

jsou ještě nějaký jiný

Napsal: stř 12.12.2012 20:16
od Fx
Jeste v kastliku u spolujezdce:)
Napsal: stř 12.12.2012 20:58
od krestak
tam sem koukal s žádný nenašel

Napsal: stř 12.12.2012 22:21
od krestak
Už sem je našel fšechny v pořádku
ukazatel na voliči ukazuje shodně s volbama na palubovce

(odzkoušeny fšechny polohy)
jenom to někdy hlásí vadu předních světel a někdy ne
(mam automatické rozvicení světel)
Napsal: čtv 13.12.2012 00:36
od Fx
LCM nemá se startováním nic společného... asi je na čase řešit ten imobilizér...