Stránka 1 z 1
Napsal: pon 26.11.2012 02:20
od Rider23
Je tu někdo z jižní moravy, kdo by uměl přes diagnostiku vyvolat nucenou regeneraci filtru pevných částic??? Dle diagnostiky (Bosch), mám filtr přeplněnej, ale pořád se mi regenerace ne a ne spustit, pravda je, že teď jezdím většinou cesty tak do 30km v kuse, takže to nemá moc prostor na automatické spuštění.... Jinak- ta Bosch diagnostika to spustit neumí....
Napsal: pon 26.11.2012 15:27
od Selix
jestli myslis servis, tak ti to udelaji treba v KP Design, Blazovice u Brna
Napsal: stř 28.11.2012 18:09
od mr_nitroz
Co mas za auto? Na vetsine dieselovych motoru od BMW s najezdem 150000 a vic odchazi termostat, motor se nezahreje vic jak na 60-70 stupnu a proto se nespusti regenerace a samozrejme je zbytecne vyssi spotreba, pozdeji to topi atd...
Samostatne termostaty nejsou drahe, jsou 2 a i kdyz je spatny nejspis jenom jeden doporucuji vymenit pro jistotu oba, kazdy stoji asi 1000 orig. v BMW.
Jinak regenerace jde spustit v DIS, pokud jsou splneny podminky pro spusteni (teplota motoru, teplota vyfukovych plynu, dost paliva v nadrzi...)
Napsal: stř 28.11.2012 18:57
od Rider23
Dík za radu, ale termostaty mám oba čerstvě vyměněný a proto taky řeším tu regeneraci, protože vím, že dflouho neproběhla, ale teďka místo aby se spustila sama, tak mám asi 500km od výměny těch termostatů a furt nic, proto hledám někoho, kdo mi ju spustí přes diagnostiku...
Jinak mám BMW 525D z roku 2007 (facelift s třílitrovým motorem 145kw).
Napsal: stř 28.11.2012 19:19
od mr_nitroz
A hlasi ti to nejaky problem v i-drive? Pri diagnostice motoru je vse OK? Nepise to treba chybu nejakych cidel?
Napsal: stř 28.11.2012 23:11
od Rider23
V i-Drive to nic nehlásí, na diagnostice byla jedna chyba- že je filtr přeplněn... ta se smazala a pak to hlásilo, že regenerace je umožněna, ale zatím se ještě nikdy nespustila....
Napsal: čtv 29.11.2012 22:47
od calibra2
pokud chceš dej vedet poslu ti na me čislo a udelam ti to