Stránka 1 z 1
Napsal: stř 21.11.2012 18:47
od Archon
Dobrý den portřeboval bych poradit a jelikož jsem nenašel podobné téma,tak bych potřeboval poradit. Problem je takový: měnil jsem na aute vstřikovaci čerpadlo čísla i typ vse souhlasí je to 300-1 čerpadlo jsem sehnal jiné a nechal jsem ho ješte komplet přetesnit, zakladni předvstřik je take nastaven, a jsou dane nove vstřikoavci trysky, ale vyskytl se mi problem: Řidici jednotka si nerozumi s čerpadlem, => čerpadlo tlači moc nafty a pracuje jako by bylo v maximalni otáčkakách/zatížení, ten pán co mi to měnil řikal že je potřeba spešl BMW diagnostika, kterou on nemá a že je potřeba čerpadlo s řidici jednotkou na ni sesinchronizovat. Tak by me zajimalo co stim a pokud by to nekdo byl schopen jsem z Čáslavi u Kutné Hory. Děkuji za odpověd Cajzl
Napsal: sob 24.11.2012 01:59
od starynovy
pan sa asi dost vyzna zejo? najskor je tam privelka davka, alebo pri pretesneni netrafili aktuator do regulacnej objimky, ani jednemu diagnostiku netreba, len 30tku TORX, kus dreva, a kladivko.
Napsal: sob 24.11.2012 23:13
od beny-maser
asi tak,a tomu pohádkářovi co potřebuje ten spešl soft řekni ať se do toho příště nesere, když tomu nerozumí. Pokud jsou stejné el. hlavy čerpadla tak se nemusí níc softwérově ladit ,pouze nastavit dávka a to tu už zaznělo torx + kladívko a špalíček.
Napsal: pon 26.11.2012 20:20
od Archon
Dekuji za odpověd

já jsem si myslel neco podobneho protože než jsem si sehnla to druhe cerpadlo tak jsem si toho přecetl kvanta,ale radši jsem se chtel ujisti. Už jsem se spojil s tim co mi to přetesnoval ten přijede a take mi do telefonu tvrdil že je potreba hnout s hlavou, ten Pan co mi to měnil na autě se specializuje na mechanicky cerpadla a už to dela celkem dosti dlouho. tak nic si za to nerekl

ale jinak dám vedet až se to seřídí

Napsal: úte 27.11.2012 02:09
od Misanek
starynovy píše:pan sa asi dost vyzna zejo? najskor je tam privelka davka, alebo pri pretesneni netrafili aktuator do regulacnej objimky, ani jednemu diagnostiku netreba, len 30tku TORX, kus dreva, a kladivko.
Přesně tak to vidím taky. Frajer se jenom při rozebírání čerpadla dle mého netrefil tou kuličkou, co trčí s el. hlavice do vybrání na regulačním kroužku, když to řeknu laicky. Už jsem se s tím jednou setkal, kdy to taky takto jeden expert nastavil a při startu okamžitě vyletěly otáčky do nesmyslného maxima. Stačí shodit el. hlavici, pořádně si nastavit kroužek vybráním nahoru a pak se do něj trefit onou kuličkou na hlavici.
Píšu to jako tatar, nicméně se mi už nechce formulovat odborné fráze a takto to snad jistě taky každý pochopí, co jsem jak myslel, takže se omlouvám
