Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.11.2012 12:05
od tom955i
prosim o radu pokud nekdo nevi za jak dlouho a na kolik se ma ohrat motor mam 530d 2005 s vebastem, dnes bylo venku 1,5 stp. a po 15 km jsem tomel na 67, zda se mi to dost malo na ujeti takove trasy, nebo je to normal,?diky ptam se jen abych nemenil termostaty zbytecne,

Napsal: pon 26.11.2012 12:39
od rooc
Vecne tema kdybys hledal odpovis si sam, nicmene pokud mas po 15 km 60 stupnu urcite je menit zbytecne nebudes

Napsal: pon 26.11.2012 19:23
od Pavel525
Mě se motor po výměně obou termostatů, když je kolem 0 nebo méně zahřeje na 90 po cca 18km.

Napsal: pon 26.11.2012 19:30
od Andr228
Já mám po čerstvé výměně. parkuji v garáži 12°C venkovní 3,5°C, po ujetí dvou km tep.mot. 52°C, po devíti, provozních 90°C jsem nad míru spokojený. Investice 1800-, vlastní práce cca 3h a motor si chrochtá

Napsal: pon 26.11.2012 21:49
od E30STORM
Nechtěl jsem zakládat nové téma a jelikož znáte přesnou teplotu motoru, asi si to na BC umíte nějak objevit.
Mám 530i , rok 12/2003 , jak to udělám, abych to viděl - přžčsnou teplotu ?

Napsal: pon 26.11.2012 22:17
od tom955i
kde sezenu nejlevneji termostaty ?mate nekdo odkaz -tip-diky

Napsal: pon 26.11.2012 22:20
od Andr228
E30STORM: na youtube je toho dost, stačí zadat " How to check Engine Temperature in BMW" (tady na fóru je toho také požehnaně- http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15) pak jenom v poly 19 zadat součet posledních pěti čísel VIN (ten najdeš v prvním poly) a vrátit se na sedmé pole a je to. Nepříjemné je, že to musíš dělat při každém startu

Napsal: pon 26.11.2012 22:31
od E30STORM
Díky, zkusím to , na youtube jsem to právě viděl, ale na 530d , tak jsem si říkal nebudu do toho dupat když mám jiný motor víš :-D

Napsal: pon 26.11.2012 22:35
od Andr228
tak to si nejsem jistý, ale myslím že to je OBD a né motorem
dělám machra a neznám to, promiň

Napsal: úte 27.11.2012 09:56
od JH76
Taky jsem dneska sledoval na displayi teplotu chladící kapaliny (530xd, 170 kW). V garáži před nastartováním tam svítilo 17 stupňů. Pak při jízdě (silnice III. a II. tř., silný provoz, tzn. klidná jízda s davem) to vypadalo následovně: Na prvních dvou kilometrech, kdy se jede pořád do kopce, vyběhla teplota na 56 stupňů. Pak se naopak jelo dalších 6 km z kopce, takže brzdění motorem nebo mírně pod plynem - teplota spadla na 52 stupňů. Zbytek 10 km po rovině, teplota začala zase pomalu stoupat, v cíli cesty na 16. km to ukazovalo 71 stupňů. Vše při vypnutém topení. Takže nic moc :?

Napsal: úte 27.11.2012 10:04
od speedfred
JH76 píše:Taky jsem dneska sledoval na displayi teplotu chladící kapaliny (530xd, 170 kW). V garáži před nastartováním tam svítilo 17 stupňů. Pak při jízdě (silnice III. a II. tř., silný provoz, tzn. klidná jízda s davem) to vypadalo následovně: Na prvních dvou kilometrech, kdy se jede pořád do kopce, vyběhla teplota na 56 stupňů. Pak se naopak jelo dalších 6 km z kopce, takže brzdění motorem nebo mírně pod plynem - teplota spadla na 52 stupňů. Zbytek 10 km po rovině, teplota začala zase pomalu stoupat, v cíli cesty na 16. km to ukazovalo 71 stupňů. Vše při vypnutém topení. Takže nic moc :?

výmena termostatov ťa neminie.mal som to podobné a po výmene pri -28C(vonku) som motor za chvílu ohrial na 93C

Napsal: úte 27.11.2012 12:29
od tom955i
hlavni uz jsem sehnal za 1300kc ,ale ten u toho EGR ventilu ne , poradite?

Napsal: úte 27.11.2012 12:35
od speedfred
tom955i píše:hlavni uz jsem sehnal za 1300kc ,ale ten u toho EGR ventilu ne , poradite?

skús v bmw,ja som ich kupoval tam,príp. ich skús vymeniť samostatne.
ja som najprv menil ERG a nepomohlo to,musel som potom aj hlavný.

Napsal: úte 27.11.2012 14:30
od 01mira01

Napsal: úte 27.11.2012 14:59
od JH76
Jasan, taky jsem souběžně pročetl téma ohledně 525d. Zdá se, že je jasno. Díky.